|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:24 pm
kittyocean Hij's super Darlaa!!! Jammer dat je het niet zelf getekend hebt, maar hij is mooi!! Ik hoop dat ik straks nog wel kan kiezen hoe de Guild home er uit gaat zien XD thanks, dit is trouwens waar ik em van had
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:32 pm
Wai!! Nieuwe tekeningen!! Had ze net al op DA gezien, maar ik weet nooit iets om te commenten behalve dan "leuk" of "mooi" ofzo... Ik vind het wel heel mooi getekend met potlood zo ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:35 pm
Bedankt Mene/ Moonplanet/ Togepi
Ik ben op dit moment echt weg van The Princess as she was XD ze ziet er zo perfect uit! Krijg ik nooit meer voor elkaar XD
Btw, als je tijd hebt, kun je dan eens een design sketch voor Serena Saichi maken? (You know, FY SF etc....)
Darlaa; wat een mooi plaatje!! Ook mooi ge-edit!
Ik heb een idee hoe ik de Guildhome kan laten worden en dan 2 plaatjes kan hosten =D
Die twee zouden best wel bij elkaar passen =D Niet qua stijl enzo, maar wel qua energiekheid!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 1:41 pm
**adds designing to list** Zijn er nog elementen die je al had bedacht bij Serena? (behalve dan haar haarkleurveranderingen) Of wat je er zeker in wil hebben? En stijl haar / kleren?
Ben op het moment bezig met een tekening voor een forum-tekenwedstrijd though, en dit weekend komen 2 mensen van mijn Japanse gezin, dus het komt daarna pas hoor ^^; Maar ik kan er wel vast over nadenken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 1:45 pm
die prinses is echt mega mooi eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:05 pm
Moonplanet **adds designing to list** Zijn er nog elementen die je al had bedacht bij Serena? (behalve dan haar haarkleurveranderingen) Of wat je er zeker in wil hebben? En stijl haar / kleren? Ben op het moment bezig met een tekening voor een forum-tekenwedstrijd though, en dit weekend komen 2 mensen van mijn Japanse gezin, dus het komt daarna pas hoor ^^; Maar ik kan er wel vast over nadenken. JIJ had dat verzonnen; ook die haarkleuringen ^_^ Dus het is JOUW karakter ^_^ Leef je lekker uit =D Als ik een briljant idee heb, voeg ik dat wel toe ^_^ En ze kunnen aardig wat veranderen ^_^ Konoai's haar bv gaat toch korter worden als ze ouder wordt ^_^ Ben nu al uitgekeken op haar lange haar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:06 pm
Sannieh die prinses is echt mega mooi eek eek Bedankt!! Ben er zelf ook erg trots op!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:12 pm
kittyocean Sannieh die prinses is echt mega mooi eek eek Bedankt!! Ben er zelf ook erg trots op!! hij is echt super mooi eek eek en die lippen en dat gezicht en de haren net echt eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 2:15 pm
Sannieh kittyocean Sannieh die prinses is echt mega mooi eek eek Bedankt!! Ben er zelf ook erg trots op!! hij is echt super mooi eek eek en die lippen en dat gezicht en de haren net echt eek EEE! *doet een mooie impressie van een tomaat* Niet zo vleien! XD Maar zo perfect zal ik Amai waarschijnlijk niet meer krijgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 10:02 pm
kittyocean Sannieh kittyocean Sannieh die prinses is echt mega mooi eek eek Bedankt!! Ben er zelf ook erg trots op!! hij is echt super mooi eek eek en die lippen en dat gezicht en de haren net echt eek EEE! *doet een mooie impressie van een tomaat* Niet zo vleien! XD Maar zo perfect zal ik Amai waarschijnlijk niet meer krijgen XD ik vlei niet ik zeg gewoon wat ik vindt en deze is gewoon perfect
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 12:39 am
*is nu zo rood als een tomaat EN een rode paprika samen* redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 4:58 am
kittyocean *is nu zo rood als een tomaat EN een rode paprika samen* redface AAAAAH maar sannieh heeft gelijk!!!*slaat fell groen van jaloezie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 5:08 am
kittyocean *is nu zo rood als een tomaat EN een rode paprika samen* redface zit je op tekenles ofzo want de verhoudingen kloppen en het lijkt gewoon net echt kon ik dat maar crying crying crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|