|
|
|
|
Posted: Sat Mar 11, 2006 1:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 4:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 7:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 10:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 7:27 am
Kouluni kirjastossa kohtasin mielenkiintoisen,ammattialaani liittyvän kirjan: Gay Tourism. blaugh Voisikohan siitä piettää jonkinlaisen esitelmän?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 12:36 pm
Siskoni ilmeisesti tietää mikä on hyvä kirja.
Osti minulle jouluksi (kyllä, luen sitä edelleen...) kirjan "Onko minussa jotakin vikaa vai onko kaikki paskaa?"
Loisto kirja ja puhuu jopa osittain täyttä asiaa. Suomennoskin onnistunut, sillä siinä on jopa haettu jotkin vastineet suomen sisäpolitiikasta (käsittääkseni kirja on brittiläinen ja ne jotkin asiat liittyvät enemmän heidän sisäpolitiikkaan..)
Hyvä kirja! Etsikää käsiinne ja lukekaa jossette ole jo ehtineet! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 6:26 am
Eathlinn Monte Criston kreivi on todellakin hyvä. Sitä ei vaiva Kolmen Muskettisoturin pituus. razz näin on 3nodding tällä hetkellä luettavana on "Ylpeys ja ennakkoluulo". Pitää äikän kursilla lukea joku krja ja valitsin tuon ku se kotoa löyty. pitäis vaan päivällä lukea ku illalla/yöllä meinaa nukahtaa vaikka tahtois vaan jatkaa lukemista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:29 am
Luen Ylpeys ja ennakkoluuloa ylppäreitä varten ruotsiksi...
Älkää kysykö miksi. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:32 am
Miksi, oi MIKSI minä en löydä Dunea mistään? stressed Tuntuu kuin minusta puuttuisi palanen, tai 3/4 sillä luin siitä joskus pikkuisempana osan. Nyt kun tuli katsottua DVD'ltä monituntinen pläjäys, niin into heräsi taas. Ilmeisesti moni muukin on siitä sen verran intoutunut...
Dyynin puutteessa ostin itselleni Draculan ja vampire chronicles-pläjäyksen johon kuuluu Interview with the Vampire, The Vampire Lestat ja The Queen of the Damned. Anne Ricen kirjojen (tai no, en ole enempään kuin noihin kolmeen tutustunut) kanssa jostain syystä virnuilen pervosti koko ajan, ihan kuin lukisi jotain slashfanfictionia. redface I feel violated, but strangely aroused.
Hitto kun tuli niin monta ihan hyvää kirjaa (tai sarjaa) aloitettuna joskus pienempänä, mutta sitten minut aivopestiin fantasiakirjallisuuteen joskus yläasteella. Jossain vaiheessa sitten myönsin että suurin osa niistä kirjoista on silkkaa kuraa, ja olin koko lukion lukematta oikein mitään. Plääh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 10:37 am
Turun uusi pääkirjasto avattiin pari päivää sitten.Ai että oli hienoa. Tuli toljotettua ympäriinsä ihan kunnolla. Palautuspistekin oli jotenkin niin hämmentävän moderni. heart Vanhan kirjastorakennuksen rinnalla uusi on niin raikas ja ilmava ja ja ja...love! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 1:02 pm
Liftrasir Miksi, oi MIKSI minä en löydä Dunea mistään? stressed Tuntuu kuin minusta puuttuisi palanen, tai 3/4 sillä luin siitä joskus pikkuisempana osan. Nyt kun tuli katsottua DVD'ltä monituntinen pläjäys, niin into heräsi taas. Ilmeisesti moni muukin on siitä sen verran intoutunut... En ole nyt ihan varma, mutta minusta siinä on vain 3 osaa. surprised Tai sitten minä olen lukenut jonku version missä se on väkisin ahdettu kolmeen kirjaan. O.o Tosin se Dune minisarja joka tuli televisiostaki joskus on aivan loistava. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 2:00 pm
Pikku-Timppa En ole nyt ihan varma, mutta minusta siinä on vain 3 osaa. surprised Kuusiosainen minun käsittääkseni, mutta suomeksi on julkaistu vain kolme. Tuossa siis tarkoitin että olen lukenut ensimmäisestä kirjasta vain neljäsosan, ja etsin sitä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 12:04 am
Liftrasir Pikku-Timppa En ole nyt ihan varma, mutta minusta siinä on vain 3 osaa. surprised Kuusiosainen minun käsittääkseni, mutta suomeksi on julkaistu vain kolme. Tuossa siis tarkoitin että olen lukenut ensimmäisestä kirjasta vain neljäsosan, ja etsin sitä. Aaivan. sweatdrop Voihan perkeleen perkele surprised pitää sitten jostain metsästää nuo kolme muutakin osaa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 10:00 am
Luin muutama viikko sitten kirjan nimeltä Pamela vainottuna (eng. Pamela or virtye rewarded). Uskallanpa väittää, että monikaan teistä ei sitä ole lukenut (omähyväisyyttä), "uusin" painos kun on vuodelta 1917... Näin meillä Suomessa kohdellaan klassikkokirjoja.
Nyt on työn alla Aino Kallaksen Sudenmorsian. Lyhyt, mutta kielellisesti vaativampi kuin Kalevala neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|