|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 11:46 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 4:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 3:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 1:28 am
Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. Jag flög hem från någonstans, och flygplanet gick strax ovanför gården där jag bor. När jag tittade ner så såg jag att en vägg hade rasat över hela gården (tre stora hus) och smashat husen. När jag landade, vilket jag konstigt nog gjorde bara en uppförsbacke ifrån huset, gick jag för att se närmre på saken, och såg att det hade brunnit men nu bara pyrde här och där. Jag gick uppför backen igen och såg att en snubbe irrade runt där uppe mellan bilarna på garageplatsen men han sade inget. Sedan kom min bror och två grannpojkar och kanske någon mer upp, och då insåg jag att snubben var amerikan.
Jag blev sur när jag vaknade och upptäckte att den inte var sann x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 3:39 am
Niddler Jag blev sur när jag vaknade och upptäckte att den inte var sann x_x Varför?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:18 am
jag drömde att jag var i japan och flög omkring i affärer och att jag och nån mer var i nån slags musikgrupp med Beetlejuice som manager och vi var på min gamla skola och sen så stal jag nåns skor men dom var fula för jag var inte i japan längre. och sen drömde jag om ett gubbspöke som gick omkring i ett hus jag var i, och sen såg jag SAMMA GUBBE gå mot mig på busstationen idag och höll på att dö! ;_; han såg verkligen ut som ett spöke och kollade rakt på mig och gick mot mig och sen ställde han sig också och väntade på bussen... han hade sjukt sjukt blå ögon som var helt psyko... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 12:29 pm
Jo för nån dag sen så hade jag en blandning av 3d starcraft och Vampire bloodline vi var i nån skog och vi(dom som var isälskapet) skulle in i nån mystisk tavla o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 2:01 pm
Jag och sju andra personer (som jag var bekant med men jag vet inte riktigt vilka de är) var hemma hos något par. Helt plötsligt försvinner de och vi blir lite oroliga, efter två timmar går vi och börjar leta efter dem. Jag springer till övervåningen och ser en jättstor garderob som jag öppnar. Där inne sitter mannen i paret bredvid sjutton stycken tjejer i tioårsåldern. Alla är döda. (Stor garderob). Jag sätter mig bredvid mannen och fastnar där tills en av mina vänner kommer och drar upp mig och stänger luckan. Vännen säger att det finns en massa lik över hela huset och att vi borde gå ut för att ta lite luft. Sagt och gjort går vi ut i någon stor trädgård som är inhägnad. Där ute är alla andra och det ligger ett fåtal lik därute med. Jag säger till dem att jag tänekr gå hem eftersom jag mår illa och de säger att de hittade fler lik, jag avbryter dem innan de säger mer men de fortsätter med att det bara ramlade döda tjejer nerför trappan och det rann blod över alla trappstegen. Jag kräktes på mina egna fötter och hamnar plötsligt under marken i en källarvåning med industristuk, det är fuktigt och rökigt där inne och när jag ser mig omkring så är det fullt med hundratals småtjejer som gör fabriksarbete. Sedan vaknar jag. Bör tilläggas att det var extremt trevlig miljö. Bra väder, temperatur och ljussättning. Bara det faktum att vi hittade en massa döda småtjejer överallt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 7:04 am
min mobil hade en knapp där det kom upp en liten SOS ballong. till för om man blev strandad på en öde ö eller liknande antar jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 8:39 am
Tror inte att jag ska se mera Dexter...
Drömde att jag såg grannen stycka sig fru. Eller bara lemlesta. Så jag sprang över dit och skulle ta henne till sjukhus fort som attan. Fast jag bodde inte i stan så jag kastade henne i en plastpåse och körde iväg på min moppe. Efter ett tag så inser jag att jag kommer längre och längre ut från staden, men vet inte om det är bättre att vända så jag försöker ropa till dom som åker förbi för hjälp om hur jag ska åka, men ingen hör. Sen kollade jag bak på påsen och inser att jag sitter där med en påse blod och ett lemlestat lik.... Så jag stannar till och lämnar den på marken brevid vägen. Den hade en typiskt "statypose" utan armar och allt och man såg benen där det var kapat jättetydliget. Tänkte att det var fina snitt och vaknade.
Jag blir rädd för mig själv gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 3:19 pm
Jag somnade på filosofin idag. Jag försökte att inte göra det. Jag lyssnade koncentrerat (någorlunda i alla fall) på filmen. Så jag hörde allt som hände i filmen, fastän jag sov.
Jag drömde typ att jag skulle bevisa att jag hade fötts med en viss förkunskap om matematik och sådant. Filmen handlade om berömda rationalister.
Det var skumt x__x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 11:13 am
Jag drömde att jag hade studentmössan på mig ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2007 6:19 am
Jag drömde att jag gick på stan med Johan. Vi mötte klasskompisen som försvann mystiskt innan vi slutade skolan (och jag fortfarande inte fått tag i irl) och han hade 3 barn en flickvän och en barnvagn med sig. Sen helt plötsligt hånglar jag med honom. Det var lite märkligt att vakna efter det brevid Johan lol Drömmar är bra märkliga sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 5:03 am
Alltså jag drömde nått riktigt lustigt. Alla tjejer överlevde på att sälja sex och dom hade lurat mig så jag bara hade 1/10 av lönen som dom flesta hade. (ja, man kan inte rå för vad man drömmer! gonk ) Och sakana var där. (Inget personligt, jag råkade klicka förbi dig på helgon, så ja antar att det var därför *fnissar*) Hon var den som tjänade mest och satt i ett hörn fullt med beundrarblommor och käkade räkor. Det roliga var att hon hade en orange mustasch! xd Efter det var det nått om att min mamma skulle avliva en katt som jag ville ha kvar så det blev en jakt efter mig och katten med en stor läskig spruta. Efter det var det istället så att vi var osams, så så fort hon såg mig skulle hon styckmörda mig. (Nej, min mamma är inte så irl domokun )
...det har varit en väldit konstig natt -.-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|