|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 5:48 am
Gothic Sephiroth 671 Je m'appelle Bug Je n'ai pas boucoupe france vocabulaire My name is bug and i dont have much frence vocabulary J'aime bocoup ton prenom^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 1:38 pm
Je n'aime pas cette... Est-ce que "must", en francais?
I don't like this... What is "must" in French? P.S. GAH! All my French is going down the drain!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 1:54 pm
Elfy-chan Je n'aime pas cette... Est-ce que "must", en francais? I don't like this... What is "must" in French? P.S. GAH! All my French is going down the drain!! English
[To must] I must You must He/she/it must We must You must They must ------------------------ French
[Devoir] Je dois Tu dois Il/elle/cela doit Nous devons Vous devez Ils/elles doivent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 9:43 pm
Tsukina Elfy-chan Je n'aime pas cette... Est-ce que "must", en francais? I don't like this... What is "must" in French? P.S. GAH! All my French is going down the drain!! English
[To must] I must You must He/she/it must We must You must They must ------------------------ French
[Devoir] Je dois Tu dois Il/elle/cela doit Nous devons Vous devez Ils/elles doiventMerci, Tsukina. Je dois etre stupide... Thanks, Tsukina. I must be stupid... (((help me out on this one, guys? I don't think that's how French grammar works)))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:13 am
Bonjour tout le monde! Comment allez-vous? Je n'ai pas ecrit dans la guilde francaise pendant longtemps... Parce que j'ai des examens. La semaine prochaine j'ai l'examen oral pour le francais. Je dois faire semblant de persuader mon prof arreter fumer. Je suis un peu nerveuse.
Hello everyone biggrin , how are you all? I haven't written in here for ages because I am currently in the mid-year exam period. Next week I have the French oral exam where we have to pretend to convince our teacher to stop smoking. I am a little nervous but I think I should do OK.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 9:14 am
Elfy-chan Merci, Tsukina. Je dois etre stupide... Thanks, Tsukina. I must be stupid... (((help me out on this one, guys? I don't think that's how French grammar works))) De rien 3nodding Tu n'es pas stupide, le francais est une langue difficile.
shells_of_sand > Bonne chance, tu parles tres bien francais whee
-------------------
You're welcome 3nodding You are not stupid, french is an hard language.
shells_of_sand > Good luck, you speak french very well whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:14 pm
 J'ai soif... xP
I'm thirsty... xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:18 pm
silv3rxwings  J'ai soif... xP
I'm thirsty... xP Moi aussi o.o
-----------
Me too o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 3:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 7:08 pm
Je regrette- je ne suis pas prendre a une classe de francaise prochain an... crying
I regret-I am not taking a French class next year crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|