Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Muse_Angel

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 7:21 am

djee-double-you
hmmm ik ben jan willem ben een beetje vreemd maar wie is dat niet.
Woon in Harlingen de gekste stad van friesland xd
Okey hier is waar de meeste mensen me voor gek verklaren ik ben een skater ja daar schrok je van xd
Nou ja verder doe ik gaia vind het leuk om mensen te ontmoeten en hou wel van lekker gezellig praten .
Ik schrijf ook nog een boek maarja dat duurt weer eve want was de laatste tijd inspiratieloos sweatdrop
nou ja meer heb ik eigelijk niet te vertellen moet maar genoeg zijn als je vragen hebt kun je me pmen xd o ja ben 18 btw cool
Hey broer!! blaugh
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 7:22 am

Wieneke
Truthfully
Wieneke
ik dacht dat ik dit al gedaan had maar niet dus.. nou goed gaat ie:
Ik ben Wieneke.. Ik ben 16 jaar.. Mijn geboorte datum is 12-12-1988
Ik woon in Friesland ergens in een gat.. vlakbij Drachten
Ik ga 7 september beginnen aan het mbo
In mijn vrije tijd doe ik niet veel.. soms oppassen een beetje lezen en veel op gaia zitten
En veder zou ik niet weten wat ik nog moet vertellen sweatdrop xd

Ik dacht het nieh alleen ... ik weet het wel cker ... want ik zie de mijne owk nerges meer ... waar zijn al die post van toen naartoe? neutral confused

ja ik heb geen idee.. maarja iedereen kend jouw toch.. dus ja blaugh

jah heb je gelijk in 3nodding xp

Truthfully

Wieneke

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:03 am

Truthfully
Wieneke
Truthfully
Wieneke
ik dacht dat ik dit al gedaan had maar niet dus.. nou goed gaat ie:
Ik ben Wieneke.. Ik ben 16 jaar.. Mijn geboorte datum is 12-12-1988
Ik woon in Friesland ergens in een gat.. vlakbij Drachten
Ik ga 7 september beginnen aan het mbo
In mijn vrije tijd doe ik niet veel.. soms oppassen een beetje lezen en veel op gaia zitten
En veder zou ik niet weten wat ik nog moet vertellen sweatdrop xd

Ik dacht het nieh alleen ... ik weet het wel cker ... want ik zie de mijne owk nerges meer ... waar zijn al die post van toen naartoe? neutral confused

ja ik heb geen idee.. maarja iedereen kend jouw toch.. dus ja blaugh

jah heb je gelijk in 3nodding xp

hehe nou dan blaugh
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 9:31 am

kittyocean
Even voor de nieuwelingen:

Ik ben Kitty Ocean, de Owner van deze Guild ^_^ Ik ben heel lief, nog liever als jullie me items en gold geven, maar ik ben niet om te kopen =D

Mijn verwachtingen van nieuwe leden (en ook de oude!!!): Hersens en nuttige topics =D

yup pns guild ownertje, ze is heel lief, maar kan ook een streng guild-hoofdje zijn als je wel errrg de fout in gaat blaugh

LeannaAnne
Vice Captain

Elfinzu

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 9:49 am

JA,dat moet biggrin
PostPosted: Sat Sep 17, 2005 12:21 am

*denkt diep na en graaft in haar geheugen* heb ik hier al iets neergezet? swwy als ut de 2e keer is!

Nou ik ben Lea, op gaia bekent als Salthy
kwooon in Urk en die heeft een dialect dus soms dan typ ik nogal een vreemd woord dan moet je gewoon vrage wat ut is sweatdrop
Ik ben 13 jaar over 1 maand 14, 23 oktober om heel precies te zijn.
Ow ik hou van RP's! Maar ik hou nog ut meest van Colaaaa! I heart Coca Cola! maar ik moet vanmezelf op een Cola dieeet crying want volgens mij gaat me maag eraan met al dat koolzuur mrgreen *leest het berichtje door* mja... dat was ut ong. zo'n beetje wel! whee anders PM je me maar!

Salthy

Shin Asuka rolled 3 6-sided dice: 2, 4, 4 Total: 10 (3-18)

Shin Asuka

PostPosted: Sat Sep 17, 2005 12:24 am

Salthy
*denkt diep na en graaft in haar geheugen* heb ik hier al iets neergezet? swwy als ut de 2e keer is!

Nou ik ben Lea, op gaia bekent als Salthy
kwooon in Urk en die heeft een dialect dus soms dan typ ik nogal een vreemd woord dan moet je gewoon vrage wat ut is sweatdrop
Ik ben 13 jaar over 1 maand 14, 23 oktober om heel precies te zijn.
Ow ik hou van RP's! Maar ik hou nog ut meest van Colaaaa! I heart Coca Cola! maar ik moet vanmezelf op een Cola dieeet crying want volgens mij gaat me maag eraan met al dat koolzuur mrgreen *leest het berichtje door* mja... dat was ut ong. zo'n beetje wel! whee anders PM je me maar!

HHHHOOOOIII SALTHY
PostPosted: Sat Sep 17, 2005 6:02 am

Oowh ik vraag me nu echt af of ik me al voorgesteld heb...
naja.. ik verveel me te pletter op het moment, dus laat ik dit maar doen blaugh
(hoezo ik heb bergen huiswerk rofl )

Ok waar zal ik eens beginnen xp
Nou, ik ben Wenjun, en ik woon in Schoonebeek, dat is een klein boerendorpje in Drenthe. Vlak bij de Duitse grens 3nodding
Ik ben 16 jaartjes oud, (in mei geworden) en doe 5 VWO. (gymnasium om precies te zijn rolleyes )
Dit jaar heb ik al direct enorm veel huiswerk gekregen, waardoor ik nu al (ik ga nog maar 1.5 week naar school xp ) overspannen raak rofl
T komt vooral omdat ik nog zoveel boeken moet lezen en stukjes af moet hebben voor het romeboek, omdat ik over 5 weekjes al naar rome ga xp
maar als dat voorbij is, denk ik dat het nog steeds druk is, vanwege de proefwerkweken rofl

school is ... bah sad

Ok... verder over mijzelf rofl
Ik ben op mijn 4e naar NL gekomen, en toen heb ik 5 jaartjes in een dorpje vlak bij Groningen gewoont. Mijn ouders wilden een chinees restaurant en vervolgens zijn mijn broertje en ik meegesleurd naar dit dorpje hier xp We weken vaak 3nodding (naja... mijn broertje helpt ff mee en gaat dan spelen rofl ) Maar t verdient wel goed biggrin

Verder heb ik een superlief vriendje heart -die jammer genoeg aan de andere kant van NL woont... gonk -

ok... dat was het zo'n beetje...
ben ik iets vergeten? xp

Hatsjepsoet

Maki

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 8:42 am

Naam: Maki Jaderborg
Leeftijd: 22
Geslacht: Nee. blaugh
Provincie: Zuid-Holland
Land: Nederland
Sociale status: ninja
Werk status: Werkeloos  
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 9:29 am

Hoi ^_^ welkom

enjoy the guild

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Elfinzu

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 10:00 am

Iedereen welkom wink
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:45 am

Nick: Tilbo
Leeftijd: nog net 19
Studie: Rechten (soms saai, meestal niet)
Kleur ogen: blauw
haarkleur: zwart
lenge: 1m80
status: vrijgezel (en altijd zoekende (hint, hint)
hobbies: gaia, lezen, sporten, uitgaan (saai, ik weet het)
verder nog: (Bijna) altijd vrolijk en altijd open voor PM's

Zo goed ? Nog meer info?

tilbo

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:41 am

Welkom allemaal =D
PostPosted: Sun Sep 25, 2005 6:36 am

hey ik ben hier nieuw smile Mijn naam is Sarah men geboortedatum is 22 augustus 1989.. men hobby's zijn sites bouwen en op gaia en neopets spelen.. Kben nu aan het sparen voor een broek voor men avvy biggrin lol redface ik weet eigelijk niet veel te zeggen.. men favoriete muziek is punk enzo (leftover crack, choking victim, the distillers, the casualties (men favoriete), the Heartaches, Guttermouth, the Devotchkas, Suicide machines, the addicts, af en toe is rancid.. Total Chaos , Agnostic Front, The Unseen, Oxymoron, Black Flag, Toxic Narcotic, Social Distortion, The Exploited, Misfits...) (sorry voor als er af en toe eens een dialectisch woord tussenkomt razz ik probeer zo goed mogelijk AN hier te spreken)

liayn2

Erickeys

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 1:53 pm

Nou k stel me maar even voor 3nodding

Ik ben Erick ik woon in Zuid-holland.
Ik ben pas 14 jaar oud geworden xD(afgelopen zaterdagxD)
Ik zit in de derde van het Theoretische leerweg.
Mijn Hobby's zijn Streetdancen en Gamen.
Me favo muziek is: J-pop R&B en gewoon Pop
Verder weet ik niet veel meer te zeggen dus dit was het dan.

Ik hoop ook nog at ik het naar me zin en veel leer kennen.

Dag blaugh
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games