Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Norwood

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:33 pm

Heeft lol hier xd
PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:34 pm

kittyocean
kiek
kittyocean
Hoezo is dat logisch kiek?

naja misschien is logisch niet het juiste woord, maar ik ben er natuurlijk een tijd niet geweest.

Misschien......al zie ik er een paar die ik ook al een tijdje niet actief heb gezien. Ze heeft er vast een paar gekozen die ze 1-2-3 kon vinden ^_^ Ze is je vast niet bewust vergeten; immers, de Guild is veel groter dan deze leden =D

Ja dat is waar.
En de tekening zal ook niet van vandaag zijn.. of mis ik nu iets?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Demona Diva

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:51 pm

kiek
kittyocean

naja misschien is logisch niet het juiste woord, maar ik ben er natuurlijk een tijd niet geweest.
maar ikben nog maar ruim een maandje lid en het verbaast me dat ik der wel op sta eek
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 1:58 am

Sannieh
kiek
kittyocean

maar ikben nog maar ruim een maandje lid en het verbaast me dat ik der wel op sta eek

naja dat is alleen maar leuk toch ^_^

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 1:59 am

Sannieh
kiek
kittyocean

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 6:03 am

kittyocean
Als er weer zo'n tekening gemaakt wordt, lijkt het me leuk om andere leden te doen. Maar ja, zonder mij is de tekening NOOOOOOOOOOOIT compleet, nietwaar *super ego* After all, IK ben de ALMACHTIGE HIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!

.......... eh....... waarom staren jullie allemaal naar me? confused

super ego, of gewoon grote capsones? razz

maarja, geen guild-picture is compleet zonder beheerder xd

LeannaAnne
Vice Captain

Demona Diva

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 6:36 am

kiek
Sannieh
kiek
kittyocean

is wel leuk maar jullie zijn allemaal oudere leden dus lijkt me logisch dat de oude betrouwbare leden er eerder op zouden staan dan een newbie
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 6:46 am

Sannieh
kiek
Sannieh
kiek
kittyocean

is wel leuk maar jullie zijn allemaal oudere leden dus lijkt me logisch dat de oude betrouwbare leden er eerder op zouden staan dan een newbie

ik sta er ook bij sweatdrop gaat er meer om of je actief bent of niet, en of de mensen je aardig vinden wink (maar dan is natuurlijk de vraag waarom sta ik erop sweatdrop )

Oranjekorfbalpizza!

Demona Diva

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 6:48 am

Oranjekorfbalpizza!
Sannieh
kiek
Sannieh
kiek
kittyocean

ik sta er ook bij sweatdrop gaat er meer om of je actief bent of niet, en of de mensen je aardig vinden wink (maar dan is natuurlijk de vraag waarom sta ik erop sweatdrop )
die vraag stel ik nu dus ook maarja het is lief dat ik er op sta ben alleen verbaast meer nie
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 10:28 am

Het is denk ik gewoon idd een verzameling mensen die je hier over het algemeen in de guild tegen komt, vaste members horen daarbij maar ook nieuwe leden, of oude.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 10:41 am

ik was aan het lezen en even wat reactie in 1 post stoppen whee
@ sannieh: jup dat ben jij ^_^ en dat meisje onder jou is *zoekt het snel even op* the Forbidden Angel wink
@ horsie_anne: ik heb al tegen kitty gezegd dat ik er misschien nog een ga maken met andere leden erop. dus iedereen komt aan de beurt wink en leuke banner! lekker kleurrijk. ik zou meteen lid worden als ik dat nog niet was 3nodding
@ kitty: *staart met grote ogen naar haar uitbartsting* dat had ik niet verwacht sweatdrop
@oranjekorfbalpizza!: jep dat ben je inderdaad blaugh gek, tuurlijk vind ik je aardig. dat is het probleem met mij. ik vind iedereen aardig xp
@kiek: ik heb kriebelende vingers! er komen nog meer tekeningen mrgreen

tot de volgende drawing. en niet alleen maar van mij. ik ben echt benieuwd naar wat jullie allemaal kunnen bakken =3 xp
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 11:33 am

Och, als het blijkt dat subfora veel gold kosten, ga ik misschien ook wel een groepstekening maken, en kun je bv een 'plekkie' kopen voor 500 gold. 300 gold gaat dan naar de Guild, en 200 gold hou ik zelf. Tenzij de prijs voor subfora erg hoog is, dan moet ik wat meer gold vragen XD

Heb je gelijk een soort liefdadigheidsactie, en mensen die er op willen, komen er dan ook op!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 11:23 am

Dit is mijn banner biggrin (voorlopig in iedergeval)
Ik heb btw een bestaand anime plaatje gebruikt om Gaya te maken, zo goed kan ik niet tekenen xd
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 11:42 am

loopt naar binnen met een schilderij... mooi he razz alleen is hij niet van mij heb hem net gekocht van rembrand... sweatdrop

Dimo

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 12:12 pm

Hij's super Darlaa!!! Jammer dat je het niet zelf getekend hebt, maar hij is mooi!!

Ik hoop dat ik straks nog wel kan kiezen hoe de Guild home er uit gaat zien XD
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games