|
|
Seurusteletko vakituisesti? |
Juu. ^^ |
|
24% |
[ 14 ] |
En. |
|
47% |
[ 27 ] |
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole. |
|
28% |
[ 16 ] |
|
Total Votes : 57 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 23, 2007 2:07 am
en ymmärrä näitä viriilejä. minusta on ärsyttävää kun kaverit ovat vain hössöttämässä jatkuvasti joistain kuukauden poikaystävistä ja sitten nyyhkyttävät tyyliin: "yhyy.. nyt se jätti minut." hmmm... pitäisiköhän oppia ymmärtämään tätä suurintaosaa väestöstä. kuulun itse vähemmistöihin. aseksuaaleihin! jess. tulipa sekin selväksi.... pitäisiköhän vain sanoa suoraan ihmisille, että ei ***** kiinnosta, mitä se sinun (en keksi sopivaa sanaa) on nyt tehnyt.... olisi se kyllä aika epäkohteliasta, mutta maailma tekee kaltaisekseen. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 10:33 am
wic olisi se kyllä aika epäkohteliasta-- Suoraan sanominen tuottaa parempia (tai ainakin nopeampia) tuloksia kuin asian kiertely, suosittelen. Yleensä ihmiset eivät ole pitkävihaisia, joten siitä on turha huolehtia. Minä puolestani en ymmärrä noita "kugaa ei ragasta mua! oon jo XX vuotta enkä koskaan seurustellut, oon ikineitsyt!" -ihmisiä. Ei sillä etteikö itselläni olisi koskaan ollut tuollaisia "kohtauksia", mutta silti pelkkiä kohtauksia. Joku voisi väittää etten seurustelevana ihmisenä ole mikään sanomaan, mutta kun tuo tuntuu olevan silkkaa valittamisen riemua monen kohdalla joka on jatkunut kohta viisi kuukautta ja minun pääni räjähtää ja harkitsen ystäväpiirin vaihtoa... X: Voi kun olisi joku joka huomaisi minut ja pitäisi minua erityisenä... ihan kuka tahansa! Liftis: Entäs se Mr. Y, sinähän annoit rukkaset tässä jokin aika sitten? X: ... no, niin... mutta... se oli eri asia! Liftis: Eli kaikki muut paitsi Mr. Y kelpaavat, aika julmaa. X: Eiii se niinkään ole, et sinä ymmärrä kun sinulla on jo joku! Mulla ei ole koskaan ollut ketään ja oon jo 20!Ja sitä seurasi keskustelu maagisesta iästä. Überplääh. Valivalivalivalivalivalivali, sen me ihmiset osaamme parhaiten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 1:38 am
rakkautta kyllä alkaa varmasti pian ilmassa olla kun tuo kesäkin lähenee koko ajan 3nodding ihmisillä alkaa tuo talvihorros karista pois ja hormonit hyrrätä biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2007 10:59 am
Rakkautta on sillon paljon ilmassa kun miun kone kaasuttaa kohti Maltaa. Mut ensin pitäis saada rahat lippuihin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 3:09 am
Rakkautta on. Jo kohta viidettä vuotta. Ja kestää roskapussin viemisestäkin tappelemisen. Tänään romanttiselle viikinki-illalliselle ja elokuviin. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:04 pm
Kihloissa olen, hyvin onnellisesti. Kihlattuni on ihana ja suhteemme loistava, pitkäkestoinen ja varma. Repikää siitä rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:40 pm
Ainiin... Onneksi olkoon minä!
Olen syyllistynyt ns. 'teinikihlauksen' syntiin. Taino teinikihlaukseksi sitä moni on väittänyt, ja voivat jopa olla oikeassakin, mutta ei se itselleni ole mitään niinkään heppoista.
Muut sanokoot asiasta mitä vaan.. Itse olen onnellinen. Linnut laulaa jne. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 11:31 am
Ohhoh :O onnea sitten vaan Pikku-Timpalle smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2007 11:54 am
Uminel Ohhoh :O onnea sitten vaan Pikku-Timpalle smile Mm.. Kiitoksia vaan. sweatdrop Olen tullut siihen tulokseen että en aio asiasta tehdä sen kummoisempaa numeroa kaveripiirin tai suvun keskuudessa. Tosin se, kun kerroin äitilleni oli jo yksi askel sitä kohti että koko suku tietää... xd Noh... Siskoni menee VIHDOINKIN naimisiin tossa elokuussa (vai oliko se nyt heinäkuussa... ei voi muistaa..) niin viimeistään siellä asia valkenee kaikille muillekkin. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 8:43 am
Olipa kiva ilta eilen, tyyppi kertoi tykkäävänsä minusta kovasti ja minun piti sanoa etten tunne samoin. (tekstarin välityksellä...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 3:21 am
ja eilen minulle selvisi, etten tykkää yhestä toisesta tyypistä niin paljon kuin luulin. En tarpeeksi.
Helvetti, pitää vaan käskeä hormonien pitää turpansa kiinni tästä lähin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:15 am
Hieman tässä kyllä nyt alkaa ikävä olemaan. Tosin onneksi ens torstaina tulee hän takasin. surprised
Tosin en tiedä mistä se sitte johtuu, mutta mikään ei oikein huvita ja rahatki on melkein täysin finaalissa. Onneksi jo torstaina... Mutta kuitenkin harmi että VASTA torstaina... mieluummin vaikka heti. sad
Nyt olen latonut minun tämän päivän teiniannoksen sanoihin. Jipii.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 6:35 am
"Poika, jota rakastan, ja poika, joka rakastaa minua, istumassa samassa pöydässä kanssani. Molemmat tietävät, mitä tunnen toista kohtaan. Alkaa olla jo vähän liikaa." Tuo eilisestä lautapelikerhosta. Oli myös täydellinen discoilta: Tanssia, ääliöitä, hylkääminen, rakkautta ja itkua. Ja ihana kaveri.
Ahdistaa pelkät rakkausasiat niin, että haluaisin oksentaa. Maha on jo sekaisin.
Ei maanantaina kun keskiviikkona minun pitäisi tunnustaa. Sehän nähdään, pystynkö.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 10:33 am
Zeggo Ei maanantaina kun keskiviikkona minun pitäisi tunnustaa. Sehän nähdään, pystynkö. Keskiviikkona ei ollut tilaisuutta. Torstaina ja perjantaina ei myöskään, kun pystyin juttelemaan sille vain hyvin lyhyesti. Eilen olin kotona nuhan kourissa. Tänään sanoin sille, että tykkään hänestä. Sitä ennen piti kerätä voimia, sitten oli jotain talkkia animesta ja Pasilasta. Mutisin jotain sen sanomisen jälkeen, hetken möllöttelyä ja tauko. Sen jälkeen juteltiin taas jotain hassua, ja sitten hänen kaverinsa tuli, etten voinut enää palatakaan aiheeseen. Oli ihana fiilis. Etenkin, kun pystyi nauramaan ties mille kavereiden kanssa pienoismallia suunnitellessa. Matikantunnilla piirsin hänet ja itseni vihkonlaitaan, pyyhin hänet, mutta omakuva näytti kivalta. Näytin kaverille, kysyin onko näköinen. "Siinä oli vieressä toinen." Kaveri piirsi hänet toiselle sivulle, kylläkin mummon näköisenä pitkine kiharoineen, minua nauratti. Kaveri suttasi vielä aukeaman halki ajatuskuplat omakuvasta häneen. Kaveria ei naurattanut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|