|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:19 am
*Är ute på stan med en vän* Moi: "...Titta!!En tant!!!"*låter otroligt förvånad* Sanna: "Ouh!" *Låter som om båda är på safari och aldrig har varit ute på stan* Vi märkte det efter en stund e_e;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:20 am
Sostrate *Är ute på stan med en vän* Moi: "...Titta!!En tant!!!"*låter otroligt förvånad* Sanna: "Ouh!" *Låter som om båda är på safari och aldrig har varit ute på stan* Vi märkte det efter en stund e_e; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:36 am
Sostrate *Är ute på stan med en vän* Moi: "...Titta!!En tant!!!"*låter otroligt förvånad* Sanna: "Ouh!" *Låter som om båda är på safari och aldrig har varit ute på stan* Vi märkte det efter en stund e_e; xd Hihi... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:42 am
Mushi Daniel: Men David... Du m峴e ta lite insiativ. (hur stavas det??) David: Ska jag injesera en kniv?? Jag tror att David beh? kolla ?en lite... Kanske jag som skriker f?ycket p堨onom? eek gonk lol, den dagen kommer jag ihåg xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:48 am
*Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:49 am
Sostrate *Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;" Är han ju inte, Han är en krabba... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:49 am
Mushi David och Anna sitter vid datorn (Nyss)... Anna klickar in p堥n Topic, David uppt䣫er moppe2 (eller heter hon s忩 David: Men... Jag f岠f?ig att hon dansar! Anna: ehm, jaha... O.o David: BYT STČLNING! gonk Anna: ninja Anna och David misstolkar? gonk xd xd xd domokun xp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:50 am
Mushi Sostrate *Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;" Är han ju inte, Han är en krabba... sweatdrop Jag vet..det var det som var det dumma >_<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:53 am
Sostrate Mushi Sostrate *Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;" Är han ju inte, Han är en krabba... sweatdrop Jag vet..det var det som var det dumma >_<; men... det hade varit roligare om du hade sagt "kräftan", och sen blivit rättad till "krabban".... Men äsch gonk =tycker synd om väskan=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:54 am
Mushi Sostrate Mushi Sostrate *Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;" Är han ju inte, Han är en krabba... sweatdrop Jag vet..det var det som var det dumma >_<; men... det hade varit roligare om du hade sagt "kräftan", och sen blivit rättad till "krabban".... Men äsch gonk =tycker synd om väskan= Jo, vet domokun tyckte det var roligt att jag rättades till det som var fel och att jag höll med XD >_< korkat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:56 am
Sostrate Mushi Sostrate Mushi Sostrate *Jag och en vän ute på stan idag* *Jag ser en sköldpaddsgrej utan huvud, i en skoaffär, som ser uppstoppad ut men som i själva fallet är ett gossedjur* "Wah! den där påminner mig om lilla sjöjungfrun då kocken skulle fylla sebastian med sallad och grejs! fast han är iof ingen sköldpadda!han är jue en krabba!" *nästan sammtidigt*"Han är en kräfta" "Just det...<_<;" Är han ju inte, Han är en krabba... sweatdrop Jag vet..det var det som var det dumma >_<; men... det hade varit roligare om du hade sagt "kräftan", och sen blivit rättad till "krabban".... Men äsch gonk =tycker synd om väskan= Jo, vet domokun tyckte det var roligt att jag rättades till det som var fel och att jag höll med XD >_< korkat Menade =tycker synd om gossedjuret=.... sweatdrop Var övertygad om att det var en väska först gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|