|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 12:05 pm
Siksi mina joskus otankin kuunnelmia ja kuuntelen ne kirjat. Se kylla pitemman paalle kay tylsaksi, mutta siina on oma tunnelmansa. <.< Eragonin kuuntelin ihan kuunnelmana.. siina meni.. kai 20 tuntia, etta se kirja tuli paatokseen.. ja sina sunnuntaina kuuntelinkin sita kai 12 tuntia putkeen. Arsyttavaa kun joskus hyvat tarinat vain ottavat valtaansa ja haluaa tietaa miten siina kay..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 12:34 pm
Minen osaa kuunnella... kylla lukeminen ja paperi kopiosta, on parasta.
Joulupukki Narniassa? Eipa heti tule mieleen.
Aslan on suloinen. Ja se vertauskuvallisuus toimii hyvin, jos minulta kysytaan. razz Lyhyita ja helppolukuisiahan ne kirjat on, etta kannattaa kylla tutustua.
Mulla on nyt luvussa romantiikkaa... Dark Highlander niminen kirja... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 4:40 am
Eathlinn Minen osaa kuunnella... kylla lukeminen ja paperi kopiosta, on parasta. Joulupukki Narniassa? Eipa heti tule mieleen. Aslan on suloinen. Ja se vertauskuvallisuus toimii hyvin, jos minulta kysytaan. razz Lyhyita ja helppolukuisiahan ne kirjat on, etta kannattaa kylla tutustua. Mulla on nyt luvussa romantiikkaa... Dark Highlander niminen kirja... razz Leffaan se pukki on ainakin viskattu... en muista oliko sita kirjassa, mut kohta oon paassy siihen asti, kun aloitin Taikurin sisarenpojasta, mika muuten sijoittuu aikaan ennen Narniaa ja Narnian luomiseen... (hyva kirja btw) Ja mita Aslaniin tulee niin se on aivan loistava, jos jumala olis leijona niin kylla kaikki taallakin ois paremmin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 9:52 am
Viela on leffa nakemati... kuuluisi tietenkin siita keskustelu ennemmin leffa threadiin, mutta loogisempaa asia on tanne kommentoida...
En oikein usko, etta pukkia on kirjoissa.. nehan on kirjoitettukin varmaan ennenkuin Coca Cola sen punanutun kehitti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 6:59 am
Eathlinn Viela on leffa nakemati... kuuluisi tietenkin siita keskustelu ennemmin leffa threadiin, mutta loogisempaa asia on tanne kommentoida... En oikein usko, etta pukkia on kirjoissa.. nehan on kirjoitettukin varmaan ennenkuin Coca Cola sen punanutun kehitti. Itseasiassa sain just Velhon ja leijonan loppuun ja kylla vain, kylla siella oli se joulupukki! 3nodding Ei se kylla coca cola-pukki ollu, enempi sellanen perinteinen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 8:13 am
Miekin muistelin, etta kylla siella kirjoissakin oikeasti oli joulupukki. Jep jep. Olen lukenut ne joskus ehka 10 vuotta sitten ja voisi kylla vahitellen lukea ne uudestaan. En muista suurimmasta osasta kirjoista juuri mitaan.
Muuten olen tahkonnut viimeiset pari kuukautta tallaista kirjaa: Stupid White Men and Other Sorry Excuses for the State of the Nation, kirjoittanut Michael Moore. Siina on paljon ranttaysta Amerikan tilanteesta. Valilla se on ihan kiinnostava, mutta valilla taas tosi tylsa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|