|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 5:53 am
Weeaboo funkar internationellt och är 57x vackrare än era ord D: <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 8:29 am
monoo Mikusagi monoo Niddler monoo Det var typ det fulaste ordet jag nånsin hört xp
Det låter som nån term för nåt som legat och ruttnat under en höstack... Man vänjer sig. ^__^ -b bah jag tror jag håller mig till hederliga gamla "japan nördar" blaugh Mitt ord är finare än din särskrivning. Sluta dissa! mad pffff "jörd" är fult, och funkar inte internationellt xp ofta man skriver "japanese geek" lix. Tycker fan om Mikus ord mer, softare att säga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 4:58 pm
D ark Eric a monoo Mikusagi monoo Niddler monoo Det var typ det fulaste ordet jag nånsin hört xp
Det låter som nån term för nåt som legat och ruttnat under en höstack... Man vänjer sig. ^__^ -b bah jag tror jag håller mig till hederliga gamla "japan nördar" blaugh Mitt ord är finare än din särskrivning. Sluta dissa! mad pffff "jörd" är fult, och funkar inte internationellt xp ofta man skriver "japanese geek" lix. Tycker fan om Mikus ord mer, softare att säga. Nä det säger man ju inte, "japanese nerd" säger man 3nodding Geek betyder ju tönt/mes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 6:11 pm
...a**å Britney ******** Spears...nu ska jag gå och ta livet av mig xp
Den här mår jag SÅ mycket bättre av...Audrey Tautou liksom...BoOoYa! ROFL @ Prince... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 6:52 pm
gah! jag kan inte sluta, det här är helt sjukt roligt!!
*face recognition-mani*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 12:13 pm
Lunarstatistik.  Bästa typsnittet för programmering, eller? confused BTW, JALK, TYPSNITTET HETER ALBA SUPER biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 7:00 pm
Gah! Jag hatar Alba-typsnittet!
Det ser liksom ut som nån sorts McDonalds typsnitt på knark, till tonerna av "Ett Cellsamt Liv"... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 11:38 pm
monoo Gah! Jag hatar Alba-typsnittet!
Det ser liksom ut som nån sorts McDonalds typsnitt på knark, till tonerna av "Ett Cellsamt Liv"... xp Åh, jag kan den! *sjunga* Livet, livet, livet, livet, livet, livet, livet, livet, se vad livet ger~
Förresten fungerar inte "nörd" internationellt, eller "lysmask" eller "högtalare" men vi använder orden ändå. Det är inte esperanto eller latin vi talar, utan svenska. I ett annat gillet har jag introducerat ordet "jerd" och alla rådiggar det razz
LOL @ inte veta vad man har för dator.
Weeabo är väl negativt? Jag glömmer alltid bort vad det kommer ifrån. Jörd hör man ju. Eller, det härstammar från den dagen då jag inte orkade skriva hela ordet japannördar så då blev det jördar. Orka, liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 5:05 am
Mikusagi monoo Gah! Jag hatar Alba-typsnittet!
Det ser liksom ut som nån sorts McDonalds typsnitt på knark, till tonerna av "Ett Cellsamt Liv"... xp Åh, jag kan den! *sjunga* Livet, livet, livet, livet, livet, livet, livet, livet, se vad livet ger~
Förresten fungerar inte "nörd" internationellt, eller "lysmask" eller "högtalare" men vi använder orden ändå. Det är inte esperanto eller latin vi talar, utan svenska. I ett annat gillet har jag introducerat ordet "jerd" och alla rådiggar det razz
Weeabo är väl negativt? Jag glömmer alltid bort vad det kommer ifrån. Jörd hör man ju. Eller, det härstammar från den dagen då jag inte orkade skriva hela ordet japannördar så då blev det jördar. Orka, liksom. va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 10:06 am
Mikusagi Förresten fungerar inte "nörd" internationellt, eller "lysmask" eller "högtalare" men vi använder orden ändå. Det är inte esperanto eller latin vi talar, utan svenska. I ett annat gillet har jag introducerat ordet "jerd" och alla rådiggar det razz
Weeabo är väl negativt? Jag glömmer alltid bort vad det kommer ifrån. Jörd hör man ju. Eller, det härstammar från den dagen då jag inte orkade skriva hela ordet japannördar så då blev det jördar. Orka, liksom. Nörd uttalas ändå rätt likt "nerd", så varför inte?
Weeaboo kommer från Perry Bible Fellowship. skäms att inte känna till den serien.
http://pbfcomics.com/ http://pbfcomics.com/?cid=0PBF61009BC-Weeaboo.jpg#62 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=weeaboo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 2:03 pm
Bill Kaulitz från Tokio Hotel biggrin heart biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 3:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 1:29 am
Niddler gerbil http://www.pokeruniversity.org/images/baby_gerbil.jpg Om man blåser in helium i en sådan så blir det en ballong.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 2:42 pm