|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 1:57 am
anledningen till att blinkersen (på bilen) låter är att de blinda ska höra när de ska svänga (bilen. Förutsättningen är alltså att en blind person kör bil, vem som sätter på blinkersen så den blinda ska höra? jag vet inte, en döv passagerare kanske....)
Ett citat sagt av herr Simon, vem annars?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:32 am
Rogues do it from behind, Paladins do it with protection, and Druids do it like animals and mages make it magical.
"Your mom is so fat, It takes two warlocks to summon her."
"Your mom is so fat, she can't get though the portal to Darnassus"
:'D heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 2:16 pm
Miku: Vi sätter oss upp. Lingon: Varför då? Miku: För att jag säger det. Lingon: Varför då? Miku: För att jag är Valgarv :0 Lingon: Varför då? Miku: ... För att han har rosa hår ibland! Lingon: Varför då? Miku: För att han är gay surprised Lingon: Varför då? Miku: För att Rastaman har smittat honom. Lingon: Varför då? Miku: För att han vill sprida sina kommunisttankar. Lingon: Varför då? Miku: För att hans flagga skall bli större. Lingon: Varför då? Miku: För han skall få större rum. Lingon: Varför då? Miku: För att hans föräldrar har fått bättre jobb.
För Miku måste ju svara när Lingon frågar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 7:40 am
Mikusagi Miku: Vi sätter oss upp. Lingon: Varför då? Miku: För att jag säger det. Lingon: Varför då? Miku: För att jag är Valgarv :0 Lingon: Varför då? Miku: ... För att han har rosa hår ibland! Lingon: Varför då? Miku: För att han är gay surprised Lingon: Varför då? Miku: För att Rastaman har smittat honom. Lingon: Varför då? Miku: För att han vill sprida sina kommunisttankar. Lingon: Varför då? Miku: För att hans flagga skall bli större. Lingon: Varför då? Miku: För han skall få större rum. Lingon: Varför då? Miku: För att hans föräldrar har fått bättre jobb. För Miku måste ju svara när Lingon frågar. flagga skla bli större.... vad f'n betyder de?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 10:31 am
Jalkazar Mikusagi Miku: Vi sätter oss upp. Lingon: Varför då? Miku: För att jag säger det. Lingon: Varför då? Miku: För att jag är Valgarv :0 Lingon: Varför då? Miku: ... För att han har rosa hår ibland! Lingon: Varför då? Miku: För att han är gay surprised Lingon: Varför då? Miku: För att Rastaman har smittat honom. Lingon: Varför då? Miku: För att han vill sprida sina kommunisttankar. Lingon: Varför då? Miku: För att hans flagga skall bli större. Lingon: Varför då? Miku: För han skall få större rum. Lingon: Varför då? Miku: För att hans föräldrar har fått bättre jobb. För Miku måste ju svara när Lingon frågar. flagga skla bli större.... vad f'n betyder de? Hans kommunistflagga! Den blir större om fler joinar kommunismen. Säger vi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 11:09 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Miku: Vi sätter oss upp. Lingon: Varför då? Miku: För att jag säger det. Lingon: Varför då? Miku: För att jag är Valgarv :0 Lingon: Varför då? Miku: ... För att han har rosa hår ibland! Lingon: Varför då? Miku: För att han är gay surprised Lingon: Varför då? Miku: För att Rastaman har smittat honom. Lingon: Varför då? Miku: För att han vill sprida sina kommunisttankar. Lingon: Varför då? Miku: För att hans flagga skall bli större. Lingon: Varför då? Miku: För han skall få större rum. Lingon: Varför då? Miku: För att hans föräldrar har fått bättre jobb. För Miku måste ju svara när Lingon frågar. flagga skla bli större.... vad f'n betyder de? Hans kommunistflagga! Den blir större om fler joinar kommunismen. Säger vi.Till slut blir den så stor att den täcker hela världen, då kan alla ha den som täcke och slippa frysa om nätterna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 1:34 pm
rastaman Till slut blir den så stor att den täcker hela världen, då kan alla ha den som täcke och slippa frysa om nätterna. Du är snäll du, Rastaman.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 1:40 pm
Mikusagi rastaman Till slut blir den så stor att den täcker hela världen, då kan alla ha den som täcke och slippa frysa om nätterna. Du är snäll du, Rastaman.Bara när jag känner mig mysig och fluffig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 10:45 am
[19:44:49] ;d [19:44:51] ;DÄ [19:44:52] ;d* [19:44:54] ;D** [19:44:55] <.< [19:44:56] phail!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 11:29 am
Telefonförsäljare, eller något ringer hem till mig.
Jag: HejdetärMaria. (Pratar jättefort) Telefonförsäljaren: Ja, hej. Jag heter Fredrik, är Margit hemma? Jag: Nej det är hon inte. Fredrik: Sa du att du hette Julia? Jag: Nej, Maria. Fredrik: Jaha, är du 18 år? Jag: Eh, nej. Fredrik: Nähä, över 18? Jag: Nej. Fredrik: Hur gammal är du då? Jag: Eeeh.. 15? Fredrik: KAN JAG FÅ DITT NUMMER???! NEE, JAG BARA SKOJADE! biggrin biggrin Jag: xd Fredrik: Eheheh, ja du får ha det så bra xD Jag: Ja, hejdå xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:42 pm
Hopey Telefonförsäljare, eller något ringer hem till mig.
Jag: HejdetärMaria. (Pratar jättefort) Telefonförsäljaren: Ja, hej. Jag heter Fredrik, är Margit hemma? Jag: Nej det är hon inte. Fredrik: Sa du att du hette Julia? Jag: Nej, Maria. Fredrik: Jaha, är du 18 år? Jag: Eh, nej. Fredrik: Nähä, över 18? Jag: Nej. Fredrik: Hur gammal är du då? Jag: Eeeh.. 15? Fredrik: KAN JAG FÅ DITT NUMMER???! NEE, JAG BARA SKOJADE! biggrin biggrin Jag: xd Fredrik: Eheheh, ja du får ha det så bra xD Jag: Ja, hejdå xd LOL LOL LOOOL! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:46 pm
AdramalechFTW [19:44:49] ;d [19:44:51] ;DÄ [19:44:52] ;d* [19:44:54] ;D** [19:44:55] <.< [19:44:56] phail! Heh... *fnittrar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:54 pm
Hopey Telefonförsäljare, eller något ringer hem till mig.
Jag: HejdetärMaria. (Pratar jättefort) Telefonförsäljaren: Ja, hej. Jag heter Fredrik, är Margit hemma? Jag: Nej det är hon inte. Fredrik: Sa du att du hette Julia? Jag: Nej, Maria. Fredrik: Jaha, är du 18 år? Jag: Eh, nej. Fredrik: Nähä, över 18? Jag: Nej. Fredrik: Hur gammal är du då? Jag: Eeeh.. 15? Fredrik: KAN JAG FÅ DITT NUMMER???! NEE, JAG BARA SKOJADE! biggrin biggrin Jag: xd Fredrik: Eheheh, ja du får ha det så bra xD Jag: Ja, hejdå xd xd heart s**t, va häftigt! Telefonförsäljare och allt. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:45 pm
Två asiatiska barn på tunnelbanan, en flicka och en pojke.
Pojken - Ge mig fem! *Räcker fram handen* Flickan - *High five:ar honom* Pojken - Ge mig sex! *Räcker fram handen och lillfingret* Flickan - stare Pojken - GE MIG SEX! Flickan - *Går iväg*
>w< Hehe..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 3:06 pm
AdramalechFTW [19:44:49] ;d [19:44:51] ;DÄ [19:44:52] ;d* [19:44:54] ;D** [19:44:55] <.< [19:44:56] phail!ZOMFG! I didn't know Rasta could fail. o: *Anteckna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|