|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 11:43 am
heej, kalender... sorry ik heb geen Da accound of zo ik vind die met die horizon echt mooooi! En dat stripje is zo leuk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 11:51 am
ik vind diej strip van spring clean leuk! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 11:58 am
Bedankt =D Nu nog maar hopen dat genoeg mensen op mij zullen stemmen zodra dat kan. Zijn toch wel wat prijsjes die leuk zijn =P Ben al een keer derde geworden daar (nummer 2 had zich eigenlijk niet aan de regels gehouden, dus eigenlijk had ik nummer 2 moeten zijn =P; maar heb toch een prachtige prijs gehad!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 2:12 pm
 kitty vroeg ome en welkomsbanner en ik was vergeten dat er nog een onafgemaakte stond:p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 2:29 pm
Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? zie ik dit goed sta ik daar tussen?? eek eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 2:32 pm
Sannieh Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? zie ik dit goed sta ik daar tussen?? eek eek eek ja ik niet, amar niska an te doen, hij is leuk ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 2:37 pm
.~Horsie~Anne~. Sannieh Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? zie ik dit goed sta ik daar tussen?? eek eek eek ja ik niet, amar niska an te doen, hij is leuk ^_^ dat is ie zeker vooral die onder me is erg mooi gelukt die met dat zwarte haar en de g-lol gevalles in zwart die is heel mooi gelukt en de hele tekening is fantastisch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 11:39 pm
Sannieh .~Horsie~Anne~. Sannieh Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? zie ik dit goed sta ik daar tussen?? eek eek eek ja ik niet, amar niska an te doen, hij is leuk ^_^ dat is ie zeker vooral die onder me is erg mooi gelukt die met dat zwarte haar en de g-lol gevalles in zwart die is heel mooi gelukt en de hele tekening is fantastischeh, waarom ben ik nou niet op dat idee gekomen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:20 pm
Als er weer zo'n tekening gemaakt wordt, lijkt het me leuk om andere leden te doen. Maar ja, zonder mij is de tekening NOOOOOOOOOOOIT compleet, nietwaar *super ego* After all, IK ben de ALMACHTIGE HIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!
.......... eh....... waarom staren jullie allemaal naar me? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:25 pm
kittyocean Als er weer zo'n tekening gemaakt wordt, lijkt het me leuk om andere leden te doen. Maar ja, zonder mij is de tekening NOOOOOOOOOOOIT compleet, nietwaar *super ego* After all, IK ben de ALMACHTIGE HIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEER!!!!!! .......... eh....... waarom staren jullie allemaal naar me? confused *zet zijn koptelefoon af* wat zei je? kon et niet horen xd ben zelf wel erg blij dat ik op die tekening sta (iig, ik neem aan dat die kop met blauwe haren onderin mijn avi moet voorstellen sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:25 pm
.~Horsie~Anne~. Sannieh Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? zie ik dit goed sta ik daar tussen?? eek eek eek ja ik niet, amar niska an te doen, hij is leuk ^_^ Het ziet er super uit! Geweldig gedaan wink *ik sta er btw ook niet bij... logisch wink *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:27 pm
Hoezo is dat logisch kiek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:30 pm
kittyocean Hoezo is dat logisch kiek? naja misschien is logisch niet het juiste woord, maar ik ben er natuurlijk een tijd niet geweest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:30 pm
.~Horsie~Anne~.  kitty vroeg ome en welkomsbanner en ik was vergeten dat er nog een onafgemaakte stond:p Gesaved!! Ik weet nog niet wat en hoe ik het ga gebruiken, maar geen zorgen, ik zal mijn best doen om alles te gebruiken!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:32 pm
kiek kittyocean Hoezo is dat logisch kiek? naja misschien is logisch niet het juiste woord, maar ik ben er natuurlijk een tijd niet geweest. Misschien......al zie ik er een paar die ik ook al een tijdje niet actief heb gezien. Ze heeft er vast een paar gekozen die ze 1-2-3 kon vinden ^_^ Ze is je vast niet bewust vergeten; immers, de Guild is veel groter dan deze leden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|