|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 7:04 pm
Jag vill bli proffsig designer, med både en undergroundaffär och sporadiska Oscarsgalaklänningsordrar tack.
Varför ligger den här tråden under lekar och tidsfördriv förresten? Framtida drömyrken är väl ett rätt så seriöst ämne?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 5:05 am
jag vill bli rik, är det ett yrke?? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 11:12 pm
Jag vill bli präst! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 11:42 am
jag vill bli något bra!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 6:34 pm
Tja, jag är ju redan frilansfotograf...men en anställning skulle vara guld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 8:32 am
monoo Tja, jag är ju redan frilansfotograf...men en anställning skulle vara guld. dramallama fett soft att jobba som polsk städare på ett badhus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 11:28 am
Jag vill ha något att säga, och så vill jag säga det surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 12:55 pm
jag vill vara dödens medhjälpare =D verkar soft ^^
...eller kanske apa på skansen, har inte besämt mig än...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 8:56 am
kureyuki jag vill vara dödens medhjälpare =D verkar soft ^^ ...eller kanske apa på skansen, har inte besämt mig än... Apa? Pfft, ska vara en otrevlig stadsko.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 5:18 pm
D ark Eric a monoo Tja, jag är ju redan frilansfotograf...men en anställning skulle vara guld. dramallama fett soft att jobba som polsk städare på ett badhus. vad i hela friden pratar du om?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 1:01 pm
Musiker... eller typ hantverkare av något slag. är la drömyrkerna razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:31 am
kureyuki ...eller kanske apa på skansen, har inte besämt mig än... /join
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 1:15 am
SO-lärare för högstadiet surprised Då skulle jag genusfärga alla mina lektioner cool Religion, samhällskunskap och historia liksom. Tyvärr ingår geografi, men det är en utmaning jag ser fram emot!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:01 am
Mikusagi SO-lärare för högstadiet surprised Då skulle jag genusfärga alla mina lektioner cool Religion, samhällskunskap och historia liksom. Tyvärr ingår geografi, men det är en utmaning jag ser fram emot! Genusfärga? Inte genussudda? Jag vill bli lågstadielärare! Som Killfröken! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 2:14 pm
Gymnasielärare. Synd bara att det är lång utbildning och att lönen suger så det känns mindre lockand.
grafik och programmering skulle vara roligt. Helst ihop med någon spykologi så man kan skapa användarvänliga program och spel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|