|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2017 3:06 am
Maar er is wel behoefte aan nieuw bloed daar razz Dus go for it!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2017 12:06 pm
Hallo allemaal : ) Ik vind dit soort dingen eigenlijk een beetje awkward, maar ik probeer het gewoon! Ik ben Thirza, 22 jaar en woon in Assen. Heb ooit 9 jaar geleden hier een account aangemaakt, lang weggeweest en nu, na 4/5 jaar zo af en toe weer eens online. Ik ben dit jaar afgestudeerd en werk nu full time als zelfstandig werkend kok in een restaurant. Ik vind het leuk om te eten (natuurlijk), feesten, snowboarden, nieuwe mensen ontmoeten, gamen en gewoon een beetje voor de tv hangen. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik. Als je meer wil weten, mag je het altijd vragen natuurlijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2017 4:17 am
Hallo Anaemis, wees welkom! Ik ben zelf helaas niet meer zo actief (eens per week meestal), maar ik vind het superfijn dat je er bent. Hopelijk vermaak je je hier. ' Ennuh, we gaan nu wel recepten verwachten, hè? wink Grapje, hier mag je doen wat je wilt! (nou ja, BIJNA alles...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2017 4:49 am
Zoals mijn naam insinueert is het Jason, ik ben 21 en momenteel wonende in een stad(je) in Zuid-Holland.
Momenteel studeer ik en heb ik een eigen bedrijf, maar over een jaar stap ik over om Japanstudies te gaan doen voor 3 jaar en daarna te gaan zoeken naar een positie binnen de overheid of onderwijs.
Ik ben een rationalist, ik geloof dat iedereen zijn of haar doel kan bereiken zolang de wil er is.
Vroeger kwam ik wel eens op Gaia om zOMG te spelen maar de laatste tijden kom ik toch weer online en ontmoet ik her en der wat nieuwe mensen, wat ik wel leuk vind natuurlijk.
Hopelijk ben ik niemand tot last, ontmoet ik wat leuke mensen, en hoop ik dat we er wat gezelligs van kunnen maken. :^)
Oh, en eventueel is mijn Discord op mijn profiel, voor verdere vragen e.d.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2017 3:23 am
Ja hoor, ben al lang blij dat er nog iemand aanwezig is, haha Recepten zal ik inderdaad wel een keertje delen, heb er genoeg en makkelijk te doen voor thuis!
Jason ook welkom~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2017 1:39 am
Anaemis Hallo allemaal : ) Ik vind dit soort dingen eigenlijk een beetje awkward, maar ik probeer het gewoon! Ik ben Thirza, 22 jaar en woon in Assen. Heb ooit 9 jaar geleden hier een account aangemaakt, lang weggeweest en nu, na 4/5 jaar zo af en toe weer eens online. Ik ben dit jaar afgestudeerd en werk nu full time als zelfstandig werkend kok in een restaurant. Ik vind het leuk om te eten (natuurlijk), feesten, snowboarden, nieuwe mensen ontmoeten, gamen en gewoon een beetje voor de tv hangen. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik. Als je meer wil weten, mag je het altijd vragen natuurlijk ^^ oeh, eten(koken) en gamen, altijd interesant pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2017 3:36 am
Haihai!
Sorry, was even niet in de mogelijkheid tot online komen wegens de feestdagen. Leuk dat je er bent!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2018 3:55 pm
Echt nieuw ben ik eigenlijk niet. Maar ik verwacht niet dat iemand mij nog herkent! Maar was altijd actief in de ADPE! Maarja die Thread is nu dood.
Even een korte introductie dan maar!
Noem mij maar Linah of Rose 4laugh Ik heb de leeftijd van 26, en woon helaas sinds kort weer in het saaie Wieringerwerf. (Hopelijk niet voor lang!) Afgelopen 5 jaar gewerkt in de Cosmetica maar op het moment even werkloos (hope to fix that soon!) Heb een lieve kat van 3 jaar: Mr.Pudding (Purrri)
eeeen ik weet eigenlijk niet zo goed wat te schrijven haha! vraag maar raak (ofzo iets) heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2018 4:29 am
Welkommm!! We zijn een klein maar fijn groepje!
Zover ik weet was de topic toch een flink andere groep dan dat we hier hebben whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2018 4:54 pm
LeannaAnne Welkommm!! We zijn een klein maar fijn groepje! Zover ik weet was de topic toch een flink andere groep dan dat we hier hebben whee Voor zover ik weet zijn de meeste uit die tijd allemaal gone! Al is kittyocean wel een naam die ik nog ken uit die tijd volgends mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 1:53 am
ik ben bekeeeeeend XP Haha, hai!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 5:57 pm
kittyocean ik ben bekeeeeeend XP Haha, hai!! yaaaassss, of je mij nog kent is weer een ander verhaal hhahahaha sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2018 1:58 am
HET IS LIIINOOOOO. Ik had al mijn twijvels dus pakte even de instagram link erbij.... ken je mij nog wel Lino? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2018 4:43 am
LeannaAnne HET IS LIIINOOOOO. Ik had al mijn twijvels dus pakte even de instagram link erbij.... ken je mij nog wel Lino? heart Ik ga heel eerlijk zijn, helaas heb ik zo snel even geen idee. emo Haha ja soort van. Al leef ik al een tijd officieel niet meer onder die naam. rofl rofl The b***h is back! Al dan dit keer zonder geheimen rolleyes heart They call me Linah. Aangenaam! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2018 6:17 am
Zal wel komen door de username.... wink
Je hebt ooit voor mij een rood velours succubus topje gemaakt. Wellicht een hele cru omschrijving: Danny's ex? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|