|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 08, 2014 1:44 pm
Hey allemaal!
Ik ben ook nieuw (in dit guild en een beetje op Gaia, ik had hier heel vroeger wel eens gekeken maar toen snapte ik er nog niets van hahaha)
Ik ben dus Nina, ik woon in Amsterdam, ben dol op tekenen, fotografie, internetten, zwemmen, shoppen, dieren en vast nog veel meer wat ik nu ff vergeet razz
Dus hallo allemaal! biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 2:59 am
welkom!! Leuk dat je er bent smile laat gerust wat van je werk zien, ik ben nieuwsgierig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 4:39 am
Lithara Hey allemaal! Ik ben ook nieuw (in dit guild en een beetje op Gaia, ik had hier heel vroeger wel eens gekeken maar toen snapte ik er nog niets van hahaha) Ik ben dus Nina, ik woon in Amsterdam, ben dol op tekenen, fotografie, internetten, zwemmen, shoppen, dieren en vast nog veel meer wat ik nu ff vergeet razz Dus hallo allemaal! biggrin biggrin hey Lithara, welkom in de guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 5:28 am
kittyocean welkom!! Leuk dat je er bent smile laat gerust wat van je werk zien, ik ben nieuwsgierig!! Nou zo goed ben ik niet hoor, vind het wel gewoon heel leuk om te doen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:08 pm
Op je eigen niveau ben je de beste wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 10, 2014 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2014 1:38 am
hey allemaal, ben nieuw in het guild n.n mijn naam is ann en ik woon in raalte oh my glob een belg in nederland ik ben 19 jaar jong , en ik houd mezelf vooral bezig metwerkzoeken mijn kat, taarten bakken, gamen, fotograferen, tijd verdoen op gaia, etc etc en uhmm o .o .... ...... something something ... .... stuur me eens een pm ofzo, ik bijt niet emotion_awesome
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 23, 2014 12:19 am
Welkom!! Wat een leuke avi heb je smile Wat voor een taarten maak je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 25, 2014 5:26 am
dank je! n.n en vanalles en nog wat xd ik imporviseer altijd biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 05, 2014 8:10 am
Welkom beide! ^-^
Oehh ik kijk heeel veel 24 kitchen... maar ik moet toch eens zelf de handen uit de mouwen steken. Eigen choco koekjes of muffins ofzo biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2014 11:31 am
Mischien wat laat maar Welkom twinklebun,
En taarten zijn leuk om te bakken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2014 3:10 pm
thanks :3 dank je, en moet je zeker doen! als je wilt kan ik je wel een recept geven voor chocolade taart :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 07, 2014 2:02 am
Geef dat recept maar!! Misschien een recepten topic?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 09, 2014 7:46 pm
:O goed idee!! zal er binnenkort een maken ofzo :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 21, 2014 2:50 pm
Hoi allemaal, Mijn name is Ravenlin, de meeste noemen me Lin. Ik ben 31 lentes jong en woon sinds 6 jaar in New Orleans, Amerika. Ik ben nieuw op Gaia, hier voor was ik erg veel op een site dat imvu heet. Ik hoop hier meer vrienden te maken en me nederlands een beetje bij te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|