Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 24, 2014 1:04 am

Van Nieuw Pekela naar Zuid Afrika O.o Dat is even een sprong. Maar zo te zien heb je er zin in smile
PostPosted: Fri Jul 18, 2014 3:54 am

Laatste bericht hier is van april, maar ik wil me toch even voorstellen, haha.

Mijn naam is Freya, ik ben 23 en kom uit België. c: Momenteel ben ik nog steeds aan het studeren (ja, ik weet 't, normaal gezien zou ik al lang afgestudeerd moeten zijn, lang verhaal), eeennn ik heb herexamens in augustus jeej. Uhm, ik heb 2 honden, 3 zussen (half-zussen, eigenlijk) en ik hou van lezen, schrijven, tv series kijken, muziek... Ik denk dat ik 14 ofzo was toen ik voor 't eerst op Gaia kwam? Maar ik ben er een paar keer tussenuit geweest omdat ik 't beu werd, soms echt ook wel voor een jaar of 2. Nu zit ik hier vooral voor de RPs, maar ik kom af en toe ook wel eens in de CB of de FC. :3 Enneuh, ja, nu dus ook in deze guild. ^^ Ik herinnerde me een topic in de CB (denk ik) dat ook enkel bedoeld was voor Nederlandstaligen en daar was ik eigenlijk naar op zoek, maar toen vond ik deze guild en dat is natuurlijk even leuk. c:

Your Personal Princess

Bashful Gaian

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 19, 2014 11:31 am

Welkom!! Leuk, weer een Belg erbij smile Laat je niet afschrikken door de zomerrust hier wink Post gerust alles naar Juli =D
PostPosted: Sun Jul 20, 2014 5:43 am

Welkom ^_^ en post gerust er word meestal wel op geantwoord wink

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Your Personal Princess

Bashful Gaian

PostPosted: Thu Jul 24, 2014 1:31 pm

Oh, haha, ik moet dan wel onthouden dat ik de Guild af en toe zelf eens moet checken... ^^;

Bedankt voor de verwelkoming! c: Is het hier altijd zo stil in de zomer dan?
PostPosted: Fri Jul 25, 2014 12:09 am

het is hier altijd wel wat rustig, met een harde kern. de mensen van vroegah zijn nu studerend, afgestudeerd... we need new blood XP

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Fri Jul 25, 2014 12:07 pm

Ik voel me wel aangesproken door die opmerking rofl
PostPosted: Sat Jul 26, 2014 11:51 am

Sorry XD No harm intended XP Maar als je opgroeid, dan ga je nu eenmaal soms een andere kant op smile Ik neem niemand wat kwalijk smile And welcome back XP

kittyocean
Captain

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sat Jul 26, 2014 2:27 pm

Haha ja, stages, studeren, werken en besturen kwam er tussen... Maar hopelijk gaan jullie me weer wat vaker zien!
PostPosted: Sun Jul 27, 2014 4:04 am

Yaaaaay!!! gaia_angelleft gaia_kittenstar gaia_angelright

kittyocean
Captain

Noble Legolas

Hardworking Sex Symbol

13,500 Points
  • Battery 500
  • Rat Conqueror 500
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Thu Aug 07, 2014 8:23 am

Ik ben een hele tijd niet meer op Gaia geweest, maar ik heb het weer helemaal gevonden hoor wink Leuk dat deze guild nog steeds actief is! (ondanks de vakantierust hahaha)
Niemand die mij verder nog herkent denk ik, dus ik zal me nog even kort voostellen: Ik ben 33 dus nogal een fossiel op Gaia, kom uit Noord-brabant en ik daar woon ik samen met mijn vriendje en onze kat Gijs. Ik zit op het moment thuis door een gebroken enkel, dus ik moet me érgens mee vermaken he?! Nou ja Gaia dus.
PostPosted: Fri Aug 08, 2014 12:08 am

Oooh! Beterschap!!
En wauw, ik ben niet meer de oudste hier O.o?!

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Aug 09, 2014 1:18 pm

lol
en welkom terug XD

ik kom hier zo nu en dan terug, maar ook alleen voor deze guild en wanneer ik tijd heb
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 12:42 pm

Welkom & welkom terug heart

Hehe....gaia, wat is dat? Ik ken alleen deze guild en mijn kledingkast met spullen van 10 jaar geleden ninja

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 13, 2014 12:08 am

Haha, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst mijn avi heb veranderd...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games