|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:47 am
uhm. Vet inte :O
Jag körde på Gackt Håret xD
Värsta Bishounen håret xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:56 am
få testa fram något men på något sätt e jag lite nöjd med frillan hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:01 am
Urk, min avatar är lite mysko, men det här är värt ett försök. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:10 am
Sakana-sama Urk, min avatar är lite mysko, men det här är värt ett försök. 3nodding Fina kläder. Svart och orange blandat utan att använda jacked saker. 8/10. Och jag vill inte ha en rate av någon med dessa kläder. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:14 am
Filthy Sakana-sama Urk, min avatar är lite mysko, men det här är värt ett försök. 3nodding Fina kläder. Svart och orange blandat utan att använda jacked saker. 8/10. Och jag vill inte ha en rate av någon med dessa kläder. stare Jag gillar mer din förra avatar domokun 6/10 EDIT Läste inte ditt inlägg xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:27 am
ninja
Edit: Sephyre, väldigt snygg avatar. surprised Måste få fråga, vad är det för byxor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:45 am
Baggiz ninja Edit: Sephyre, väldigt snygg avatar. surprised Måste få fråga, vad är det för byxor? väldigt snygg. 3nodding bara att jag störde mej lite på strumpbyxorna! sweatdrop 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:58 am
Baggiz ninja Edit: Sephyre, väldigt snygg avatar. surprised Måste få fråga, vad är det för byxor? Stylish Charcoal Winter Pants
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 4:03 am
Sephyre Baggiz ninja Edit: Sephyre, väldigt snygg avatar. surprised Måste få fråga, vad är det för byxor? Stylish Charcoal Winter Pants Tack ^.^ mymlans dotter, tack för betyget biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 4:03 am
8/10. Inte gilla ögonen sweatdrop dom matchar inte med kläderna Edit: Menade Sephyre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:00 am
8/10 Jag gillar hur du matchar dina kläder 3nodding blaugh (Petsy)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:37 am
Anniehh 8/10 Jag gillar hur du matchar dina kläder 3nodding blaugh (Petsy) 10 eek den där avtaren var så fruktansvärt söt och stilren men på ett klumpigt sätt ändå.. så den är lite roliga att kik på också... älskar den!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 6:39 am
9/10. Tycker verkligen om alla avatarer med Nitemare Scarf. Vet faktiskt inte varför jag sålde min.. Men men! Jag kan ju alltid köpa en ny! ... för 65k till 75k. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 6:46 am
Okej, jag vill ha en ny rate. Nightmare in a box. ninja Jag blir rädd när jag tittar på min egna avatar. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:00 am
7, jag vill också ha en snygging i ett paket hemma!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|