|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 5:46 am
ik ben Laura voor de mense die dat nnog niet wisten 3nodding
ben 12, 5 okt . 13
1.64 , bruin haar bruine oge
kzit op t segbroek, nog meer wete?? cool
en ik ben niet nieuw en ook geen n00b =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 5:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 9:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 9:57 am
niemand vindt zichzelf een n00b en iedereen mij sweatdrop sweatdrop sweatdrop
welkom geen n00bjes xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:10 am
hmmm ik ben jan willem ben een beetje vreemd maar wie is dat niet. Woon in Harlingen de gekste stad van friesland xd Okey hier is waar de meeste mensen me voor gek verklaren ik ben een skater ja daar schrok je van xd Nou ja verder doe ik gaia vind het leuk om mensen te ontmoeten en hou wel van lekker gezellig praten . Ik schrijf ook nog een boek maarja dat duurt weer eve want was de laatste tijd inspiratieloos sweatdrop nou ja meer heb ik eigelijk niet te vertellen moet maar genoeg zijn als je vragen hebt kun je me pmen xd o ja ben 18 btw cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 3:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 4:20 am
Jw... surprised o.o;....die ken ik. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:51 am
ik ben robin en ik woon in denhaag tsja ik ben 13 word 15de september 14 ik hou van sgool eten en gaia mijn hobby zijn tekenen n computeren doe een ict opleiding qua sgool en ik ben bi en ik ben wie ik ben so shut up als je het er niegt mee eens bent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:57 am
nitemare_of_life ik ben robin en ik woon in denhaag tsja ik ben 13 word 15de september 14 ik hou van sgool eten en gaia mijn hobby zijn tekenen n computeren doe een ict opleiding qua sgool en ik ben bi en ik ben wie ik ben so shut up als je het er niegt mee eens bent MOI biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 11:30 am
Aan iedereen: WELKOM!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:26 pm
dank je.. en ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld blaugh blaugh
naja ik ben dus marianne...
woon in de buurt van Hilversum Ik ben 15 jaar oud nou ik spreek iedereen nog wel denk ik wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 12:39 am
clair Jw... surprised o.o;....die ken ik. biggrin het zal ook niet he franeker xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 3:46 am
ik dacht dat ik dit al gedaan had maar niet dus.. nou goed gaat ie: Ik ben Wieneke.. Ik ben 16 jaar.. Mijn geboorte datum is 12-12-1988 Ik woon in Friesland ergens in een gat.. vlakbij Drachten Ik ga 7 september beginnen aan het mbo In mijn vrije tijd doe ik niet veel.. soms oppassen een beetje lezen en veel op gaia zitten En veder zou ik niet weten wat ik nog moet vertellen sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 4:49 am
WELKOM IEDEREEN IK BEN HIER SINDS EEN WEEK VOOR DE 2E KEER MAAR IK HAD EEN GROTE PAUZE ER TUSSEN EEN MAAND DENK IK EN IK BEN ER WEER razz . stressed xd xd xd smile smile redface redface stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|