|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 12:17 am
Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?Zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet... sowwy klonk een beetje dwangmatig xd maar is gewoon zonde dat jet niet doet... smile Ik heb nu toch niks op m'n computer staan... Zal ik 't maar eerlijk zeggen? Ik ben bang voor negatieve reacties...dat gebeurt niet 3nodding en anders kan je het er ook bij zetten dat je alleen opbouwend kritiek wilt smile negatief dat nooit in ieders art zit een mooi kenmerk (ook al moet ik die bij het mijne nog zien te vinden maar) en dat mooie kenmerk maakt het uniek en fantastisch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:41 am
 wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:45 am
Ohw O_O COOL!!
Die is echt goed! surprised ^_^ ik steek me tong uit, zo leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:46 am
Darlaa Ohw O_O COOL!! Die is echt goed! surprised ^_^ ik steek me tong uit, zo leuk dankje ^_^ is het een beetje te zien dat die gaia mensjes van de guild zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:47 am
Zakou Nenharma Darlaa Ohw O_O COOL!! Die is echt goed! surprised ^_^ ik steek me tong uit, zo leuk dankje ^_^ is het een beetje te zien dat die gaia mensjes van de guild zijn? echt wel blaugh erg goed gedaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:48 am
dan stuur ik hemnaar kitty als een welkom image voor de guild 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:50 am
Echt een hele mooie tekening! biggrin Die poppetjes zien er allemaal zo lief uit...En ze zijn erg leuk getekend. whee  Heb deze net gemaakt...Let trouwens niet op de naam. (is m'n 2e nickname zeg maar, en had hem eigenlijk voor een andere site gemaakt.) ^^""
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:52 am
Amaiya-chan Echt een hele mooie tekening! biggrin Die poppetjes zien er allemaal zo lief uit...En ze zijn erg leuk getekend. whee  Heb deze net gemaakt...Let trouwens niet op de naam. (is m'n 2e nickname zeg maar, en had hem eigenlijk voor een andere site gemaakt.) ^^"" ik was net al aan het kijken naar je sigiie. hij is erg mooi 3nodding ik wou dat ik met de computer kleur programma's om kon gaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:54 am
Zakou Nenharma Amaiya-chan Echt een hele mooie tekening! biggrin Die poppetjes zien er allemaal zo lief uit...En ze zijn erg leuk getekend. whee  Heb deze net gemaakt...Let trouwens niet op de naam. (is m'n 2e nickname zeg maar, en had hem eigenlijk voor een andere site gemaakt.) ^^"" ik was net al aan het kijken naar je sigiie. hij is erg mooi 3nodding ik wou dat ik met de computer kleur programma's om kon gaan sweatdrop Tis makkelijker dan je denkt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:54 am
Thankies! whee Trouwens, het is niet zo moeilijk hoor, zo'n programma. Na een tijdje heb je het vanzelf door, gewoon een beetje op alle knoppen drukken enzo. ^^ Toen ik het voor het eerst deed, bakte ik er helemaal niets van..(nu nog steeds niet, maar tenminste wel iets beter). whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:12 am
ik heb te weinig geduld denk ik sweatdrop och ja. zo lukt het ook wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 6:18 am
Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? Ik vind hem erg mooi, en het geeft een gezellige indruk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 6:42 am
ButtonFly Zakou Nenharma  wat vinden jullie van deze welkom tekening? zal ik hem zo inleveren, of heeft iemand nog tips? Ik vind hem erg mooi, en het geeft een gezellige indruk! dat was ook de bedoeling blaugh zo van kom gezellig naar binnen. en ook een beetje van wij zijn prettig gestoord, maar toch heel lief whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 10:38 am
Kitty Ocean zegt: KYAAAAAAAAAAH! SUPER KAWAAAAAAAAAAAAAAIII! SUGOI! SUTEKIIIIIIIIIIII!!!!
Krijg gelijk weer zin om mijn jurk outfitje aan te trekken XD En om ook zoiets te tekenen XD Ik heb er alleen geen tijd voor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|