Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kirjasto // Lukusali killan lukutoukille Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 20 21 22 23 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 9:17 am

Monte Cristo on mun suosikki-Dumas. Se on tullut luettua monesti. Etenkin on mukavaa, kun tarina on niin kompakti... toisin kuin muskettisoturit jatkoineen... razz

Ma olen viimeksi lukenut semmoista hassua kuin Slayers novelleja... Aivan... juuri niita joidne perusteella se anime on tehty. Hauska kirjoitustyyli siella. Saa vahan uutta nakymaa Linan sielunmaailmaaan, kun se on kertojana... smile
PostPosted: Mon Nov 28, 2005 11:37 am

Taas on tullut luettua... Tai no... ainakin aloitettua lukeminen... Luen uutta Hobbia, Shaman's Crossing. Se on jalleen erilainen kuin edelliset, mutta pidan siita. Taytyy vaan sanoa etta kirjailija on nero.

Ja kun en uskalla (ja viitsisikaan... kovakantiset on painavia...) kanniskella kamppiksen kirjaa ptikin kaupunkia, on mulla metrolukemisena Amulet of Samarkand. Se on suomennettukin. Olisiko jopa samalla nimella. Vaikuttaa oikein hyvalta kirjalta. Sekalaiset juonittelut on kivoja. 3nodding

Eathlinn
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 12:35 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 6:30 am

Onko kukaan lukenut erasta Molvania-kirjaa.
Aiheutti kovan luokan repeilya.
http://194.252.88.3/ijulkaisu.nsf/sivut/roihankirja?opendocument&pageid=Content12173488A60

Lukekaa. Heti. Nyt!

Liffy Glitter

meppu
Crew

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 3:13 am

Ostinpa eilen pitkasta aikaa kirjan kun halvalla sai. Ostin Rei Shimura ja Samurain tytar kirjasta pokkariversion. En ole viela aloittanut lukemista, mutta enkohan mina sen nyt viikonlopun aikana saa luettua ^^
PostPosted: Sat Dec 17, 2005 1:05 pm

Ma luen kolmatta Slayers novellia. Aika hauskaa.

Eathlinn
Crew

AoiOnaga

PostPosted: Fri Dec 23, 2005 8:05 am

John Irvingin Neljas kasi. Ihan ok kirja, joskin hieman hajanaisen tuntuinen. Taman kirjan kanssa oli pakko pitaa valilla taukoja, koska sita ei yksinkertaisesti jaksanut lukea enempaa... Pystyin lukemaan jotakin muuta, mutta en sita. Kummaa. o__O;
Nyt luen Garpin maailmaa, joka ainakin puolivaliin mennessa on ollut aivan loistava. : D
Luin myos hobitin uudestaan. Jostain kumman syysta Tolkienin kerrontatapa tuntui kauhean naiivilta. D: Mutta hyva kirjahan tuo edelleen oli, eipa siina mitaan.
PostPosted: Fri Dec 23, 2005 2:01 pm

Taxet
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Tue Dec 27, 2005 1:14 pm

Mina sain lahjaksi vain Geishan muistelmat. Englanniksi. Taytyy varmaan lukea, jossain vaiheessa.

Jouluna luin melkein kokonaan kirjan Glass Dragons ja se on kyll ahyva. Huumoria ja realismia sopivasti ja kuitenkin fantasiakirja. Tosin paajuoni tuntuu aika etaiselta.
PostPosted: Fri Dec 30, 2005 8:45 am

Taxet
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sat Dec 31, 2005 7:40 am

Kaikki nyt kirjoittaa maailmanloppurutto tarinoita...?
PostPosted: Sun Jan 01, 2006 9:27 am

Miutsis

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Jan 01, 2006 10:24 am

Narnia puuttuu munkin hyllystani... sad

Pratchett on nero... Etenkin enkuksi. heart
PostPosted: Mon Jan 02, 2006 12:05 am

Carmen LaVihta
Mita mangaa teidan hyllyistanne loytyy, oi knssakiltalaiset? Eilen puhdistin polyt omasta pienesta kokoelmastani,jota pidan yhdessa miraakkeli_88:n kanssa. Eli joukkoon kuuluu:
InuYasha vol.1-20(taman hetkinen suosikkini...valista puuttuu osat 17 ja 19,arvatkaa v*tuttaako...mutta olen ne kylla tilannut),
XXXholic vol.1-4,
Chobits vol. 1- 8,
Escaflownevol. 1-2,
Cowboy BePop vol.1
Dity Pair:Inferno...

Kokoelma on pieni, mutta karttuu koko ajan.Olen tilannut Demon Diary vol 1 ja Fruits Basket vol.1 Akateemisesta kirjakaupasta, ja kai niiden kuuluisi kohta saapua.

Sitten loytyy epamaaraisia lehtia ja taidekirjoja.Animelehdenkin olen tilannut.
On tullut rohmuttua kaikki ranmat mita niita nyt on ilmestynyt 26 kappaletta. seka conanit, onepiecet, kyokot ja nama mita ne nyt suomentivat. lisaksi loytyy rumikon mermaid sagan 3 osa, joo-o pitaisi saada ne 1 ja 2 osakin x'DD cravitationin ensimmainen osa ja o.O tokyojotain.. XD ei voi muistaa kaikkea nyt. mutta pieni on kokoelma minullakin ja lahinna noita mita nykyaan loytyy siis jo milte joka kaupasta =o

Mita muihin kirjoihin tulee luen Stephen Kingin kirjoja, ne on vain jotenkin niin epamaaraisen hyvia ja yleensa elokuvat mitka on tehty kingin kirjoista ovat huonoja (hei me halutaan enemman sita kauhua niihin!). Kirjahyllyni siis sisaltaa suuren osan Kingin tuotoksia ^^ mutta loytyy sielta jotain satunnaista tolkienia ja muutama hassu vitsikirja. Taisi siella olla "opas nuoren rahan kayttoon" sain sen siskolta.. koittikohan se sanoa jotain.. XD

Cheirenya

Dedicated Divinity

kitimoogle

PostPosted: Mon Jan 02, 2006 2:08 am

Narniaa lueskelen talla hetkella... on ihan koukussa...
Aiti on lukenut ne kaikki osat mulle kun olin pieni, mut aika tehokkaasti on unohtunut, eli paivitellaan tietoja! 3nodding
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 20 21 22 23 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces