|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 5:43 am
I'd like to join the game please! name: Roserain Preference: Boris, Nightmare, Blood, Peter, Julius, Ace
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 5:49 am
I'd like to join the game please! name:Katjive Preference: Dupre, Julius, Nightmare, Peter, Ace, Boris
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 6:07 am
list updated.
current participant count: 198.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 6:15 am
I'd like to join the game please! name: Chrystali Preference: Ace, Nightmare, Boris, Julius, Blood, Peter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 6:41 am
I'd like to join the game please! name: Strawberry Supernova Preference: Blood, Boris, Peter, Nightmare, Ace, Julius
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 7:49 am
I'd like to join the game please! name: Bellforge Preference: Gottschalk, Monrey, Ace, Dupre, White, Airay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 8:14 am
I'd like to join the game please! name: Shikai-chan Preference: Boris Airay, Julius Monrey, Peter White, Blood Dupre, Nightmare Gottschalk, Ace
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 8:31 am
I'd like to join the game please! name: [Eskimo] Preference: Boris, Julius, Ace, Nightmare, Peter, Blood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 9:08 am
I'd like to join the game please! name: Preference: Boris Airay, Julius Monrey, Peter White, Blood Dupre, Ace, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 9:15 am
I'd like to join the game please! name: Preference: Blood, julious, nightmare, boris, peter, ace
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 9:58 am
I'd like to join the game please! name: DemeterJade Preference: Peter White, Nightmare Gottschalk, Boris Airay, Julius Monrey, Blood Dupre, Ace
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 10:26 am
I'd like to join the game please! name: Sleet Tempest Snape Preference: Nightmare Gottschalk, Julius Monrey, Ace, Peter White, Blood Dupre, Boris Airay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 10:55 am
I'd like to join the game please! name: EchoLimaFoxtrot Preference: Blood Dupre, Boris Airay, Peter White, Julius Monrey, Ace, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 11:47 am
I'd like to join the game please! name: Sylent Nyte Preference: Boris Airay, Ace, Blood Dupre, Julius Monrey, Peter White, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 11:47 am
I'd like to join the game please! name:TOadies_soarys Preference: Blood, Julius, Peter, Ace, Boris
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|