Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 23, 2006 11:48 am

Oranjekorfbalpizza!
Als je naar de hoge veluwe gaat moet je wel wat dingen plannen om te gaan doen, want de hele tijd stil zitten gaat je niet lukken...

Ouwehands -> Rhenen, 20min van Utrecht Centraal. 3 minuten met de trein van hier XDDD Daarom stelde ik het ook zo flauw voor.. ^__^' Andere dierentuin heb ik zelf liever eig...

Ik moet met reizen altijd eerst naar utrecht, tenzij we dus ouwehands kiezen, en dan kan ik dus ook een bepaald aantal mensen met 40% korting meenemen. Kan echter maar tot half augustus oid. Al krijg ik waarschijnlijk daarna mijn OV als ik ga studeren.

misschien is het wel de meest haalbare dierentuin voor de meesten; maar ik kan begrijpen dat je liever iets ziet waar je niet vaak komt. We kunnen altijd naar Blijdorp (Rotterdam) of Emmen XD Dat zijn mijn favo dierentuinen XD Maar da's heel wat meer reizen!
PostPosted: Tue May 23, 2006 3:36 pm

Well ik heb een mini meeting georganiseerd voor mensen die manga en tekenen leuk vinden in Haarlem. Zie het topic :3

Akitsuki

900 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

SirVendetta

PostPosted: Tue May 23, 2006 6:07 pm

Daar zal ik ook zeker bij zijn, want ik was al van plan te komen maar ik wist niet met wie ik moest gaan... sweatdrop
PostPosted: Thu May 25, 2006 1:03 pm

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Als je naar de hoge veluwe gaat moet je wel wat dingen plannen om te gaan doen, want de hele tijd stil zitten gaat je niet lukken...

Ouwehands -> Rhenen, 20min van Utrecht Centraal. 3 minuten met de trein van hier XDDD Daarom stelde ik het ook zo flauw voor.. ^__^' Andere dierentuin heb ik zelf liever eig...

Ik moet met reizen altijd eerst naar utrecht, tenzij we dus ouwehands kiezen, en dan kan ik dus ook een bepaald aantal mensen met 40% korting meenemen. Kan echter maar tot half augustus oid. Al krijg ik waarschijnlijk daarna mijn OV als ik ga studeren.

misschien is het wel de meest haalbare dierentuin voor de meesten; maar ik kan begrijpen dat je liever iets ziet waar je niet vaak komt. We kunnen altijd naar Blijdorp (Rotterdam) of Emmen XD Dat zijn mijn favo dierentuinen XD Maar da's heel wat meer reizen!

Ja emmen is heel erg leuk vind ik, ik heb daar al vanaf mijn geboorte een abonnement op.

Ik vind een meeting een heel erg leuk idee maar ik weet niet wat mijn ouders er van vinden sweatdrop normaal zijn ze heel makkelijk in dat soort dingen, maar dingen op het internet vertrouwen ze niet zo veel sweatdrop

Heeft iemand dit zelfde probleem? en als de meeting doorgaat weet iemand dan argumenten om ze over te halen?

Maran F.

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 25, 2006 1:37 pm

Tja, ik was zo'n 18 jaar toen ik mijn eerste internetvriendin ontmoette. Dus mijn ouders lieten het aan mijn gezond verstand over XD maar ik ben type van neutrale en plekken met veel mensen.

En nodig ze anders gerust uit; ze mogen ook mee ^_^ Kunnen ze zien wie wij zijn, en zijn ze dicht in de buurt.

En verder.... tja en verder zijn het de standaard argumenten. Maar the thing is... zij die je nog niet hebt ontmoet, weet je pas zeker van dat ze niet liegen... als je ze face to face ziet... ten minste... uiterlijk en leeftijd gezien.
PostPosted: Thu May 25, 2006 2:14 pm

kittyocean
Tja, ik was zo'n 18 jaar toen ik mijn eerste internetvriendin ontmoette. Dus mijn ouders lieten het aan mijn gezond verstand over XD maar ik ben type van neutrale en plekken met veel mensen.

En nodig ze anders gerust uit; ze mogen ook mee ^_^ Kunnen ze zien wie wij zijn, en zijn ze dicht in de buurt.

En verder.... tja en verder zijn het de standaard argumenten. Maar the thing is... zij die je nog niet hebt ontmoet, weet je pas zeker van dat ze niet liegen... als je ze face to face ziet... ten minste... uiterlijk en leeftijd gezien.

Ja anders zijn zij bijvoorbeeld ergens anders in het park, dat vind ik wel een goeie! dankje! dus als er een meeting van komt kan ik ze vast wel overhalen en ze weten ook wel dat ik over het algemeen wel goed nadenk en over het internet niet snel iemand vertrouw of veel informatie geef.

Maran F.

SirVendetta

PostPosted: Thu May 25, 2006 3:16 pm

We gaan met een hele grote groep, dat verminderd de risico's al! En je ouders zouden mij of 1 van de organizatoren waarschijnlijk best mogen bellen, mischien krijgen ze er dan meer vertrouwen in whee . Ze kunnen je ook brengen, dan kunnen ze ook even met de groep kletsen, en dan weten ze ook zeker dat er niets gaat gebeuren blaugh .
PostPosted: Fri May 26, 2006 1:23 am

Ik ga ook mee hoor Maran...mischien dat ze het dan niet zo erg vinden...

Cassidy92

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 26, 2006 1:50 pm

QUESTION:

Weekend of doordeweeks?
Zomervakantie, erin of er vlak na?
PostPosted: Sat May 27, 2006 4:32 am

Doordeweeks, in de vakantie. Ik kan niet garanderen dat ik na de vakantie kan : /

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 27, 2006 5:35 am

Een doordeweekse dag in JULI; bij voorkeur een dinsdag of maandag omdat die meestal rustig zijn.

Wat zeggen wij????
PostPosted: Sat May 27, 2006 8:31 am

kittyocean
Een doordeweekse dag in JULI; bij voorkeur een dinsdag of maandag omdat die meestal rustig zijn.

Wat zeggen wij????

2de helft van juli en je hebt een deal.

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 27, 2006 8:58 am

Oranjekorfbalpizza!
kittyocean

Wat zeggen wij????

2de helft van juli en je hebt een deal.

Tja, dan nu nog kijken of er meer rond die tijd kunnen 3nodding

Ik heb dan waarschijnlijk nog net mijn ov! Yay!!! Na Augustus waarschijnlijk niet meer *boohoo* crying
PostPosted: Sat May 27, 2006 2:31 pm

Ik kan in juni wel rond die tijd 3nodding

SirVendetta

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun May 28, 2006 6:01 am

SirVendetta
Ik kan in juni wel rond die tijd 3nodding

Er staat alleen JuLI XD Kun je dan ook?
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games