|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:42 am
dankje =] de enige die ik hier ken is chiruro en dat is echt paar jaar gelee dat ik die heb gezien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:47 am
keclemon dankje =] de enige die ik hier ken is chiruro en dat is echt paar jaar gelee dat ik die heb gezien XD ik ken hier iets meer mensen, maar dat mag ook wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:49 am
XDmaster4 keclemon dankje =] de enige die ik hier ken is chiruro en dat is echt paar jaar gelee dat ik die heb gezien XD ik ken hier iets meer mensen, maar dat mag ook wel XD haha ja dat snap ik ik kwam hier ook omdat ik gewoon meer nederlandse mensen wil lere kennen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:52 am
keclemon XDmaster4 keclemon dankje =] de enige die ik hier ken is chiruro en dat is echt paar jaar gelee dat ik die heb gezien XD ik ken hier iets meer mensen, maar dat mag ook wel XD haha ja dat snap ik ik kwam hier ook omdat ik gewoon meer nederlandse mensen wil lere kennen nou je bent meer dan welkom, het is hier niet meer zo druk als het ooit was maar er komen zeker nog wel een aantal mensen hier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:53 am
XDmaster4 keclemon XDmaster4 keclemon dankje =] de enige die ik hier ken is chiruro en dat is echt paar jaar gelee dat ik die heb gezien XD ik ken hier iets meer mensen, maar dat mag ook wel XD haha ja dat snap ik ik kwam hier ook omdat ik gewoon meer nederlandse mensen wil lere kennen nou je bent meer dan welkom, het is hier niet meer zo druk als het ooit was maar er komen zeker nog wel een aantal mensen hier. ah netjes ^^ ik ben zelf niet zon grote Guild persoon maar ik zal proberen toch nog actief te blijven =]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 5:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 11, 2013 6:23 am
keclemon ah netjes ^^ ik ben zelf niet zon grote Guild persoon maar ik zal proberen toch nog actief te blijven =] haha das mooi ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 13, 2013 4:01 am
Yay! Welkom bij de club smile altijd leuk om vers bloed te hebben (bemerk de fantastische woordspeling omdat we vlakbij halloween zitten....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 14, 2013 2:20 am
dankje ^^ heb al helemaal zin in halloween =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 14, 2013 3:18 am
greetings nieuw persoon. welkom in de guild twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 15, 2013 10:35 am
keclemon dankje ^^ heb al helemaal zin in halloween =D Supergave avi heb je =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 16, 2013 1:26 am
kittyocean keclemon dankje ^^ heb al helemaal zin in halloween =D Supergave avi heb je =D dankje ik heb er zon 30 verschillende nu.. ( te grote invo ) ik ben een hoarder sinds 2010 ongv XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 16, 2013 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 18, 2013 12:22 pm
keclemon kittyocean keclemon dankje ^^ heb al helemaal zin in halloween =D Supergave avi heb je =D dankje ik heb er zon 30 verschillende nu.. ( te grote invo ) ik ben een hoarder sinds 2010 ongv XD Whoa, deze is ceepy XD Ik was ook een hoarder, maar kon het niet meer bijhouden XO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 2:37 pm
En toch hebben we dat nooit gezien aan Kitty....ze was altijd die dame met de meerminnenstaart... oké op die kleine periode met die baljurk na dan razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|