|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 19, 2013 10:52 am
3nodding Ello!! Ik ben nieuw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 19, 2013 12:42 pm
Welkom ^_^ (al ben je voor mij niet zo nieuw XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 21, 2013 1:00 pm
Yay! Eindelijk gelukt =D Welkom!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 22, 2013 11:43 am
Haha, wel nieuw in de Guild. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 22, 2013 12:37 pm
Het heeft wat voeten in de aarde gehad (door mij XP), dus nogmaals een door het stof welkom vanuit mij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 07, 2013 12:33 pm
Nou hallo allemaal!
Ik dacht het word is tijd om me voor te stellen nadat ik 2 dagen terug in de guild ben gekomen. Als je een beetje puzzelt en zou raden, mijn naam is Aaron. Ik ben een jongen van 17 jaar. Ik ben 1.80m, normaal postuur, ect. Er is niets bijzonders aan me, behalve voor mijn geweldige flapoortjes. Wat moet ik nog meer vertellen? Tja, ik denk dat mijn opleiding wel leuk is om te weten. Ik studeer Onderwijsassistent op het MBO (niveau 4). Ik ga na de zomervakantie door naar het 2e leerjaar, met een nieuw leuk stageadres. Ik ben er dol op om te werken met jonge kinderen. Naast al die boeiende informatie heb ik nog een vriendin, Marcella. Waar ik nu ongeveer 2.5 jaar mee samen ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 08, 2013 2:59 am
Welkom ^_^ ik hoop dat je het gezellig gaat vinden hier whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 08, 2013 11:52 am
Welkom =D Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt. Let us know if you need anything!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 08, 2013 12:20 pm
welkom in de guild, wij hopen echt dat je het naar je zin zult hebben met ons en hopen nog veel van je te zien biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 08, 2013 12:25 pm
br3akape welkom in de guild, wij hopen echt dat je het naar je zin zult hebben met ons en hopen nog veel van je te zien biggrin Dat zal zeker wel goed komen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 16, 2013 11:35 am
Hallo!
Ik ben sinds vandaag ook lid van deze guild. Volgens mij heb ik hem wel eens eerder gezien, maar nooit echt toegevoegd. Als je op mijn profiel kijk zie je namelijk dat ik al een aardig tijdje lid ben van Gaia. Maargoed, nu wat over mezelf! Ik ben 18 jaar, thuiswonend, studeer om docent scheikunde te worden. Ik doe nu de tweedegraads opleiding, maar ik wil door voor mijn eerstegraads. Verder vind ik het leuk om te gamen, geocachen, scouting, bieren enzovoort. Ook hou ik nog een blog bij, waarbij er eigenlijk alleen maar onzin wordt gepost, zoals video's en games van de week. Als je nog meer van me wil weten, of de link wil voor de blog, laat dan een berichtje achter op mijn profiel!
Dat was het!
-Erik aka MrCheeseBrick
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 17, 2013 3:02 am
Welkom!! Het is op het moment even wat rustiger in de Guild, maar na de zomer zal het hopelijk weer wat drukker worden smile In ieder geval hebben we er, zo te lezen, een bezig bijtje bij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|