|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2012 2:49 pm
En op welke school zit je nu dan?:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2012 11:56 am
Hellooo! Ik ben een 21 jarige Brabantse en ik zit ruim 7 jaar op Gaia. smile Ik doe momenteel de studie Pedagogiek en ik wil later met dove kinderen werken. Ik studeer momenteel af op het onderwerp autisme.
Eh - Ja. Gaia is mijn grote obsessie en verslaving sinds.. nou ja 7 jaar. XD En het lijkt me gezellig om hier met mede-Nederlanders te kletsen. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2012 12:13 am
hey welcome in de guild, het is altijd leuk om nieuwe leden te zien. biggrin dus jij bent brabands? waar in braband woon je dan? 3nodding en interesante studie die je volgt. surprised ik heb zelf autisme dus ik weet ongeveer wat je moet leren. wink maar in iedergeval, veel plezier in de guild. (en mischien zien we je dan nog een keer bij een meet xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2012 11:19 am
Welkom!! En wauw, gave studies!! Heel veel succes en welkom in de guild =D (oh, had ik al gezegd XD Nou ja, welkom!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2012 5:25 am
br3akape hey welcome in de guild, het is altijd leuk om nieuwe leden te zien. biggrin dus jij bent brabands? waar in braband woon je dan? 3nodding en interesante studie die je volgt. surprised ik heb zelf autisme dus ik weet ongeveer wat je moet leren. wink maar in iedergeval, veel plezier in de guild. (en mischien zien we je dan nog een keer bij een meet xd ) Dank je! Ik ben niet happig op het vertellen van waar ik woon, maar ik woon in de buurt van Den Bosch. smile Wat toevallig om te lezen dat je autisme hebt! Wij doen onderzoek naar hoe ouderbegeleiding (van ouders van kinderen met autisme dus) beter kan, om precies te zijn. Mag ik vragen wat voor soort autisme je hebt? Mijn broertje is ook autistisch trouwens, dus ik heb veel ervaring! @ Kittyocean: dank je wel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2012 10:08 am
Zoveel autisme om me heen ineens XD Leerlingen met autisme, vrienden met autisme, mensen in de omgeving met autisme...
Niet dat het erg is dat iemand autisme heeft, ik vind het gewoon zo toevallig dat ik gemiddeld 3x per week iemand het over autisme hoor hebben XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2012 3:14 am
Heyyy welkom in ons guildje!
Nounou je zit al evenlang op Gaia als ik dan razz Maar ik vond deze guild toen ook redelijk snel xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2012 12:08 pm
ach ja, de goede oude tijd... ik heb nog gold gedoneerd voor het maken van deze guild...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2012 5:21 pm
Ik kwam erbij en toen was jij geloof ik net admin <3
Ik heb wel gedoneert voor de sub fora xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 1:33 pm
Haha, waarvan er 2 amper gebruikt worden... of eigenlijk niet XD Kunnen altijd hernoemen als dat nodig is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2013 5:51 pm
Hello~ M'n naam is Kim, van Belgie o 3o en van de mooie stad Gent om precies te zijn hurr.. k'Ben 21 vo t moment and I'm silly, sometimes = w= ..eeen weet echt niet wat te zeggen over mezelf xD So, wanna know something? Just ask meh = 3=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 10, 2013 10:35 am
Welkom, oh naamgenoot smile Al kom ik niet uit Belgiƫ XP Maar goed, welkom in de Guild. Doe je een studie, of ben je al afgestudeerd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2013 2:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2013 10:36 am
ZAPOW! Ik weet niet eens zeker of ik al een keer deel uitgemaakt heb van ADPE, maar door omstandigheden heb ik maar (weer?) gejoind.
Hello, m'luff. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2013 11:35 pm
Lemau ZAPOW! Ik weet niet eens zeker of ik al een keer deel uitgemaakt heb van ADPE, maar door omstandigheden heb ik maar (weer?) gejoind. Hello, m'luff. heart leuk om je hier te zien Lemau, het is altijd leuk om nieuwe mensen hier in de guild (weer) te zien. welkom biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|