Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 141 142 143 144 145 146 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 21, 2011 2:37 am

Welkom terug, LoNsDaLe =D
PostPosted: Mon Nov 21, 2011 3:00 pm

Dank jullie wel!

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Nov 30, 2011 12:19 pm

Eyyy Lonsdale :3

Gezellig dat je ook weer komt buurten!
PostPosted: Mon Apr 02, 2012 12:50 am

lol

Laat ik mezelf ook maar voorstellen biggrin

Ik ben Raymond, 22 jaar oud, woon onder de rook van rotterdam (Zuidland).
Ik ben al meer dan 5 jaar op gaia... Ff een break genomen en nu weer actief met een nieuwe avatar pirate

Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en daarbij kunnen ze ook probleem gedrag vertonen.
Ook doe ik tussendoor nog een opleiding via de instellling waar ik werk :p
Dus druk druk druk XD

Voor de rest weinig te benoemen..
Ik hou van games biggrin  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Apr 02, 2012 4:51 am

Halllo! Welkom in ADPE <33

Wat cool dat je in Rotterdam zit! Daar zit ik op school, 15 min metro hiervandaan razz

Mijn zus doet ook dat soort werk, en ze verteld altijd de meest grappige en schattig verhalen XD
PostPosted: Mon Apr 02, 2012 6:52 am

leuk om te zien dat er (eindelijk) iemand anders in de guild is die ook nabij rotterdam woont. xd
(ik woon in zuid beijerland)

bij welke instelling werk je? ik heb zelf autisme dus ik heb met die instellingen wel eens in aanraking gekomen stare

en jij houd van games... welke games vind je dan zoal leuk?

maar in iedergeval leuk om weer eens iemand nieuw hier in de ADPE te zien 3nodding
welcome

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 03, 2012 9:43 am

Welkom =D Die instelling waar je werkt, is het werk-werk of vrijwilligers werk? En welke opleiding doe je?
PostPosted: Tue Apr 03, 2012 4:38 pm

kittyocean
Welkom =D Die instelling waar je werkt, is het werk-werk of vrijwilligers werk? En welke opleiding doe je?

Het is werken leren :p Hahaha dus gewoon werk werk, ik doe de opleiding mmz 4 ( medewerker maatschappelijke zorg niv 4) een soort combinatie van verpleegkunde en het oude spw...

Erg interessant iig, maar te makkelijk als je er al bijna 5 jaar rond huppelt :p

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Apr 04, 2012 5:52 am

Welkom, altijd leuk om nieuwe gezichten in deze guild te zien ^^
PostPosted: Thu Apr 05, 2012 8:19 am

br3akape
leuk om te zien dat er (eindelijk) iemand anders in de guild is die ook nabij rotterdam woont. xd
(ik woon in zuid beijerland)

bij welke instelling werk je? ik heb zelf autisme dus ik heb met die instellingen wel eens in aanraking gekomen stare

en jij houd van games... welke games vind je dan zoal leuk?

maar in iedergeval leuk om weer eens iemand nieuw hier in de ADPE te zien 3nodding
welcome

Ik werk bij Stichting zuid-wester in spijkenisse...
Ik werk dan op een groep met mensen die functioneren op de leeftijd van 0,5 tot 6 jaar met zoals ik al eerder benoemde ook gedragsproblematiek :p

Uhh ik speel atm League of Legens, World of Warcraft, Tibia.... Vooral mmo en fps vind ik vet..

Bedankt allemaal voor het warme welkom biggrin

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 05, 2012 12:51 pm

Nosferatuss
kittyocean

Het is werken leren :p Hahaha dus gewoon werk werk, ik doe de opleiding mmz 4 ( medewerker maatschappelijke zorg niv 4) een soort combinatie van verpleegkunde en het oude spw...

Erg interessant iig, maar te makkelijk als je er al bijna 5 jaar rond huppelt :p

dat gevoel ken ik - maar op mijn werk gooien ze dan weer dingen om en ben ik weer zo onzeker als vanouds XD
PostPosted: Thu Apr 05, 2012 1:27 pm

kittyocean
Nosferatuss
kittyocean

dat gevoel ken ik - maar op mijn werk gooien ze dan weer dingen om en ben ik weer zo onzeker als vanouds XD

Onzeker of sta je weer even met beide benen op de grond? Dat heb ik meer namelijk... Mja misschien verschilt het dat ik lang en breed (niet zozeer van spieren wink ) ben :s Mijn collega's zeggen vaak van wel :p Maar ja...

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 06, 2012 11:18 am

bij mij is het echt onzekerheid smile
PostPosted: Sat Apr 07, 2012 4:11 pm

kittyocean

Maar heb je daar lang last van of is dat maar even? Anders kan het nog moeilijk worden later :p mja... Dit is allemaal weer elkker off-topic :p

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 08, 2012 1:38 am

Nosferatuss
kittyocean

Maar heb je daar lang last van of is dat maar even? Anders kan het nog moeilijk worden later :p mja... Dit is allemaal weer elkker off-topic :p

ik zit al in 'later' XD ik heb wel wat opstarttijd nodig, maar ik werk er aan. mijn manager en collega's hebben vertrouwen in me - ik moet het alleen nog zelf gaan geloven XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 141 142 143 144 145 146 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games