|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 10:07 am
loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins ^welkom biggrin ik hoop het ook voor je En vervelen ik denk dat meer dat probleem kennen XD ja toch wel he XD dat vermoeden had ik al laat ik t dan maar gelijk vragen! is het leuk hier?! lol Ja ik vind van wel ik ben hier echt blijven plakken zeg maar XD zo leuk dat je het 2 keer post! XD foutje zeker.. maar ok! wat doen jullie zoal hier? ik las over animecons =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 11:29 am
Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins ^welkom biggrin ik hoop het ook voor je En vervelen ik denk dat meer dat probleem kennen XD ja toch wel he XD dat vermoeden had ik al laat ik t dan maar gelijk vragen! is het leuk hier?! lol Ja ik vind van wel ik ben hier echt blijven plakken zeg maar XD zo leuk dat je het 2 keer post! XD foutje zeker.. maar ok! wat doen jullie zoal hier? ik las over animecons =D mijn internet flipte hem XD en verder er word hard gediscusierd over een meeting tussen mensen bijvoorbeeld op een con maar ik denk niet dat ik kan >.> maar goed ik ben meestal te vinden bij de entertainment subforum eigenlijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 11:58 am
loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium loving~dolphins ^welkom biggrin ik hoop het ook voor je En vervelen ik denk dat meer dat probleem kennen XD ja toch wel he XD dat vermoeden had ik al laat ik t dan maar gelijk vragen! is het leuk hier?! lol Ja ik vind van wel ik ben hier echt blijven plakken zeg maar XD zo leuk dat je het 2 keer post! XD foutje zeker.. maar ok! wat doen jullie zoal hier? ik las over animecons =D mijn internet flipte hem XD en verder er word hard gediscusierd over een meeting tussen mensen bijvoorbeeld op een con maar ik denk niet dat ik kan >.> maar goed ik ben meestal te vinden bij de entertainment subforum eigenlijk XD ok tof! ik zal eens kieke!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 12:18 pm
Piet Plutonium ok tof! ik zal eens kieke! lol XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2011 3:49 pm
loving~dolphins Piet Plutonium ok tof! ik zal eens kieke! lol XD nou ik heb mijn eerste posts gedaan!! whee whee whee nu kijken wie er antwoord! whieeee!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 14, 2011 4:16 am
Piet Plutonium loving~dolphins Piet Plutonium ok tof! ik zal eens kieke! lol XD nou ik heb mijn eerste posts gedaan!! whee whee whee nu kijken wie er antwoord! whieeee!~ Is dit goed zo? XP Welkom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 3:23 pm
Hoi Piet! Welkom in de guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 4:03 pm
Why tenk you ferrie much! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2011 5:48 am
Hallo allemaal! Mijn naam is Arthur, ik ben 21 jaar oud, en studeer momenteel Lucht- en Ruimtevaart techniek in Delft. Mijn hobbies/interesses zijn o.a. alles Aerospace-related, tekenen, cosplayen, manga/anime, gamen, (historische) militaire dingen, geschiedenis, mythologie en talen.
Ik ben hier toevallig komen aanwaaien, dus aangenaam! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2011 7:57 am
^Welkom in de guild whee
dussss we zien je binnenkort vliegen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2011 1:13 pm
loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2011 2:13 pm
Alphonse Grayven loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink . Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:09 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink . Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:26 am
Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink . Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink Lol en anders ben je niet de enige 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2011 4:27 am
loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins Alphonse Grayven loving~dolphins ^Welkom in de guild whee dussss we zien je binnenkort vliegen? Dank je! ^_^. Volgens mij ben ik degene die ze meestal ziet vliegen wink . Geen dank smile Aw dat valt toch nog wel mee wink Dat valt absoluut te hopen ja wink Lol en anders ben je niet de enige 3nodding Gelukkig maar, lotgenoten contact hier xD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|