|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 6:53 am
Jag tycker att du ska ta upp hårfärgen nånstans i dina kläder eftersom den är så skarp. Och kycklingmössan är fruktansvärt ful!! smile Du får 7/10 för att resten är ganska färgkoordinerat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 7:42 am
Yannah Jag tycker att du ska ta upp hårfärgen nånstans i dina kläder eftersom den är så skarp. Och kycklingmössan är fruktansvärt ful!! smile Du får 7/10 för att resten är ganska färgkoordinerat. Jag kan inte göra annat än gilla din avatar. Tycker du har machat färger och tema perfekt. Gillar den skarp! 10p, ingen tvekan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 8:00 am
Emmalynn Jag kan inte göra annat än gilla din avatar. Tycker du har machat färger och tema perfekt. Gillar den skarp! 10p, ingen tvekan. Egentligen är det inget fel på din avatar. Den är bara tråkig. Och mörk, på något sätt. Gillar hornen kontra juvelen. Men det är inget som fångar direkt... 5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 10:03 am
Signstealer Egentligen är det inget fel på din avatar. Den är bara tråkig. Och mörk, på något sätt. Gillar hornen kontra juvelen. Men det är inget som fångar direkt... 5/10 det är inget fel på din avatar,. men den är liksom inte riktigt min stil sweatdrop 6/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 11:02 am
Mikusagi Dumma Gaia vill inte spara min nya avatar! mymlans dotter väldigt fin 9/10, ser ut som en skol flicka bortsätt från skorna. bättre om du byter skor! smile Skolflicka är ett ord, och inte två. För er som ser mig som kyckling: Det är inte vad jag har på mig! Egentligen... men gaia vill inte spara min nya stil! förlåt då miss perfekt för att jag slarvar lite! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 11:44 am
mymlans dotter .choke on candy. Mymlans dotter ser ut som en psykotisk militärflicka. Tre tummar upp. surprised
8/10, det finns plats för vidareutveckling. 3nodding tack så mycket ....fanny! whee Yays! surprised xd *dansar konstig Gackt-dans*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:03 pm
.choke on candy. mymlans dotter .choke on candy. Mymlans dotter ser ut som en psykotisk militärflicka. Tre tummar upp. surprised
8/10, det finns plats för vidareutveckling. 3nodding tack så mycket ....fanny! whee Yays! surprised xd *dansar konstig Gackt-dans* ! eek YAYYYYYYYYYY blaugh blaugh blaugh *börjar dansa med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:02 am
Hehe... Uhm.. Ingen kommentar Mymlan razz 4/10 sweatdrop
Den är inte hemsk men den är lite skrämmande sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:13 am
numri du får 9/10 biggrin Ankorna är bäst, men det saknas något, vet inte vad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:18 am
Som vad? Jag har det mesta xD
En Angelic sash? Devil tail? *skryter med sina dyrgripar*
Ciggaret, Monokel, Armbandsur... vad?? x__x
razz Det är accessoarerna som gör det biggrin
du får 9/10 för den stygga skolflicke looken, Allt som saknas är en rosett eller något biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:20 am
Jag vet inte riktigt... Kanske bara att den är så bra så att jag gärna vill hitta ett fel? wink
Har inte hittat någon rosett eller liknande som jag vill ha, hittar aldrig det jag vill ha /:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:37 am
alltid svårt att hitta det man vill ha för det får man se när man inte har råd och när man väl har råd då finns den inte kvar! =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:43 am
Exakt! Förresten, 7-8/10 till dig, för den gräsliga färgen på håret razz Passar inte alls till kläderna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:43 am
Count Duckula! xD
Uhm. Jag tycker tyvärr inte om din avatar dock ^^;;
Narutard razz
Inget personligt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:46 am
Arachnaphobia Exakt! Förresten, 7-8/10 till dig, för den gräsliga färgen på håret razz Passar inte alls till kläderna vad passar då? xp stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|