|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 12:41 pm
hey ik ben daan ik ben 12 jaar en heb blauwe ogen en zwart/bruin haar mijn hobby's zijn: gaia, voetbal en tv kijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 11:12 pm
ik ben stanley ben 14 jaar ik heb een rat en mijn broertje hefft twee schildpadden ik woon in brabant in spoordonk dicht bij eidhoven naast oirschot mijn hobby's zijn gaia en vissen daarom doe ik ook vaak (gaiafishing xd ) mijn lievelings kleur is blauw en als je nog iets wilt weten (niet postcode of straatnaam ofzo stare ) kun je dah gewoon vragen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:08 am
XD master new s.s.s.r. ik ben stanley ben 14 jaar ik heb een rat en mijn broertje hefft twee schildpadden ik woon in brabant in spoordonk dicht bij eidhoven naast oirschot mijn hobby's zijn gaia en vissen daarom doe ik ook vaak (gaiafishing xd ) mijn lievelings kleur is blauw en als je nog iets wilt weten (niet postcode of straatnaam ofzo stare ) kun je dah gewoon vragen een rat maar? crying das zieeeeeelig voor et beesje.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 5:20 am
Oranjekorfbalpizza! XD master new s.s.s.r. ik ben stanley ben 14 jaar ik heb een rat en mijn broertje hefft twee schildpadden ik woon in brabant in spoordonk dicht bij eidhoven naast oirschot mijn hobby's zijn gaia en vissen daarom doe ik ook vaak (gaiafishing xd ) mijn lievelings kleur is blauw en als je nog iets wilt weten (niet postcode of straatnaam ofzo stare ) kun je dah gewoon vragen een rat maar? crying das zieeeeeelig voor et beesje..... Hoi smile welkom Gooi jij je visjes wel terug wink Zo, is een rat nou leuk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 10:58 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! XD master new s.s.s.r. ik ben stanley ben 14 jaar ik heb een rat en mijn broertje hefft twee schildpadden ik woon in brabant in spoordonk dicht bij eidhoven naast oirschot mijn hobby's zijn gaia en vissen daarom doe ik ook vaak (gaiafishing xd ) mijn lievelings kleur is blauw en als je nog iets wilt weten (niet postcode of straatnaam ofzo stare ) kun je dah gewoon vragen een rat maar? crying das zieeeeeelig voor et beesje..... Hoi smile welkom Gooi jij je visjes wel terug wink Zo, is een rat nou leuk? ja die van mij is uberschattig ja de kleine wel als we gaan snoeken eten we ze op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:03 am
aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:06 am
Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:40 am
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:11 pm
Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:18 pm
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:22 pm
Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:24 pm
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:26 pm
Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:28 pm
XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen een snor verkopen? ((wacht even zullen we dit even naar de chatterbox verplaatsen?))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:31 pm
Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma XD master new s.s.s.r. Zakou Nenharma aan iedereen die zich hier heeft voorgesteld: WELKOM! en wordt geen vreemde voor ons wink oke ik zal me normaal gedragen het voelt net of ik nu een hele hop nieuwe vrienden krijg dat weet ik wel zeker =3 ik hoop dat ik er 1 van ben/word blaugh als je hier vaker komt zeker xd mij vind je hier iedere dag, dus dat zit wel snor blaugh xp ik waarschijnlijk ook heb jij een snor ???? xd xd nope en dat mag van mij ook zo blijven xp dah hoop ik ook voor je tenzij je die best duur kan verkopen een snor verkopen? ((wacht even zullen we dit even naar de chatterbox verplaatsen?)) ja oke is goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|