|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:26 pm
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:30 pm
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? Omdat wij allen zeker weten dat het nooit zo erg kan zijn ^_^ En trouwens, niets kan erger zijn dan Klepzeiker XD *word misselijk van die strip*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:43 pm
Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?Zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:44 pm
Och, als jij het niet wilt posten, dan is het jou keuze. Ik weet wel dat ik het erg jammer zou vinden.......
*waarom werkt MSN nou niet voor me crying *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:52 pm
kittyocean Och, als jij het niet wilt posten, dan is het jou keuze. Ik weet wel dat ik het erg jammer zou vinden....... *waarom werkt MSN nou niet voor me crying * Aggies, issie kapoet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:12 pm
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?Zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet... sowwy klonk een beetje dwangmatig xd maar is gewoon zonde dat jet niet doet... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:20 pm
ButtonFly kittyocean Och, als jij het niet wilt posten, dan is het jou keuze. Ik weet wel dat ik het erg jammer zou vinden....... *waarom werkt MSN nou niet voor me crying * Aggies, issie kapoet? Inloggen lukt niet; hij zegt dat MSN down is ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:25 pm
Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?Zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet... sowwy klonk een beetje dwangmatig xd maar is gewoon zonde dat jet niet doet... smile Ik heb nu toch niks op m'n computer staan... Zal ik 't maar eerlijk zeggen? Ik ben bang voor negatieve reacties...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 3:17 pm
ik vindt alle art mooi ook al is het niet mooi volgens andere ik vindt het gewoon goed dat mensen dat kunnen (iets wat ik niet kan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 3:29 pm
Sannieh ik vindt alle art mooi ook al is het niet mooi volgens andere ik vindt het gewoon goed dat mensen dat kunnen (iets wat ik niet kan) idd dat heb ik ook, als mensen iets kunnen wat ik niet kan maar wel wil kunnen, gaan mijn handen jeuken, maar ben ik te lui om aan de slag te gaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 11:18 pm
kiek Sannieh ik vindt alle art mooi ook al is het niet mooi volgens andere ik vindt het gewoon goed dat mensen dat kunnen (iets wat ik niet kan) idd dat heb ik ook, als mensen iets kunnen wat ik niet kan maar wel wil kunnen, gaan mijn handen jeuken, maar ben ik te lui om aan de slag te gaan... ik kan nu niet tekenen ook al zou ik willen proberen komt omdat ik op rare manier een pen vasthou dus ook een potlood maarja had ik maar niet moeten uitglijden op me werk en in de boormachine had moeten komen met me hand dan kon ik nu gewoon tekenen cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:20 am
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Oranjekorfbalpizza! laten we een deal maken, ik post mijn beste manga tekening (ik teken ook bagger) en dan doe jij dat ook? blaugh .~Horsie~Anne~. JA!!!*springt op en neer* *is het helemaal met kittyocean eens razz * Sannieh vergeleken met mijn rotzooi moet jij wel goed zijn meid post het gewoon nix is erger dan mijn bagger rotzooitje (kan er nix van en is daarom op simple manier gemaakt) Jullie zijn ook enthousiast over mijn art...Waarom, als ik vragen mag? omdat art gemaakt door iemand die je kent altijd leuk is om te zien, lelijk of niet... smile dus... post gewoon, k?Zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet... sowwy klonk een beetje dwangmatig xd maar is gewoon zonde dat jet niet doet... smile Ik heb nu toch niks op m'n computer staan... Zal ik 't maar eerlijk zeggen? Ik ben bang voor negatieve reacties...dat gebeurt niet 3nodding en anders kan je het er ook bij zetten dat je alleen opbouwend kritiek wilt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:29 am
ik geef nooit negatieve kritiek. Ik ben daar zelf ook vrij gevoelig voor. Maar goed, waar het op neer komt: ik benoem vaak wat ik wel leuk aan de tekening vind, en wat negatief is hou ik zo kort mogelijk. Positiviteit, daar gaat het om! DAT motiveert om door te gaan, niet dat afkraakgebeuren.
Btw, we zijn geen idols hier!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:35 am
kittyocean ik geef nooit negatieve kritiek. Ik ben daar zelf ook vrij gevoelig voor. Maar goed, waar het op neer komt: ik benoem vaak wat ik wel leuk aan de tekening vind, en wat negatief is hou ik zo kort mogelijk. Positiviteit, daar gaat het om! DAT motiveert om door te gaan, niet dat afkraakgebeuren. Btw, we zijn geen idols hier!!! *er barst spontaan een applaus los* goed gezegd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:37 am
Zakou Nenharma kittyocean ik geef nooit negatieve kritiek. Ik ben daar zelf ook vrij gevoelig voor. Maar goed, waar het op neer komt: ik benoem vaak wat ik wel leuk aan de tekening vind, en wat negatief is hou ik zo kort mogelijk. Positiviteit, daar gaat het om! DAT motiveert om door te gaan, niet dat afkraakgebeuren. Btw, we zijn geen idols hier!!! *er barst spontaan een applaus los* goed gezegd! Ik weet het =P Ben geweldig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|