Ota 10g. |
Kiitos! <3 |
|
74% |
[ 44 ] |
No jos kerran tyrkytetaan... >>; |
|
25% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 59 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:11 pm
Prism Butterfly Mantillaan.. Tuntuu etten koskaan saavuta sitä kun sen hinta nousee niin tuhottoman nopeasti. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 12:58 am
Prism Butterfly Mantilla:a vaikka aika mahoton unelma! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 12:59 am
Sad Elfgirl Prism Butterfly Mantillaan.. Tuntuu etten koskaan saavuta sitä kun sen hinta nousee niin tuhottoman nopeasti. >.> Samassa veneessä ollaan! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 5:42 am
Natsu-Kaze Prism Butterfly Mantilla:a vaikka aika mahoton unelma! xp minulle tuo olisi ihan mahdollinen, mutta samalla haluan ostaa yhden toisen jutun, pikkuisen kalliimman... vaikea valita. olisimpa älynnyt ostaa nuo jutut silloin kun ne olivat suht. halpoja... haluan sen kaulapannan, jossa on risti...en tiedä miksi mutta haluan sen... mutta olen rahan keruussa jo puolivälissä. jee! toivottavasti hinta ei nouse tällä välillä kamalasti... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 4:50 am
wic Natsu-Kaze Prism Butterfly Mantilla:a vaikka aika mahoton unelma! xp minulle tuo olisi ihan mahdollinen, mutta samalla haluan ostaa yhden toisen jutun, pikkuisen kalliimman... vaikea valita. olisimpa älynnyt ostaa nuo jutut silloin kun ne olivat suht. halpoja... haluan sen kaulapannan, jossa on risti...en tiedä miksi mutta haluan sen... mutta olen rahan keruussa jo puolivälissä. jee! toivottavasti hinta ei nouse tällä välillä kamalasti... 3nodding Joo, ne hinnat tuppaa nousee aika nopeesti joten toivottavasti saat sen mihin keräät goldii xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 7:15 am
Mä säästän vaa ollakseni rikas tolvana, kunnes jotain hankkimisen arvoista tulee kuvioihin xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:27 am
Baby seal slippers! Hirmu kalliit vaan, menee vuosikymmen ennen kuin saan ne gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 7:26 am
Natsu-Kaze Joo, ne hinnat tuppaa nousee aika nopeesti joten toivottavasti saat sen mihin keräät goldii xp noh. hinta nousi juuri kahdellakymmenellätuhannella...menee vaikeaksi...juuri kun minulla alkaisi olla rahat kasassa vanhaan hintaan. crying pitäisiköhän sittenkin ostaa jotain muuta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 7:31 am
Kunhan kerään.. biggrin Jos jotain tulisi sitten eteen, minkä ehkä haluaisin. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 12:56 am
WTF hattiin... Tarvin enää n. 20k että saan sen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 5:51 am
Tällä hetkellä en yhtään mihinkään, sitä vain kertyy varastoon. En ole muutenkaan avilleni ostanut mitään uutta aikoihin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 10:16 am
Ei kovinkaan kallis tavara, mutta seuraavaksi ostan Radiant Prismin. Sen saatuani mahdollisesti säästän Jinxi's Charmiin, ellei mokoman hinta nouse pilviin liian äkkiä. Picolitrosso's Urn on sellainen jota olen jo kauan himoinnut, mutta en jaksa säästä mitään puolta miljoonaa...
Voisi laittaa taidekaupan pystyyn, sillä vois riistää hyvin rahaa ihmisiltä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 1:29 pm
Olen viimeinkin ihan tyytyväinen avatareeni. (Koko ajan olen halunnut tehdä siitä ihan kunnon puputytön. Tarjotin olisi vielä ihan kiva lisä, mutta niitä ei taida olla olemassakaan...) Nyt innostuin koristelemaan akvaariotani. Kovin ihmeellisiä otuksia siellä ei vielä ole, mutta ihan kivoja lemmikkejä nuokin ovat. Oli ihan pakko ostaa nätti tausta ja ruohomatto. Sitten ajattelin ostaa sinne koralleja ja kasviksia sitä mukaa kun on ylimääräistä kultaa. Kun kaikki on kunnossa niin sitten saatan ehkä harkita säästäväni kalliimpiin kaloihin. (Kasvaako noista pääsiäismunista muuten jotain? Ihan kuin niistä nousisi ruohoa. xd ) Sitten tein sellaisen aika järjettömän päätöksen, että yritän pitää aina itselläni 100,000g ja ostan vain niillä, jotka ovat menneet sen yli. Ainakaan en hetken mielijohteessa sitten tuhlaa kaikkea...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 31, 2009 6:30 am
Nimen vaihtoon (Cheru Ninja) ja monipuolisempia kamoja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|