|
|
Seurusteletko vakituisesti? |
Juu. ^^ |
|
24% |
[ 14 ] |
En. |
|
47% |
[ 27 ] |
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole. |
|
28% |
[ 16 ] |
|
Total Votes : 57 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 2:54 am
Zeggo Taas aloin miettimään olenko ihastunut. Voi kökkö. On ainakin kaksi ehdokasta: 1) Minua kolme vuotta nuorempi tyyppi, jonka kanssa voin höpöttää tuntikausia melkein kaikesta(tyttöjen jutut poislaskettuina) 2) Kanssani lukion ykkösellä oleva poika, järkevimmän oloinen valinta tarjolla olevista pojista ja muutenkin hauska ja välkky Ulkonäkövertailu:1) Pitkä- ja kiharatukkainen, nörtti, ei niinkään nätti näky. 2) Ihan kivannäköinen. Tunteet:1) Joko hän voi pitää minusta, tai puhuu totta sanoessaan ettei vastakkaisia sukupuolia olevien henkilöiden, jotka pystyvät keskustelemaan keskenään, tarvitse olla yhdessä. En uskalla ainakaan vielä tehdä hänen suhteen mitään. 2) Ei mitään takeita minkäänlaisista tunteista, mutta voihan silti yrittää herättää jotain. Yritän olla tällä kertaa pilaamatta kolmea vuotta ihastuks(i)en puimiseen, mutta kunhan mietin. Paritanssitunneilla jos jossain oppii jotain pojista. En tiedä tarkalleen, mutta suosittelen pitämään sen ensimmäisen vain kaverina jos hän on sellainen jonka kanssa voi keskustella melkein mistä vain. Sellaiset ihmiset on harvassa, ja niitä on hyvä olla. Pitää mielen tasapainossa. Siitä toisesta... Yritä ensin päästä juttelemaan. Jos ei moinen auta, niin sitten suosittelen pitämään vaihtoehdon yllä, ja antaa ajan näyttää. Jos ei tuokaan auta, etsi tarkemmin. Tosin ei kannata etsiä liikaa. Pahat ihmissuhteet tekee todella pahaa jälkeä opiskeluun. Usko pois.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:07 am
olen varmaan frigidi tai jotain. en ole koskaan elämässä edes ihastunut, eikä kukaan pidä minusta. elämä on niin ihanaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 2:14 pm
Hmm... Tyttö tulee käymään täällä päin taasen perjantaina.
Mukava ihminen, mutta mitään en mene määrittelemään. Se on naisten homma määritellä kaikki suhteitten tilat etc. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 1:07 am
Pikku-Timppa Hmm... Tyttö tulee käymään täällä päin taasen perjantaina. Mukava ihminen, mutta mitään en mene määrittelemään. Se on naisten homma määritellä kaikki suhteitten tilat etc. 3nodding xd niin naisilla on usein tapana.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 1:32 pm
Wicked Pikku-Timppa Hmm... Tyttö tulee käymään täällä päin taasen perjantaina. Mukava ihminen, mutta mitään en mene määrittelemään. Se on naisten homma määritellä kaikki suhteitten tilat etc. 3nodding xd niin naisilla on usein tapana. Yep. Just siks mie en mee ite sanomaa mitää siitäkää hommasta ku kuitenki arvioin koko tilanteen ihan päi helevettiä sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 2:40 am
Oi voi. Ja voi oi.
Jostain syystä kaikki suomalaiset miespuoliset ihmiset tahtovat olla vain ystäviäni. En ota sitä pahalla koska tiedän olevani ajoittain jopa hyvä ystävä.
No mutta onhan tässä kiikareissa joku. Tai oli. En ole nyt ihan varma, että onnistuinko tyrimään koko homman tuossa pari viikkoa sitten vai en. Mutta silti.
Se tietty on minua jonkin mielestä aivan liian vanha minulle, mutta ikä olkoon numero. Tässä suhteessa ainut ongelma on matka, mies nyt sattuu asumaan eri maassa ja näin.
Ehkä tässä vuosien kuluessa tämäkin saa ratkaisunsa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 8:08 am
Minua ei suomalaiset miehet/pojat ymmärrä ollenkaan. En oo tainnu koskaan tavata suomalaista poikaa/miestä joka ois sanonu jotain "rakkaus mielessä kivaa" Tosin enpä minäkään ymmärrä suomalaisia miehiä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 8:41 am
Puolitoista vuotta täynnä (mitääh? tästä se lähtee, hei!). Olen yllättynyt että joku on kestänyt minua näinkin pitkään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:31 pm
Noo, chattalin yhessä chatissa jossa vieläkin modailen. Yritin vähän virtuaali suhteitä kokeilla.. ei kovin hyvin onnistunut, paljon halukkaita ollut ja eikä pitkäksi edistynyt. Sitten kokeilin okeata suhdetta.. silloinkaan.. 2 kuukautta kestänyt vain.. sitten lopuksi piti valittaa 3 tytöstä. Yksi oli nuorempi kuin minä, toinen noin sama ikä kun mun, ja kolmas oli vanhempi kuin minä. En oikein kestänyt nuo pelleillyt nuoren tytön kanssa, aina yritti mut saada mustasukkaiseksi, samaikäinen tyttö ehkä oli paras kaikista, kauneidesta puhuen ja ehkä hauskinkin, mut en oikein tykkä tytöistä jotka tupakoivat, sekä juopottelevät, sen lisäksi hän asuu New Yorkissa. Joten valitsin vanhempan tytön. Joka on asunut Kazakhstanissa (ei varmaan monet edes olisi tienneet missä se on, jos ei tulisi uus elokuva Borat:in kanssa wink ). Niin, olimme tavanneet ensiin täällä suomessa, sitten minä kävin Kazakhstaanin, sitten päättimme asua yhdessä. smile Nyt ollaan naimisiissä ja ollaan onellisia. Minusta se on iso plussa, jos tyttö on vanhempi kuin sinä. Ei ole niin lapsellinen. Semmoista täällä on. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:32 pm
Liftrasir Puolitoista vuotta täynnä (mitääh? tästä se lähtee, hei!). Olen yllättynyt että joku on kestänyt minua näinkin pitkään. Kyllä se siitä! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 3:30 pm
Koska olen taas saanut korvat täyteen avautumisia ja parisuhde kriisejä, on aika taas minun purkaa omiani osiossa, jonka juuri nimesin
Timppa: SECRETS...!
Noniin. Eli siis niille tiedoksi jotka eivät tiedä mitä vittua tässä juuri tapahtuu, on pakko mennä ajassa taaksepäin suhteeseen, joka oli yhtä helvettiä, täyttä kidutusta ja tuskaa. Kuitenkin, kaiken tuon paskan keskellä oli ne harvat hyvät hetketkin.
Siitä sitten melkein jo vuosi eteen päin, olen taas löytänyt uuden. Tosin nyt meillä on vain yksi ongelma tässä koko yhtälössä. Tämä uusi ihminen on erittäin mukava ja muuta, mutta mikään ei edisty. Ei niin mikään. Kaikki polkee paikoillaan ja joka kerta kun näen hänet, hän on juomassa tai kaveriporukan ympäröimänä.
Tosin, ei siinä sinällänsä mitään vikaa ole. Kyllä sitäkin kestäisi, jos vain joskus asiat menisivät eteenpäin. Tosin mielummin olisin taas jo valmis anelemaan exältä pääsyä takaisin. Tämä siis ei ole mitään sellaista jota tulee päähän kännipäissään yhtäkkiä (olen nimittäin selvällä linjalla) tai muuten vain jonkin angsti kohtauksen yhteydessä. Tämä siis on todella iso asia, sillä muistan vieläkin täysin hyvin miten minua kohdeltiin silloin. Tosin, vaikka kohtelu oli mitä oli, ainakin se suhde liikkui. Ei jähmettynyt liian pitkäksi aikaa paikalleen polkemaan, vaan oli koko aika liikenteessä.
Noh. Kuitenkaan en haluaisi aiheuttaa sille toiselle mielipahaa tai muutakaan tuollaista, koska hän on oikeasti mukava ihminen. Mutta taas jos ei jotain ala tapahtumaan pian, minun on pakko olla mulkku.
Lopetan osion sanomalla erittäin teinillä äänellä: "Elämä on perseestä!" ja sitten istumalla hiljaa murjottaen, tosin ilman että sanon mitään tai murjotan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 5:07 pm
Militaristinatsinörtti-ihqpoiccikseni löysi livejournalini kautta minusta täysin uusia puolia. ninja Nyt minua huolettaa ovatko ne mitenkä negatiivisia puolia... emo
Militaristinatsinörtti-ihqpoiccikseni myöskin muuttaa, ja pyysi minua mukaansa kunhan saan nämä joutsenopelleilyt pois alta. Le gasp! gonk Mutku... en mie halua asua yhdessä (vielä, koskaan, kenenkään kanssa?), nyt hirveä stressi siitä miten saan asian selitettyä niin ettei hän loukkaannu. Minä olen nimittäin uskomaton tunari puhumisessa, yli puolet maailman sammakkopopulaatiosta lienee minun suustani peräisin, ja pelkään vaan että sanon jotain ihan väärin sweatdrop
No joo... pitää katsoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 1:03 pm
Olen päättänyt tehdä siis taktiset.
Kun ex tulee taasen käymään haminassa, mie tapaan luultavasti sen ja katon siinä samalla että tulisko siitä mitään. Sitten teen päätöksen.
We shall see...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 10:28 am
Ihastun jokaisessa ihmisessä yleensä eri piirteisiin. MInulla ei ole enää niin unelmoivia kuvia miehistä. Ei ne sitten loppujen lopuksi niin erikoisia olekaan. Heitä on vain tärkeä oppia käsittelemään. Pidän miehistä, jotka eivät ole helppoja. Siis en tarkoita "haluan renttu-tyypin" vaan siis että joudun hieman tekemään rakkauden valloittamiseksi jotain ja että mies ei ole jokaisen tytön saatavissa. tärkeää on, että mies aidosti rakastaa minua, ei haluaisi muita, vain minut. Mutta ulkonäkö, ennen luulin piätväni vaaleista, mutta nykyään unelmani on tummahkot hiukset, jopa mustat voi joillakin sopia, LYHYET hiukset, komeat kasvot. Unelmieni mies on yli 182 senttiä pitkä, miehen tulee olla pitempi kuin minä, vaikka olenkin 180 melkein nykyään ^^ Ruskeat silmät.. <3 Toisaalta siniset silmätkin ovat olleet miulle aika kuumaa tavaraa. Pidän todellakin MIEHEKKÄISTÄ miehistä. Leveähköt hartiat, vähän treenattu kroppa. Jensen Ackles <-- syötävää. wink Super Naturalin Dean..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 10:35 am
Äskeinen viestini ei kuvannut luonnetta yhtään.
Vihaan itserakkaita, ylimielisiä pelimiehiä, jotka etsivät naisia vain yhden yön jutuiksi. Tai miehiä jotka flirttaa muille, vaikka olisi varattukin jo. Ja pettämistä.
Luottamus on miulle tärkeää. Hyvä huumorintaju. Ei tarvitse olla hirväen puhelias tai rohkea. (Niin olen aina aatellut, mutta kaulaani olen hankkinut silti niitä pälpättäjiäkin.. Jokin vain kiehtoo.. ) Eli paha mennä sanomaan. Heikkouteni on jotkut hankalammat miehet, mutta kun heidät saa, voi tuntua tylsältä. Joskus kaipasin elämääni jännitystä ja poikaystäväni oli sitten pirun jännittävä. TUnsin eläväni, kun lujaa ajoimme kevarilla ja kaikkea muuta.. smile Mutta arki voi olla tylsempää. Loppuen lopuksi uskon, että ne jäppiset jotka ei aluks nii jänskiltä tunnu, voi olla todellakin viihtyisiä.
Haaveilen pääsääntöisesti yhdestä vähän renttutyylisestä pojasta, ja todella hyvästä kaveripojastani, jonka kanssa olemme niin syvällisiä puhuneet, joka on kyllä aika seksikäs, mutta etenkin ajattelulta olemme niin hemmetin samanlaisia. Ystävyyttä parhaillaan.. Tosin sitä ei tiedä, vaikka ratkaiseva päivä olisi joskus. En ole varma, sillä en haluaisi menettää kaveriani, jos vaikka suhteemme epäonnistuisi.. smile Tosin miulla on ollut taipumusta omistaa renttu poikaystäviä, vaikka aatteeni ovat olleen hyviä. Olen on/off tämän rentun kanssa. Rakastan häntä. Ja hän minua. Mutta silti suhteemme on ollut kuin pyörremyrskyä. Ja asiaa pahentaa että molemmat olemme tulisia ja äkkipikaisia. Haaveilen vielä tästä toisesta, unelmieni poikaystävästä, kaveristani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|