|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:59 am
Daenis GreenKurenai Blixtra: Blah. >_> Daenis: Blah. >_>
XD Men tack, iaf.
Trots mitt minne, så blev det en minnesvärd dag för mig. xD; <3 Bra det iaf ^^ ... ninja jag åt dina kakor greenkurenai.. XD.. jag såg ett par gröna kakor.. men visste inte vems det va så jag tog några ninja dom va massa goda ^w^!!! heart sakana vilken tyckte du blev söt ? XD *confused* XD.. jag tyckte alla blev massa söta på bilden :3!! synd att blixtra inte fick plats bara razz Tyckte du blev söt på gruppbilden, (det var ju den enda suddiga du var med på, vad jag sett)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 2:03 pm
Daenis Det är rhin biggrin .. en polare till mig biggrin . vi planera några veckor innan att han skulle va vals lookalike ^^ .. han låter precis som val O_O!! ok ok biggrin .. jag gör det :d.. översta raden vänster ^^ :piere, Angelito , yuki (litos tyska vän razz ),arla, egon, grim, krim, greeneyed,prrrnil, meijirem,shin,emeri-chan, greenkurenai nedre raden till vänster :lilkun, sofie,kureyuki, JAG :O!!, rhin(val lookalike) , valgarv Kameraman biggrin .. Blixtra ^^ Damn I look like s**t^^;;; by the way det stavas Pierre, tack vare Valgarv så fick jag ett nickname: Gackt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 2:33 pm
hihihhi tack ^w^ sakana!! jag va med på rätt många bilder :O!.. jag gömmer mig bara ^w^! du får leta lite extra noga ^^
pierre XD.. haha biggrin . ok förlåt ^^ jag editerar det XD.. jag har nog aldrig träffat en pierre förrut så ^w^! sry för det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 2:36 pm
GreenKurenai GrimCupid Daenis OMFG!! pr0n med grim å prrrrrrrrrrrrrrrrrnil eek We like it, ah-ah, we like it~ ;D Redigt skoj träff, även om parkvakten snodde första omgången av tipsrundan... emo Tacka mig och mina kopior~ <3
Nej föresten, tacka Shin som sa åt mig att skriva ut kopior. XDu know it grim wink heart HAHa jaaah verkligen tur att du tog kopior biggrin !! haha jo jag hade inte träffat den där tyska yuki lr emerichan ^w^! men men de va massa trevliga iaf ^w^!!! synd att du itne kom Pert crying ! det är knappt man har träffat dig hlr razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 4:08 pm
Dom ska vara glada att dom itne träffade mig, jag är killen med hår som täcker vänster öga med en tröja utan armar^^;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:40 pm
EliteShinobi-Sensei Dom ska vara glada att dom itne träffade mig, jag är killen med hår som täcker vänster öga med en tröja utan armar^^;;;;; och en badge med texten "man slår inte" whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:50 pm
Varför kom inte du sakana till gaiaträffen? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 2:56 am
Hoshiet vad mycket folk. Nästan tur att jag jobbade. o__O Gick förbi stationen vid 11 när jag skulle till brandstationen men såg ingen av dessa vackra ansikten tyvärr.
Hoppas ni hade kul. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 10:29 am
Niddler EliteShinobi-Sensei Dom ska vara glada att dom itne träffade mig, jag är killen med hår som täcker vänster öga med en tröja utan armar^^;;;;; och en badge med texten "man slår inte" whee heart Men man slår ju inte xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:10 pm
Daenis Varför kom inte du sakana till gaiaträffen? crying Jag känner ingen som brukar gå på de träffarna särskilt bra, och de känns lite för... icke-sakana. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 4:25 pm
Sakana-sama Jag känner ingen som brukar gå på de träffarna särskilt bra, och de känns lite för... icke-sakana. smile Är du sakanist? Kill my humour, plx?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 7:03 am