Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kirjasto // Lukusali killan lukutoukille Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 20 21 22 23 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

PIENI

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 10:06 am

Talla hetkella mulla on koulussa lukukirjana Ihmemaa Oz :in ensinmainen osa.
En oo lukenu muutakun pari sivua siita kirjasta enka oikein oo tutustunut siihen oikein hyvin, niin se kirja alkaa jo tassa vaiheessa lisaamaan lukemisen halua.
Ahmin sita kirjaa aivan mielellani! ^___^

Aivan ihana sarja tuo Ihme maa Oz. :3
PostPosted: Thu Oct 13, 2005 11:51 am

Ala-asteen muistot tulvahtivat mieleeni.

Nehan julkaisee ElfQuestia eek

Se sarja oli kova sana silloin joskus rolleyes

Liffy Glitter

GrimGent

PostPosted: Fri Oct 14, 2005 3:04 am

Taytynee palauttaa tanaan kirjastoon Susanna Clarken Jonathan Strange & herra Norrell, tuo suomennos nimittain. ("'Voiko maagikko tappaa ihmisen magian keinoin?' lordi Wellington kysyi Strangelta. Tama rypisti otsaansa: kysymys ei nayttanyt olevan hanelle mieleen. 'Maagikko ehka voisikin,' han myonsi, 'mutta herrasmies ei koskaan.'")
PostPosted: Sat Oct 15, 2005 2:39 pm

GrimGent
Taytynee palauttaa tanaan kirjastoon Susanna Clarken Jonathan Strange & herra Norrell, tuo suomennos nimittain. ("'Voiko maagikko tappaa ihmisen magian keinoin?' lordi Wellington kysyi Strangelta. Tama rypisti otsaansa: kysymys ei nayttanyt olevan hanelle mieleen. 'Maagikko ehka voisikin,' han myonsi, 'mutta herrasmies ei koskaan.'")

Tuo ja pari muuta kirjaa loytyy enkuksi kamppiksn hyllysta ja on ikuisuusprjeksitna mulla luettavien listalla. Mutta kun niin on varmaan satakunta muutakin kirjaa... crying Lukemattomien kirjojen hyllyssani on enemman kirjoja, kuin luettujen...

Eathlinn
Crew

GrimGent

PostPosted: Sat Oct 15, 2005 3:04 pm

Eathlinn
Tuo ja pari muuta kirjaa loytyy enkuksi kamppiksn hyllysta ja on ikuisuusprjeksitna mulla luettavien listalla.
Englanniksi minakin sen ensin luin, jo kauan ennen kaannoksen ilmaantumista... Ei alkuunkaan hullumpi, ja onnistuu tavoittamaan hyvin kansantarinoiden keijujen satunnaisen julmuuden. ("Seremonia jarjestetaan aina kun minusta silta tuntuu. Se oli tietenkin paljon vaikuttavampi silloin kun kaytimme oikeita lapsia.")
PostPosted: Sat Oct 15, 2005 3:17 pm

Kirjat on usein jo halvempiakin enkuksi. Ja kun ko kielella lukeminen ei tuota mitaan vaikuksia, tuleekin paasiassa silla luettua.

Ja juu.. ihan aion sen viela lukea.. ehka jos vaikka katkaisisin jalkani ja saisin viikkotolkulla sairaslomaa... ninja

Eathlinn
Crew

thoughtless`

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:07 pm

Luin eilen Minna Canthin Kauppa-Lopon.
En kylla osaa sanoa mitaan...
PostPosted: Mon Oct 17, 2005 1:45 pm

Paljastui tanaan, etta joku ystavallinen sielu oli lahjoittanut kaupunginkirjastolle tieteiskokoelmansa... Nappasin heti matkaani Gene Wolfen Book of the New Sunin kaikki osat. (Mukaan lahtivat myos One Piece 3 & 6, Ragnarok 2, ja Fruits Basket 4.)

GrimGent

Eathlinn
Crew

PostPosted: Tue Oct 18, 2005 4:58 am

Onko se Ragnarok mistaan kotoisin? Olen sita toisinaan Akateemisessa selannt, mutta aina on janayt ostamatta....

Varsinkin kun gargoyle oli jossain kohtaa kaannetty melko mielenkiintoisesti... Ja toisekei, kun en ole ikina RO:ta pelannut... vaikka sei taidakaan olla mitenkaan valttamatonta tarinan kannalta...? (Tosin se RO anime ainakin oli aika turha...)

Kylla ma nyt onnistun puhumaan aiheen vieresta joka threadissa... crying

Jokin Gene Wolfe taitaa olla hyllyss,a mutta en ole kylla koskaan lukenut sita... ninja

Pitaiskin muuten testamentata kirjansa jollekin sopivalle kirjastolle...
PostPosted: Tue Oct 18, 2005 6:00 am

Eathlinn
Onko se Ragnarok mistaan kotoisin?
Ei ole viela tullut luettua. Sieppaan vain vanhasta tottumuksesta aina mukaani kaiken uuden mangan kirjaston hyllyilta.
Quote:
Jokin Gene Wolfe taitaa olla hyllyss,a mutta en ole kylla koskaan lukenut sita... ninja
Naita suuria nimiahan tuo. Mika kirja, muuten? Peace? Soldier of the Mist?

GrimGent

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Oct 18, 2005 9:33 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 2:01 am

[ Message temporarily off-line ]

Eathlinn
Crew

Jonsii

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 4:48 am

Minapa ostin Suomalaisesta yhden maailmankaikkeuden upeimmista ja fiksuimmista kirjoista. In English. The Little Prince, tietenkin.

Olen aina halunnut tuon kirjan itselleni, mahdollisimman monella kielella. Englanniksi siita piti maksaa vain 1,90, Akateemisessa on ranskalainen versio tietokilpailukysymyksilla hintaan 7,90, Suomalaisesta loytyy espanjaksi ja italiaksi, Akateemisesta ruotsiksi, ranskaksi, saksaksi ja italiaksi.

Tahtoo rahaa.
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 5:30 am

On unohtunut tuo lukeminen lahiaikoina... Viimeksi luin Christiane F:n vai mika onkaan Huumeasema Zoon.
Faktoihin perustuvat kirjat ovat vain parjaita.

thoughtless`

AoiOnaga

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 8:06 am

Tassa viime aikoina on lukeneminen vahenenyt koulunkaynnin "ansiosta", mutta jotain sentaan on tullut luettua: Monte Criston kreivia alotin taas uudestaan ja joku paiva kokeilin noita Rei Shimura-kirjoja...
Rei Shimuroista sen verran etta aika... tyhmasti kirjoitettu. Lukemani oli Ikebana mestari ja se koko "jannityskohtaus"... Joko olen itse tyhma tai en sitten muuten saanut siita paikasta/tilanteesta selkeaa kuvaa.
Luin myos tassa joku paiva Agatha Christien "Ei yksikaan pelastunut" (tai 10 pienta neekeripoikaa, kummin vain) ja olin melko yllattynyt. Oli pakko repaista koko kirja samana iltana ettei mikaan vaan unohtuisi... (inhoan dekkareissa juuri sita etta unohdan siita kohtia jos en lue niita lyhyen ajan kuluessa...)
Mutta Monte Criston kreivia ehdottomasti suosittelen, herra Dumas on kylla luonut alyttoman "verkon" kyseiseen kirjaan.
Seuraavaksi pitaisi kai lukea Da Vinci koodi tai uusin Harry Potter...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 20 21 22 23 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces