|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 8:36 pm
I'd like to join the game please! name: inglorious D Preference: Peter White, Nightmare Gottschalk, Blood Dupre, Julius Monrey, Ace, Boris Airay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 9:00 pm
I'd like to join the game please! name: xxSaspra Preference: Blood Dupre, Julius Monrey, Ace, Boris Airay, Nightmare Gottschalk, Peter White
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 9:54 pm
I'd like to join the game please! name: moonlit-raven Preference: Boris Airay, Ace, Blood Dupre, Julius Monrey, Peter White, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 10:32 pm
I'd like to join the game please! name:Ice_Dragon_Demon Preference: Boris Airay, Blood Dupre, Ace, Peter White, Julius Monrey, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
Ice_Dragon_Demon
Ice_Dragon_Demon
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 10:56 pm
I'd like to join the game please! name: Alanna the Pirate Queen Preference: Boris Airay, Blood Dupre, Ace, Julius Monrey, Peter White, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 11:02 pm
I'd like to join the game please! name: CoyoteSparrow Preference: Boris Airay,Peter White,Julius Monrey,Nightmare Gottschalk,Ace, Blood Dupre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 11:06 pm
I'd like to join the game please! name: Yuuka Kurokawa Preference: Boris Airay, Ace, Peter White, Nightmare Gottschalk, Julius Monrey, Blood Dupre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 11:16 pm
I'd like to join the game please! name:thyPOPE Preference: Julius Monray, Nightmare Gottschalk, Ace, Blood Dupre, Boris Airay, Peter White
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 11:33 pm
I'd like to join the game please! name:naggeela Preference:Boris Airay, Julius Monrey, Perer White, Nightmare Gottschalk, Blood Dupre, Ace
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:13 am
I'd like to join the game please! name: Adona Benedicta Preference: Boris Airay, Blood Dupre, Peter White, Nightmare Gottschalk, Ace, Julius Monrey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:22 am
I'd like to join the game please! name: Kaisanti Preference: Julius Monrey, Boris Airay, Blood Dupre, Nightmare Gottschalk, Ace, Peter White
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:24 am
I'd like to join the game please! name: AlexiaSilver Preference: Boris Airay, Blood Dupre, Nightmare Gottschalk, Julius Monray, Ace, Peter White.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:44 am
I'd like to join the game please! name: purrasha Preference: Boris Airay, Peter White, Nightmare Gottschalk, Blood Dupre, Ace, Julius Monrey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:50 am
I'd like to join the game please! name:Rinial Sisterdragon Preference: Boris Airay Nightmare Gottschlack, Julius Monrey, Blood Dupre, Ace, Peter White
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 2:14 am
I'd like to join the game please! name: xo -- k a i r i Preference: Julius Monrey, Ace, Blood Dupre, Boris Airay, Peter White, Nightmare Gottschalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|