|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 4:33 am
Ellow =D Alles goed? x33
Naam: Russel (A.P.) Provence. Leefijd: 15 Woonplaats: Noord-Holland, Haarlem. x3 Hobby's: Gamen, Free Run, Tv kijken, Basketballen. x3 Waar ik (absoluut) wel van hou: Koekiez x333, Dingen stuk maken, lui. Waar ik niet van hou: Spinnen D: , Horror ;O.
Wheee kijk me sig. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 5:33 am
Welkom =D Spinnen; eeks!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 11:42 am
Haaaaiiiiiii!!! biggrin
Ik ben Miss_jaden.
Ik hou van chillen, dansen, muziek luisteren,gamen en winkelen!! Daarnaast houd ik ook van tekenen en schilderen, maarja daar heb ik niet zoveel tijd meer voor.
Ik had al gezien dat ik waarschijnlijk ook een beetje te oud ben, maar what the heck, right!! Age doesn't matter, it's the mind that counts!!!
X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2010 4:11 am
Ik denk niet dat je te oud bent, hoor XD Ben zelf al bejaard!
Welkom en wat een gave avi!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2010 8:20 am
kittyocean Ik denk niet dat je te oud bent, hoor XD Ben zelf al bejaard Hahahahah....twee bejaarden!!! Voel ik me niet zo alleen.. wink kittyocean Welkom en wat een gave avi!! 4laugh Dank je wel, ben er druk mee bezig geweest.. Heb nog pijn in mijn schouder van de computer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 25, 2010 5:08 am
Waar haal jij je meeste gold vandaan? Ik haalde het van Booty Grab, maar sinds Booty Grab sites illegal zijn, verdien ik nog maar 1k per dag....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 1:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 12:11 pm
welkom in horrorland smile
net et boek Horrorland aan het lezen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2010 11:58 am
hoooi. ik ben Sietie x'D, 15 jaar oud and ik woon in Friesland.. ik hou van anime/manga, tekenen en thee drinken (met koekjes ^^) en dromen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2010 1:38 pm
welkom! ninja koekjes zijn natuurlijk altijd belangrijk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2010 11:47 pm
iemand enig idee warom iedereen van koekjes houdt? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2010 3:32 am
ik denk dat het de zoetigheid is en omdat men er hyper bij wordt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 3:38 pm
Welkom. ^^
Misschien houdt iedereen hier van koekjes omdat er zoveel verschillende koekjes zijn. Meer keuze is meer kans dat er iets is dat je lekker vindt. (ik krijg bijna zin om een topic te maken met de naam "wat voor koekje ben jij" sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 10:42 pm
kassiopeia Welkom. ^^ Misschien houdt iedereen hier van koekjes omdat er zoveel verschillende koekjes zijn. Meer keuze is meer kans dat er iets is dat je lekker vindt. (ik krijg bijna zin om een topic te maken met de naam "wat voor koekje ben jij" sweatdrop ) Haha doen! xD lijkt me grappig (A) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 1:26 pm
kassiopeia Welkom. ^^ Misschien houdt iedereen hier van koekjes omdat er zoveel verschillende koekjes zijn. Meer keuze is meer kans dat er iets is dat je lekker vindt. (ik krijg bijna zin om een topic te maken met de naam "wat voor koekje ben jij" sweatdrop ) Doen. Zo zeker weten doen. En, off topic (alsof dat hierboven ontopic is...): gave avi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|