|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 9:28 am
Dashinator Ik heb wel zelfvertrouwen. =3 (moet de punt voor of na de emote?). Ik weet alleen nooit wat ik moet zeggen. En het is gewoon een moment rust, de meeste mensen die laten het gewoon weg of zetten een komma neer, maar ik zet gewoon alles neer. Ik kan ook gewoon elke keer een punt neer zetten, maar dat heeft het zelfde effect, net als die komma's. En die () is voor extra info/gedachtens. =3 dank je Kitty sorry dan dat ik zo uitviel, niet zo bedoelt. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 9:52 am
Ik ken iemand die zegt op alles 'hum' als hij niet weet wat te zeggen smile Soms past het niet echt en voelt het wel best rot XD Het is soms even iemand leren kennen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 1:40 pm
cerinth Dashinator Ik heb wel zelfvertrouwen. =3 (moet de punt voor of na de emote?). Ik weet alleen nooit wat ik moet zeggen. En het is gewoon een moment rust, de meeste mensen die laten het gewoon weg of zetten een komma neer, maar ik zet gewoon alles neer. Ik kan ook gewoon elke keer een punt neer zetten, maar dat heeft het zelfde effect, net als die komma's. En die () is voor extra info/gedachtens. =3 dank je Kitty sorry dan dat ik zo uitviel, niet zo bedoelt. biggrin geeft niets =3 ik had door dat je het niet zo bedoelde =D de meeste mensen hebben een stop woordje zoals "hum" of zo... maar de meeste mensen typen het nooit in forums =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 2:00 am
Nou hier al drie, jij, ik en de herfst persoon (naam vergeten, sorry Dx ) En zelf ken ik er nog een paar xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 9:35 am
WoIkje Nou hier al drie, jij, ik en de herfst persoon (naam vergeten, sorry Dx ) En zelf ken ik er nog een paar xD herfstpersoon? :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 12:23 pm
ik heb medelijden met jullie, m'n eco leraar woont ook in z'meer en juf coby ook. hopelijk niet bij jullie in de buurt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 1:45 pm
ik ken niet iedereen in z'meer hoor...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 2:27 pm
Haaaii,
Ik ben denk ik al heeeeeel lang lid van deze guild maar aangezien ik ook al heeeeeeeeeel, echt heeeel lang niet meer echt gegaiaat heb stel ik mij weer even opnieuw voor wink
Mijn echte naam is Chayenne, ik hou van Japan<3 (kan het ook al aardig vloeiend praten), muziek, anime/manga, films kijken, ontwerpen/tekenen en naast deze cliché's jogg ik en ontmoet ik graag nieuwe mensen<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 7:02 am
Welkom :] Leuk dat je weer bent teruggekeerd ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 2:45 pm
JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -maakt een (diepe) buiging- grote eer voor iemand die ( ook al is het een beetje) Japans kan spreken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 5:33 am
haha leuk da je je voorstelt kheb wel eens oude paginas van de guild tegengekomen er zijn sommige echt nooit meer online razz luek dat je er bent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 10:42 am
Zullen we anders een Re-Introduce rondje doen =D? Iedereen stelt zich opnieuw voor!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 12:32 am
Dashinator Hallo, Ik ben pieter... 16 jaar... (31 maart wordt ik 17... ik vier het 3 april (zie ADPE Meeting forum))... ik game veel... ik geef ICT les 2 uur per week... Ik zit nu in 5Havo, maar ga volgend jaar game design doen (hopelijk)... ik heb momenteel geen vriendin... eh... wat nog meer? ik woon in zoetermeer... heb ooit in rijswijk gewoont... ik over-use "..." en " stare "... maar dat maakt mij niet zo veel uit eh... IK lees ook veel... en snel (blijkbaar)... Ik ga (waarschijnlijk) deze zomer (met gebrek aan beter) met mijn ouders naar de spaanse bergen nog meer? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 7:59 am
Ik ben Kitty Ocean en veel te oud voor deze guild XP Maar ja, zolang ik hier de scepter zwaai, maakt dat lekker niet uit. Ik hoop dat we met zijn allen hier de eerste Bejaarde Gaians worden =D
Ik houd van tekenen en schrijven en een goede discussie. Daarbij heb ik al een aantal jaar dezelfde avi, al heb ik recentelijk mijn ogen veranderd en heb ik nog tijdelijk een badeend erbij =D
Verder werk ik overdag bij een klantenservice die op dit moment op 7 minuten fietsen is, maar vanaf oktober op 45 minuten openbaar vervoer ligt (en volgens de ANWB 40 minuten met de fiets, maar no way dat ik dat geloof!).
Het liefste zou ik de hele dag tekenen en schrijven, maar zolang ik nog niet beroemd ben, moet ik gewoon overdag werken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|