|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 25, 2010 5:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 25, 2010 11:09 am
welkom Trash! Prachtige avi =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 1:46 am
Ehm. Goeiemiddag? sweatdrop Nou, ik ben Rachel (je zegt raa-sjel). Ik ben 16 jaar. En ik woon in hoogvliet. Dat is vlak bij Rotterdam 3nodding Mijn hobbys zijn tekenen en gamen. Ik speel vooral Zelda en Final Fantasy heart . En meestal teken ik Anime dingen en zo. En ik haat hou niet zo van lezen, behalve stripverhalen (manga). Ik lees alleen als het moet voor school. En ik hou van foto's maken en rondhangen met vrienden en zo. En ik ben verslaafd aan hyves en deviantart.
En volgens mij was dat het wel. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 1:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 5:53 am
een nieuw iemand! welcome twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 6:42 am
Welkom!! Wat is je DA link?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 6:48 am
kittyocean Welkom!! Wat is je DA link? www.Rach-in-Wonderland.deviantart.com 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 7:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 1:15 pm
Hallo, Ik ben pieter... 16 jaar... (31 maart wordt ik 17... ik vier het 3 april (zie ADPE Meeting forum))... ik game veel... ik geef ICT les 2 uur per week... Ik zit nu in 5Havo, maar ga volgend jaar game design doen (hopelijk)... ik heb momenteel geen vriendin... eh... wat nog meer? ik woon in zoetermeer... heb ooit in rijswijk gewoont... ik over-use "..." en " stare "... maar dat maakt mij niet zo veel uit eh... IK lees ook veel... en snel (blijkbaar)... Ik ga (waarschijnlijk) deze zomer (met gebrek aan beter) met mijn ouders naar de spaanse bergen nog meer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 12:44 am
Dashinator Hallo, Ik ben pieter... 16 jaar... (31 maart wordt ik 17... ik vier het 3 april (zie ADPE Meeting forum))... ik game veel... ik geef ICT les 2 uur per week... Ik zit nu in 5Havo, maar ga volgend jaar game design doen (hopelijk)... ik heb momenteel geen vriendin... eh... wat nog meer? ik woon in zoetermeer... heb ooit in rijswijk gewoont... ik over-use "..." en " stare "... maar dat maakt mij niet zo veel uit eh... IK lees ook veel... en snel (blijkbaar)... Ik ga (waarschijnlijk) deze zomer (met gebrek aan beter) met mijn ouders naar de spaanse bergen nog meer? ik zoek geen ruzie hoor, maar heb jij geen zelfvertrouwen ofzo? je gebruikt erg vaak ... en (), ik kan het fout hebben, maar het lijkt wel zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 9:27 am
Welkom terug Dash =D
Zou ik eens een Re-introduction doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 3:18 pm
Ik heb wel zelfvertrouwen. =3 (moet de punt voor of na de emote?). Ik weet alleen nooit wat ik moet zeggen. En het is gewoon een moment rust, de meeste mensen die laten het gewoon weg of zetten een komma neer, maar ik zet gewoon alles neer. Ik kan ook gewoon elke keer een punt neer zetten, maar dat heeft het zelfde effect, net als die komma's. En die () is voor extra info/gedachtens. =3
dank je Kitty
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 3:23 pm
Rach Raindrops Ehm. Goeiemiddag? sweatdrop Nou, ik ben Rachel (je zegt raa-sjel). Ik ben 16 jaar. En ik woon in hoogvliet. Dat is vlak bij Rotterdam 3nodding Mijn hobbys zijn tekenen en gamen. Ik speel vooral Zelda en Final Fantasy heart . En meestal teken ik Anime dingen en zo. En ik haat hou niet zo van lezen, behalve stripverhalen (manga). Ik lees alleen als het moet voor school. En ik hou van foto's maken en rondhangen met vrienden en zo. En ik ben verslaafd aan hyves en deviantart. En volgens mij was dat het wel. rolleyes Ik heb het gevoel dat ik jouw ergens van ken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 8:13 am
Dashinator Hallo, Ik ben pieter... 16 jaar... (31 maart wordt ik 17... ik vier het 3 april (zie ADPE Meeting forum))... ik game veel... ik geef ICT les 2 uur per week... Ik zit nu in 5Havo, maar ga volgend jaar game design doen (hopelijk)... ik heb momenteel geen vriendin... eh... wat nog meer? ik woon in zoetermeer... heb ooit in rijswijk gewoont... ik over-use "..." en " stare "... maar dat maakt mij niet zo veel uit eh... IK lees ook veel... en snel (blijkbaar)... Ik ga (waarschijnlijk) deze zomer (met gebrek aan beter) met mijn ouders naar de spaanse bergen nog meer? Welkom terug~ Lol, er wonen best wel wat mensjes in z'meer xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|