|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 1:06 am
Norbiejj kittyocean Handleiding zou handig zijn... mijn ouders vragen al sinds mijn geboorte om een handleiding XP Anyway... welkom!!! =D ik zal zeggen maak er zelf 1 razz je kent jezelf beter dan wie dan ook mag ik hopen haha razz en dankjullie wel =3 Ik verras mijzelf nog dagelijks XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 4:25 am
Norbiejj Gegroet mensen van het huidige leven. De naam is norbert, maar geliefe norb of norbiej genoemd razz hm ben alweer 22 jaar oud :O *voelt aan rimpeltjes* woon in het helse plaatje die de naam zwolle draagt *kucht* en tja voor de rest....om nou hier me hobbies enz op te schrijven is dan ook weer zoiets als "hier heb je de gebruiks handleiding van iemand lees hem maar door weet je hoe die in elkaar steetk" dus heb liever dat je het dan vraagt aan me haha biggrin so ask away en hopelijk zijn hier leuke mensen om te leren kennen biggrin *big hug to all* Welkom 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 4:33 am
hejj iedereen! ik ben PuruPuruPluto, ook wel Puru of Pluto genoemd ( dat is een stuk korter blaugh ) ik zit nu 12 dagen met dit account op gaia. Ik had nog eerst een andere maar daar zit ik al jaren niet meer op en ik weet de naam niet eens meer whee Maar goed, verder nog een paar dingen over mij: ik ben 16 jaar, anime verslaafd en ik heb een kat die Chibi heet mrgreen *gives cookies*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 6:28 am
o: Welkom ! PuruPuru klinkt schattig. >w< COOKIES !!! O.O - nomnomnom - :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 7:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 20, 2010 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 11:46 am
Hoi ik ben chantal, 18 jaar, woon in noord holland, zit op het clusius college, mbo 2e jaar dierverzorging. Ik hou van horror films en comedies, vampirefreaks, gaiaonline, japanse muziek (jrock, soms jpop) kleding ontwerpen, japanse street fashion (lolita, gyaru, ganguro, decora, punk, visual kei) uhm dat was het wel? voeg me toe bij vrienden als je dezelfde dingen leuk vind? heb niet veel vrienden op gaia razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:03 am
ImmortalRoses Hoi ik ben chantal, 18 jaar, woon in noord holland, zit op het clusius college, mbo 2e jaar dierverzorging. Ik hou van horror films en comedies, vampirefreaks, gaiaonline, japanse muziek (jrock, soms jpop) kleding ontwerpen, japanse street fashion (lolita, gyaru, ganguro, decora, punk, visual kei) uhm dat was het wel? voeg me toe bij vrienden als je dezelfde dingen leuk vind? heb niet veel vrienden op gaia razz Hoi jij en welkom^^ Heb veel plezier in deze guild :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 12:52 pm
Welkom!!
En designing fashion? Coool! Heb je voorbeelden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 6:56 am
Hey, ik ben Jasper. Ben inmiddels 22 jaar (maar nog ver van het krijgen van rimpels denk ik... hoop ik) . Ik kom van en ben geboren in de provincie Antwerpen. Ik ben dus Vlaams maar heb voor de helft Nederlands bloed lol Ik volg voor de moment informatiemanagement & webdesign in het hoger onderwijs. Hobbies enzo kan je vinden op men simpel profieltje (ja ik ben lui stare ) . Voor de rest ben ik vriendelijk, open, soms eigenwijs... en geobsedeerd door beren!
/wave
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 8:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 12:39 pm
Welkomheid! En ik zei het al eerder: Antwerpen wordt populair hier =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 1:20 pm
Dank je smile En waarom niet, Antwerpen is een leuke stad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|