|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 10:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 11:05 pm
ik zei toch ook "veel mensen"? en door doei te zeggen wek je verwaring op bij de mensen, en daardoor komen ze terug om te vragen wat er aan de hand was, en ze moeten toch terug komen? 4laugh (twisted minds rule twisted )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 11:32 am
Hi allemaal ninja ik ben mandy ik ben 17 jaar en ik woon vlakbij alkmaar ;D ik ben al een tijdje lid hier maar postte nooit. besloten ddaar verandering in te brengen ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 9:13 am
Welkom terug =D Ook vanuit hier!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 23, 2009 4:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 23, 2009 11:09 am
Hoi hoi, mijn naam is Samira. Ik ben 19 jaar en wonende in Lelystad. Ben lid op Gaia sinds 20 november, en ben eigenlijk vrijwel een newbie.
Naja.. Ik weet eigenlijk niet wat ik over mezelf moet vertellen. Heb je vragen, stel die gerust! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 23, 2009 11:29 am
Nou, ik las al in een andere post iets over je... ik denk dat we een zeeeeer jong Guild Lid zullen krijgen? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 23, 2009 11:47 am
kittyocean Nou, ik las al in een andere post iets over je... ik denk dat we een zeeeeer jong Guild Lid zullen krijgen? wink Yup 3nodding Maar dat duurt nog wel even. Ben uitgerekend rond 20 mei. smile heart Moet ook nog ongeveer 2 weekjes wachten tot we eindelijk een pret echo kunnen doen voor het geslacht. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 24, 2009 2:44 am
MiladyAmaranth kittyocean Nou, ik las al in een andere post iets over je... ik denk dat we een zeeeeer jong Guild Lid zullen krijgen? wink Yup 3nodding Maar dat duurt nog wel even. Ben uitgerekend rond 20 mei. smile heart Moet ook nog ongeveer 2 weekjes wachten tot we eindelijk een pret echo kunnen doen voor het geslacht. whee Ach, je kan toch geen account aanmaken met de echte geboortedatum XD Wordt ie gelijk gebanned! Mijn zus was ook rond 20 mei uitgerekend, maar het is uiteindelijk 7 mei geworden smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 24, 2009 4:54 am
Welkom in de guild! En een baby! Wow! Gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 24, 2009 6:53 am
Dankjewel!
En oh.. 7 Mei ? Hmm.. :O Mijn vriend hoopt er op dat de kleine gewoon lekker blijft zitten en dat ik beval rond zijn verjaardag (22 mei). xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 24, 2009 12:55 pm
Welkom! En dat wordt dus wel een spannende tijd voor je. Maar net zoals Zakou: gefeliciteerd! :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 25, 2009 7:09 am
MiladyAmaranth Dankjewel! En oh.. 7 Mei ? Hmm.. :O Mijn vriend hoopt er op dat de kleine gewoon lekker blijft zitten en dat ik beval rond zijn verjaardag (22 mei). xd Mijn vader en zus: 2 juni en 5 juni. Mijn vader: "Zo, nu hoef ik mijn verjaardag niet meer te voeren XP"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|