Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Konsthörnan Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 129 130 131 132 133 134 ... 174 175 176 177 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 2:26 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 2:44 am

Nightmare Asura
Crew

Gandiloulou

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 2:49 am

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 2:51 am

Nightmare Asura
Jag menar inte att det bara 䲠mina bilder som ignorerats, alla som inte 䲠"tillr䣫ligt bra" ignoreras nu f?iden.
men OMG sånt händer

Jalkazar

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 3:26 am

Nightmare Asura
Jag menar inte att det bara �r mina bilder som ignorerats, alla som inte �r "tillr�ckligt bra" ignoreras nu f�r tiden.

Det där är som att säga. "hej ni som ritar bra får inte posta för ni är för bra, så vi andra kommer inte få några kommentarer." Det är som med teckningstävlingarna på J-cult. En massa tjafs om villka som skulle få vara med eller inte... " De är för bra, de kommer bara vinna." ...kul, med tanke på att jag har aldrig ens kommit i närheten av att vinna på J-cult... och jag tecknar ganska bra.

Lägg ner den barnsliga diskutionen... den leder ingenstans.
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 3:38 am

Nightmare Asura
Crew

Shinobi_8745

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 4:02 am

Jag h�ller med p� punkten, folk kan faktiskt ber�mma de som inte ritar s� bra, och ge tips precis som Asura nu s�ger, man typ tapar lusten att ens posta n�gonting h�r inne mera n�r ingen s�ger n�got till en.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Detta är en bild på 3 karaktärer från Decline of Videogaming, pplus Tom som alltid brinner, kände för att rita upp något som hade med Flashfilmerna att göra, och valde då de 3 onda typerna, Konami, Capcom och Square-Enix (och en T-virus Zombie som inte har med saken att göra)

jobbar med att göra nya linjer och färglägga

(sorry för att jag drog ut på sidan)
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 4:46 am

Nanoq

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 5:06 am

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 5:21 am

Sakana-sama
Så du påstår att "OMG VAD FINT DU RITAR! :HEART:" är bättre än ingenting? För mig gör det ingen skillnad faktiskt. Såvida någon talar om för mig vad som är bra. Jag är ju faktiskt väl medveten om att det jag gör inte är perfekt, och om folk säger sådär, så vet jag inte alls hur jag ska förbättra mig. (och alla har något de kan bli bättre på)

Jag vill inte att detta ska klassas som spam, och jag har lyckligtvis två nya bilder att visa. Jag minns inte om jag har visat den första, men här kommer den igen.

http://people.fruitsalad.org/sam/snapshot12.png <- Råkade förstöra hennes arm-armour, ska förhoppningsvis fixa till det. Ganska nöjd med skjortan och håret.

http://people.fruitsalad.org/sam/untitled-1.png <- Inte ens nära att vara klar. Hårfärgen är helt fel samt att jag inte är nöjd med huden. Färgförslag,någon?
Nu vet jag inte om du läst allt som skrivits efter det där, men det jag menade var det som Shinobi quote:ade. Jag menar att dom som ritar bra naturligtvis ska få sitt beröm, men glöm inte dom som inte ritar lika bra. Dom behöver hjälp och tips för att kunna bli bättre, det känns inte speciellt kul för någon som kämpat väldigt hårt med en bild, fast den är inte riktigt i samma klass som ex. Nat's bilder, sen ignoreras den bara, utan kritik eller tips. Lusten att rita alls kan försvinna.

Vad använder du för ritprogram? o___O Färgläggningen blir vass men ändå mjuk, gillar det verkligen. Kan man göra så med Painshop Pro?

Nightmare Asura
Crew

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 5:25 am

Nightmare Asura

Vad använder du för ritprogram? o___O Färgläggningen blir vass men ändå mjuk, gillar det verkligen. Kan man göra så med Painshop Pro?

Jag använder mig utav Gimp, tutorial finns som sagt ett par sidor bak. Gimp finns att ladda ner gratis på www.gimp.org, skulle bara rekommendera det om du inte har photoshop dock.
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 9:24 am

Blixtra
User Image

Alla är värsta bra på paint ju. xp

Neger i en hink

Kit_the_Cat

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 9:29 am

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 9:32 am

Neger i en hink

Kit_the_Cat

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 9:39 am

Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 129 130 131 132 133 134 ... 174 175 176 177 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games