|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 12:27 am
Welkom Sorenos en iedereen die ik nog niet heb welkom geheten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 2:32 am
Zakou Nenharma Welkom Sorenos en iedereen die ik nog niet heb welkom geheten! dankje wel =3 en judo is helemaal niet agressief =3 het is een zelfverdediging... net als taekwondo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 7:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 7:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 11:44 am
Sorenos nice pic TentenChan ! Ik ben Sander, 16 jaar. vakkenvullertje bij de AH. (mijn snelheid is eindelijk een beetje beter geworden dus krijg dingen af xD) zit op havo. Ik speel gitaar (elektrisch en acoustisch) en keyboard. Verder heb ik de rode band op taekwondo en vindt een vriend van me dat taekwondo een agressief sport is xD en judo niet... razz woei gitaar is leuk! Helemaal als je elektrisch en accoustisch kan :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 2:08 pm
dat zeg ik ook, maar dan heeft ie weer als tegenargrument dat als je judo doet de vijand meteen vloert (met eventueel zonder pijn) maar bij taekwondo sla of schop je, dus lok je agressie uit... xD
en thanks van die gitaar razz akoestisch speel ik al 6 jaar ofzo xD en dat elektrische nu een paar weekjes xD keek voor een gitaar rond de 650 -750 euro heb er een van 300 euro razz was afgeprijsd xD haast 90% ofzo razz handig... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:16 am
Ha da's altijd zo leuk om iets te hebben waar andere het dubbele voor hebben betaalt 8D En 6 jaar da's al een flinke tijd. M'n broer speelt nu 8 jaar gitaar, en soms leert hij me wat. Ik bak er alleen niet zoveel van :'). Ik blijf maar bij de piano
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:23 am
I won't change to fit your man... Door omstandigenheden stel ik mij maar weer opnieuw voor. xD
Ik ben Foeke. (Halllo Foeke!). Ik rook (aaaww!). Anyway, ben 20 jaar, heb een vriendin, ik leef voor haar en muziek. Alles van Indie tot snoeiharde Metal. Ik ben nu onder voorbehoud terug op Gaia, na een afwezigheid van 4 maanden.
surprised Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:45 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... Door omstandigenheden stel ik mij maar weer opnieuw voor. xD
Ik ben Foeke. (Halllo Foeke!). Ik rook (aaaww!). Anyway, ben 20 jaar, heb een vriendin, ik leef voor haar en muziek. Alles van Indie tot snoeiharde Metal. Ik ben nu onder voorbehoud terug op Gaia, na een afwezigheid van 4 maanden.
surprised Take me as I am. wie ben jij nouuu weer ;O
-flauw-
welkom terug
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:47 am
Lorraaa Newborn Requiem I won't change to fit your man... Door omstandigenheden stel ik mij maar weer opnieuw voor. xD
surprised Take me as I am. wie ben jij nouuu weer ;O
-flauw-
welkom terugI won't change to fit your man... Haha, retorische vraag? Dat had ik net gepost. xDDDD En dank je, Laura. wink Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 5:30 am
Wij kennen elkaar nog helemaal niet, aangezien ik een nog langere break had :3 Maar welkom (terug) in de guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 2:48 am
haha ok razz piano is ook mooi hoor! razz soms speel ik wat middeleeuws achtige liedjes met piano op mijn keyboard xD de piano sound namelijk een beetje edited met lower razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 3:38 am
Sorenos haha ok razz piano is ook mooi hoor! razz soms speel ik wat middeleeuws achtige liedjes met piano op mijn keyboard xD de piano sound namelijk een beetje edited met lower razz nóh keyboards zijn elektrisch! Die missen het echte geluid xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 8:22 am
ja ok razz maar toch, het speelmanier blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 8:06 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... Door omstandigenheden stel ik mij maar weer opnieuw voor. xD
surprised Take me as I am. Welcome back!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |