Mushi
Okey... Vi kan antagligen åka imorgon, det beror helt på om Räki orkar. Så om någon utav er skulle kunna ta reda på hur mycket han orkar med, hur många som får hälsa på och när besökstiden är så vore det jätte snällt!
Om det är någon (upprepar sig som vanligt) som behöver hjälp med skjuss dit så kan vi säkert klämma in ca 2-3 pers till. 3nodding
EDIT:
Helst f?tt ni ska kunna 嫡 med oss ocks堳堳ka ni st寢efinna er n姯nstans p堶䧥n fr宠Viks䮧's Centrum till uppsala... sweatdrop
S堨elst ska ni allts堦?ka ta er till Viks䮧s Centrum s堦inns vi d䲮
Annars 䲠det nog lite sv岴 att fixa med er sweatdrop
Hittills på listan:
Mamma - Kör
Jag
Angelica
Sen allm䮴 gn䬬 g岠typ inte att undvika, Dock anser jag det inte ens viktigt... Bara n姯t tillf䬬igt. O_o
V䮮erna betyder allt f?ig, s堤ven fasten jag bara tr䦦at dom 2 g宧er s堳kulle jag nog varit likadan ? dom som jag 䲠nu.
Ex om Dee skulle r嫡 ut f?n s夡n h䲠sak skulle jag ocks堦ortfarande bry mig s娤r mycket, 䶥n fasten vi r嫡r br嫡 lite nu. sweatdrop
Om det är någon (upprepar sig som vanligt) som behöver hjälp med skjuss dit så kan vi säkert klämma in ca 2-3 pers till. 3nodding
EDIT:
Helst f?tt ni ska kunna 嫡 med oss ocks堳堳ka ni st寢efinna er n姯nstans p堶䧥n fr宠Viks䮧's Centrum till uppsala... sweatdrop
S堨elst ska ni allts堦?ka ta er till Viks䮧s Centrum s堦inns vi d䲮
Annars 䲠det nog lite sv岴 att fixa med er sweatdrop
Hittills på listan:
Mamma - Kör
Jag
Angelica
Sen allm䮴 gn䬬 g岠typ inte att undvika, Dock anser jag det inte ens viktigt... Bara n姯t tillf䬬igt. O_o
V䮮erna betyder allt f?ig, s堤ven fasten jag bara tr䦦at dom 2 g宧er s堳kulle jag nog varit likadan ? dom som jag 䲠nu.
Ex om Dee skulle r嫡 ut f?n s夡n h䲠sak skulle jag ocks堦ortfarande bry mig s娤r mycket, 䶥n fasten vi r嫡r br嫡 lite nu. sweatdrop
Samma här sweety... Jag är ledsen att jag varit en sån b***h hela tiden men jag har inte mått så bra och har varit stressad.