Welcome to Gaia! ::

Reply Arkivet
Angaende PartEx och Chibi_Chocobo's misshandel (BILD!!!) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 19 20 21 22 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 1:43 am

Mushi
Okey... Vi kan antagligen åka imorgon, det beror helt på om Räki orkar. Så om någon utav er skulle kunna ta reda på hur mycket han orkar med, hur många som får hälsa på och när besökstiden är så vore det jätte snällt!

Om det är någon (upprepar sig som vanligt) som behöver hjälp med skjuss dit så kan vi säkert klämma in ca 2-3 pers till. 3nodding

EDIT:
Helst f?tt ni ska kunna 嫡 med oss ocks堳堳ka ni st寢efinna er n姯nstans p堶䧥n fr宠Viks䮧's Centrum till uppsala... sweatdrop

S堨elst ska ni allts堦?ka ta er till Viks䮧s Centrum s堦inns vi d䲮
Annars 䲠det nog lite sv岴 att fixa med er sweatdrop

Hittills på listan:
Mamma - Kör
Jag
Angelica

Sen allm䮴 gn䬬 g岠typ inte att undvika, Dock anser jag det inte ens viktigt... Bara n姯t tillf䬬igt. O_o

V䮮erna betyder allt f?ig, s堤ven fasten jag bara tr䦦at dom 2 g宧er s堳kulle jag nog varit likadan ? dom som jag 䲠nu.

Ex om Dee skulle r嫡 ut f?n s夡n h䲠sak skulle jag ocks堦ortfarande bry mig s娤r mycket, 䶥n fasten vi r嫡r br嫡 lite nu. sweatdrop

Samma här sweety... Jag är ledsen att jag varit en sån b***h hela tiden men jag har inte mått så bra och har varit stressad.
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 1:49 am

Yannah
sa tack och bra nyheter

Vi tanker alla pa bade er och dom. Det maste ha varit en fruktansvard nyhet... Jag fick iallafall en chock. Hoppas att allt ar bra med er ocksa.

EDIT:
Laste igenom det de skrivit i VLT... herregud, och bilden sedan >,< Lite eftertanke kan de vall anda ha.
skont att veta att de bada ar okay. Eller sa okay man kan vara efter nagot sant har. Att Räki fragade efter Marcus fick mej att le.. han maste ha varit sa orolig for honom.

Jag vill garna aka med nar man far hallsa pa honom.

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:18 am

Nej...nu får fan Räki ta och palla sig hem. blaugh
Jag drömde fan om grabben inatt. Att vi alla var samlade hemma hos Thomas igen precis som vanligt och vi konstigt nog stog och dansade DDR (varför inte SSBM?). Det roliga var att Räki hade precis kommit hem ifrån sjukhuset och trots att han behövde vila ut röjde han oss alla på DDR. xd Helt sjukt galet. whee
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:04 am

[ Message temporarily off-line ]

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

Sparvel

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:10 am

Ni måste lova att hälsa dom från mig om ni åker dit sweatdrop
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:13 am

Sparvel

Jadå.. ska hällsa om jag åker med.. annars ber jag någon annan göra det åt dig ^_^

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

Sparvel

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:18 am

Nathaniel Mea
Sparvel

Jadå.. ska hällsa om jag åker med.. annars ber jag någon annan göra det åt dig ^_^

Låter bra det 3nodding nu måste jag tyvärr springa på nästa föreläsning stressed
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:20 am

[ Metamorphoze ]

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:23 am

Puchiko_chan
Jag blev överlycklig när jag läste i tidningen att det första Räki frågade när han vaknade var hur mycket klockan var och hur Marcus mådde.
Läste just det där också. Det var jättesött av honom ju. whee
*Torkar bort en tår*
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:25 am

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:28 am

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 4:10 am

hur går det för dom?

EveningBird

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 4:30 am

Nathaniel Mea
Mushi
Okey... Vi kan antagligen åka imorgon, det beror helt på om Räki orkar. Så om någon utav er skulle kunna ta reda på hur mycket han orkar med, hur många som får hälsa på och när besökstiden är så vore det jätte snällt!

Om det är någon (upprepar sig som vanligt) som behöver hjälp med skjuss dit så kan vi säkert klämma in ca 2-3 pers till. 3nodding

EDIT:
Helst f?tt ni ska kunna 嫡 med oss ocks堳堳ka ni st寢efinna er n姯nstans p堶䧥n fr宠Viks䮧's Centrum till uppsala... sweatdrop

S堨elst ska ni allts堦?ka ta er till Viks䮧s Centrum s堦inns vi d䲮
Annars 䲠det nog lite sv岴 att fixa med er sweatdrop

Hittills på listan:
Mamma - Kör
Jag
Angelica

Sen allm䮴 gn䬬 g岠typ inte att undvika, Dock anser jag det inte ens viktigt... Bara n姯t tillf䬬igt. O_o

V䮮erna betyder allt f?ig, s堤ven fasten jag bara tr䦦at dom 2 g宧er s堳kulle jag nog varit likadan ? dom som jag 䲠nu.

Ex om Dee skulle r嫡 ut f?n s夡n h䲠sak skulle jag ocks堦ortfarande bry mig s娤r mycket, 䶥n fasten vi r嫡r br嫡 lite nu. sweatdrop

Samma här sweety... Jag är ledsen att jag varit en sån b***h hela tiden men jag har inte mått så bra och har varit stressad.

Tror nog att det mest berott på att både du och jag har starka viljor och sådant, men aldra mest på att båda varit stressade och mått dåligt... sweatdrop Men jag ska nog komma på mötet idag, så då ska jag krama om dig. whee

Om det är något jag blir när jag mår dåligt så är det grinig... Men efter att ha varit hos Thomas och dom så kände jag verkligen "Nej, nu får du fan ta dig ut mer dumma unge..." xp Så jag hoppas att ni vill träffas mer med mig, Allihopa! 3nodding xd Och sen när Räki mår bättre ska jag glompa honom. ninja
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 4:37 am

lM DEAD

~Rufus-kun~

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 4:45 am

Hälsa från mig också ^^ för jag får nog inte ta ledigt från tennis sen för far min..
Reply
Arkivet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 19 20 21 22 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces