|
|
|
|
Posted: Fri Aug 13, 2004 4:39 pm
Signstealer *håller för öronen* 3nodding lol xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 2:41 am
kureyuki, om du färgar håret blått kanske det skulle bli bättre. Nåt grönt plagg som matchar Laurels vore inte helt fel heller. 3nodding 7/10
Signstealer, du ser lite lättklädd ut. sweatdrop Men det mesta passar med varann, kanske skaffa nåt mer som matchar katt-sakerna? 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:28 am
Baggiz, ett tecken på liv! O_o` Jag tror dom små hornen skulle se bättre ut på dig, och kanske en annan hårfärg? 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:32 am
Nightmare Asura Baggiz, ett tecken på liv! O_o` Jag tror dom små hornen skulle se bättre ut på dig, och kanske en annan hårfärg? 8/10 xd Tack för tipsen, men dom stora hornen är grymma wink Och jag byter sällan hårfärg/frisyr. Skulle gärna byta outfit men det funkar inte just nu gonk Jag har aldrig satt "betyg" på andras outfits. Men jag gillar din. Skön kombination av färger, och orginell stil 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:35 am
gonk Känner mig hedrad att vara den första du betygsätter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:36 am
Nightmare Asura gonk Känner mig hedrad att vara den första du betygsätter. lol säkerligen den första -och- sista som jag betygsätter xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:37 am
Hehe... *Stolt* mrgreen *Kramar om Kefka i min sig* heart För att vara en fjolla så är han ganska söt när han bara är ett par pixlar. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:39 am
Nightmare Asura Hehe... *Stolt* mrgreen *Kramar om Kefka i min sig* heart För att vara en fjolla så är han ganska söt när han bara är ett par pixlar. xd Khefka äger^^ jag diggar hans skratt så j*vla mycket
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:05 am
Sioxen får 8/10 för den söta bara överkroppen? razz Närå, men fina kläder, håret och vingarna passar dock inte ihop till 100%
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:50 am
väldigt fin 9/10, ser ut som en skol flicka bortsätt från skorna. bättre om du byter skor! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:39 pm
Mymlans dotter ser ut som en psykotisk militärflicka. Tre tummar upp. surprised
8/10, det finns plats för vidareutveckling. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 4:24 am
.choke on candy. Mymlans dotter ser ut som en psykotisk militärflicka. Tre tummar upp. surprised
8/10, det finns plats för vidareutveckling. 3nodding tack så mycket ....fanny! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 6:33 am
Choke on candy: Du har blandat gult och svart snyggt. Med kula och halsband ser du ut som en riktig vildkatt. Även om jag inte gillar handskarna, som får dina händer att se ut som kanelbullar, så tycker jag att din avatar är fullbordad. 10p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 6:35 am
Dumma Gaia vill inte spara min nya avatar! mymlans dotter väldigt fin 9/10, ser ut som en skol flicka bortsätt från skorna. bättre om du byter skor! smile Skolflicka är ett ord, och inte två. För er som ser mig som kyckling: Det är inte vad jag har på mig! Egentligen... men gaia vill inte spara min nya stil!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|