|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:22 pm
Jenske Darlaa DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd eek Wanneer post je dan teveel? eek POST IK NIET TEVEEL DAN!! eek eek BEN IK NIET IRRITANT eek eek ( ik schrijf: stare als jij zegt: nu ben je irritant ) xp Jij bent niet irritant ^_^ (ik vind tenminste van niet) ik denk als je echt overal post terwijl je daar niet zo iets te melden heb en het een beetje spam gaat lijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:47 pm
Darlaa Jenske Darlaa DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd eek Wanneer post je dan teveel? eek POST IK NIET TEVEEL DAN!! eek eek BEN IK NIET IRRITANT eek eek ( ik schrijf: stare als jij zegt: nu ben je irritant ) xp Jij bent niet irritant ^_^ (ik vind tenminste van niet) ik denk als je echt overal post terwijl je daar niet zo iets te melden heb en het een beetje spam gaat lijken. Is dat dan zo bij mij?? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:14 pm
Jenske Darlaa Jenske Darlaa DarkKenn Welkom, samantha! Nou, mijn beste tip is blijf veel posten, zeker in deze guild!... ... maar post ook niet te veel want dan heb je kans dat je irritant wordt xd eek Wanneer post je dan teveel? eek POST IK NIET TEVEEL DAN!! eek eek BEN IK NIET IRRITANT eek eek ( ik schrijf: stare als jij zegt: nu ben je irritant ) xp Jij bent niet irritant ^_^ (ik vind tenminste van niet) ik denk als je echt overal post terwijl je daar niet zo iets te melden heb en het een beetje spam gaat lijken. Is dat dan zo bij mij?? redface Naah, je bent wel aardig :} Maar wat heeft dat met nieuwe leden te maken? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 7:29 am
Hallo Luitjes. Hier is ik en maijs stalkt me om zeer actief te zijn hiero ^^. Ben 16, vrolijk, net terug van lowlands en heb Dave Grohl aangeraakt ^^ biggrin
Veel zinnigs komt dr nou niet uit, maja.
ajuus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 7:39 am
Welkom 3nodding lijkt me leuk om je te leren kennen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 8:37 am
3nodding welkom in da guild
Maijs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 7:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 7:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 5:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 6:27 am
Darlaa 3nodding welkom in da guild Maijs? t en h na de a...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 10:31 am
Halloow iedereen,,
Nou ik ben manon en ik ben hier gekomen door anne-lyn lol Ik ben 13 jaar en ik zit op het stanislas college ik de 2de blaugh Mijn hobbys mijn computeren en buitenspelen en soms teken exclaim exclaim Nou doeidoei -xxx-jes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 10:39 am
x-n0n0-x Halloow iedereen,, Nou ik ben manon en ik ben hier gekomen door anne-lyn lol Ik ben 13 jaar en ik zit op het stanislas college ik de 2de blaugh Mijn hobbys mijn computeren en buitenspelen en soms teken exclaim exclaim Nou doeidoei -xxx-jes stout meisje, et is anne-lynn evil blaugh wel gefeli met je 1ste berichtje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 11:57 am
welkom! blaugh hope you have fun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 12:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 12:15 pm
~[ Tyche ]~ Hallo, ik ben Tyche. Ik ben nu al een tijdje lid van deze guild, maar ben nog niet echt actief geweest. sweatdrop Maar ik ben van plan dat te veranderen dus kan ik mij best eerst even voorstellen. smile
Ik woon in Belgi묠ben 17 jaar en volgende week donderdag begint mijn laatste jaar in het middelbaar. mad D Ik ben veel bezig met computers, internet en Gaia natuurlijk. Ik lees graag en speel tennis. Ik luister veel naar muziek, vooral rock, maar ook andere genres. Een andere interesse van mij is anime. Momenteel ben ik bezig met Bleach en Gravitation te bekijken. Af en toe probeer ik te tekenen (nadruk op probeer) en ik ben al van kinds af aan ge﮴eresseerd in ruimtevaart en sterrenkunde. 3nodding welkom 3nodding hoop je vaak actief te zien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|