Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kirjasto // Lukusali killan lukutoukille Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 10:58 pm

Carmen LaVihta
miraakkeli_88
miraakkeli_88
hmm....Matkatavara?sehan se nimi kai on?jos nyt tarkoitetaan sita arkkua jolla on koipia vaikka muille jakaa xd
voi ei!nyt jai hairitsemaan:mika sen tyypin nimi olikaan, sen joka matkasi Matkatavaran kanssa ja pakoili Kuolemaa?.. sweatdrop domokun

haa!ny mie muistin!Rincewind..eiko ollutkin? xd

Rincewind!! heart Olin kokonaan unohtanut hanet.
Ja Hyvia enteita ON hyva kirja! heart domokun Tein siita jonkin sorttisen referaatin aikoinani
Rincewindhan se matkalaukkuineen poloinen seikkailee myos niissa ikuvanhoissa Discworld point&click-peleissa. (eiks niita jopa kaksi tehty, vai?)
PostPosted: Wed Aug 17, 2005 2:40 pm

Rincewind on hauska tapaus. Raasu. razz

Sita kakkospelia on tullut kanssa joskus pelattua.. aika pitkallekin. Se on melko nerokas. razz

Eathlinn
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Aug 17, 2005 10:02 pm

No nyt minulle tuli ikävä vanhoja kunnon point&click seikkailupeleja... Simon the Sorcerer~...
PostPosted: Sun Aug 21, 2005 1:58 am

[ Message temporarily off-line ]

meppu
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 3:21 am

Aw. Kirjat rulettaa biggrin
PostPosted: Sun Aug 21, 2005 11:19 am

Taxet
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 9:44 pm

Pitaaks siun lukee se kirja kenties lukion takia..?

Muistan viel omat lukioaikani kun opettaja maarasi jokaiselle kirjan luettavaksi ja sen jalkeen siita piti tehda essee.. Onneksi kuitenkin yleensa sai valita sen kirjan sitten jostain listasta.. Yhden kerran erehdyin lukemaan jonku Kafkan kirjan.. Oli aika tuskallinen kirja, mutta opettaja arvosti et valitsin Kafkan enka mitaan sellasta mita oisin normaalisti valinnut.. >___>
PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:06 am

Minahan en ole ikina jaljessa puheenaiheista, en ollenkaan... Mutta uskalsin vasta nyt nuo kaikki Potteria kasitelleet hommat lukaista.
Luin sen tuossa vahan yli viikko sitten, en oikein ehtinyt lukemaan kun joskus oisin, tunti kaksi kerrallaan. Ja ihmeen paljon ymmarsin. Kertaakaan en jopa tarvinnut sanakirjaa. Mina ja minun paatelmani sanojen merkityksista...
Jostain kumman syysta en pitanyt siita niin paljoa kuin olisin toivonut. Jotkin asiat hairitsivat... Eivat anna suosikki fanficcieni toteutua, kenties se on syy. ._.'
Pitaa palauttaa se kaverille pian. Tyhjan panttina tuolla hyllyssa.
Ja naapurini ei lakkaa kysymasta kuka kuoli. o.o Mina sita ole kertomassa.

Ja Karpasten Herraa luen kans kouluun. Olen lukenut huimat 19 sivua enka muista mitaan. Paitsi etta joku oli lihava nyhvero.

thoughtless`

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 6:17 am

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 4:28 pm

Yocchan

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Aug 29, 2005 11:15 am

Yksi huonoimmista kirjoita, joita ole lukenut on jokin Kurt Vonnegutin kirja, jonka nimen olen jo autuaasti unohtanut. Luin sen jotain lukiotehtavaa varten ja etta se oli tuskaa... vaikka ei ollut kuin jotain 200 - 300 sivuinen opus...

Karpasten herra olisi periaatteessa mielenkiintoinen lukea joskus. Saapi nahda...
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 11:16 pm

Vihdoinkin sain hankittua Da Vinci Koodin itelleni... Ja englanniksi. (Kun ei prkle pokkarina ollut suomenkielista versiota. Minahan en mitaan tiiliskivea junassa ala roudaamaan)

Nyt kun sen viela sais aloitettua... >>;

Wicked
Captain

meppu
Crew

PostPosted: Tue Aug 30, 2005 12:21 am

Mie olen jo pidemman aikaan halunnut lukea Da Vinci Koodin ja olen jopa harkinnut sen ostamista, mutta enpa ole sita viela saanut ostettua.. Ehka sitten jonain kauniina paivana.. >___>
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 9:33 am

Koska en ole jaksanut eksya kirjastoon, aloitin HP 5:n enkuksi. |: Suomeksi olen kolunnut monta kertaa, engelskaksi eksyin kaksi vuotta sitten vain puoleen valiin niin aloin sitten lukemaan.
Ja pitaisia aloittaa esitelma Minna Canthista. Ihan pirun tylsa ihminen, vaikka muuta vaitetaankin.

thoughtless`

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 11:40 am

En Minna Canthin elamasta tieda niin sitten mitaan, mutta hienoja naytelmia tati kylla kirjoitti.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games