|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:49 am
ik zou besty willen helpen hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:40 am
Super dan zijn we met z'n drieen! ideen voor - thema? - datum? - plaats?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:26 am
hmm thema:zomer,school,dieren(zo iets) plaats: hmm meschien bij het zwembad in het hotel datum confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 8:27 am
nog andere met ideeën want in dit tempo hebbe volgend jaar pas wat verzonnen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:00 am
rond deze tijd zitten we bijna tegen halloween aan.. dus: thema: halloween plaats: misschien hiero een topic daarvoor? datum: 30 oktober tot 1 november of 31 oktober zelf... en een dresscode zou dan een beetje gepast zijn.... dus dresscode: 1 beetje griezelig item?........ Misschien is dat wat....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:25 pm
leuk haloween das ok blaugh drescode iets griezeligs???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 1:11 pm
   30 oktober tot 1 november is leuk ja =D Heb je wat meer tijd - maandag tot woensdag! =D Ennuh, wat voor hen die hun avatar niet kunnen saven omdat ze anders hun combi kwijtraken? XD En misschien weer iets van een wedstrijdje ofzo? Guild kan prijsjes ter beschikking stellen! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:59 am
hoezo raak je je wat kwijtals je je avi verandert?? wedstrijdje Leuk exclaim
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 10:11 am
even denken een wedstrijdje...... je zou dan zo`n kleed dat over je heen kan doen.... wel erg goedkoop (100gold) ....... ik heb er nog 1 van die kleedjes ik best zou willen inzetten, anders verkoop ik het toch voor hardstikke weinig.... alleen een wedstrijd bedenken....... misschien een resept bedenken en het beste grappige recept wint?....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:26 am
Ik wil graag een wedstrijd organiseren. Ervaring: Vorig jaar een Halloween Bal. Mr.Dutch verkiezing En nog iets wat ik ben vergeten biggrin
Maar een wedstrijd met de mooiste Halloween Avi? En dan jij Kitty wee zo Pompoenwedstrijd doen laat me zeggen verstoppen in topics, ka ndat? Ik kan je dan daarbij helpen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 10:17 am
Ik organiseer dit jaar wel een spel wink Check de updates maar in het main forum van deze guild :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 4:48 am
leuk een spel blaugh maar hehe sweatdrop hett zal wel dat ik ff traag van begrip ben vandaag maar ik snap het niet echt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 7:43 am
Ik begin nu aan het opzetten van de inhoud van de postjes, maandag zal ik de thread maken en dan kan iedereen vragen stellen en dinsdag beginnen we dan met het spel. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|