|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 1:59 pm
Kaija (NO lärare): Jag betygsätter inte er för vad för kläder ni har! Klassen: o.O ??? Kaija: *fortsätter* Jag skulle inte ens bry mig om Kalle kom in med en Canada Goose jacka och Emilio tröja! Han skulle inte få nåt MVG ändå! Kalle: Om jag kom in med #insert dyrt märke här# jacka då? Kaija: You wish! Du kommer aldrig ha råd med något sånt. Klassen: lol heart
Nästa lektion med Kaija.
Kaija: När ni gjort klart provet får ni gå. Binlald: *räcka upp handen* Kaija: Ja? Binlald: Får vi gå efter provet? Klassen: stressed sweatdrop xd Kaija: -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:17 pm
Miku sover, jag ligger brevid och har nästan somnat. Miku vaknar. Miku går upp och dricker Julmust Miku: Var är mina såna där man öppnar dörrar med? Jag: Nycklar? Miku: Var är mina nycklar?! Eller vad heter det? såna där man låser dörrar med? Miku: Pennor! Det går några sekunder sen slår hon mig på benet Miku: Ge mig mina glasögon då! Fattar du dåligt? stare
Jag: -förvirrad och glad över att ha en så virrig flickvän- heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 11:12 pm
Oni-miso pa svenska till vardmamman som ar amerikan: Hon slog mig med sina pinnar! gonk Ree: O_o Wtf? xd Jag: sweatdrop ..Err...She hit me with her sticks *peka pa sju-aring i batman nattlinne*
Blev misshandlad av en 7-aring med nunshakus! gonk Kasta sten pa mig gjorde hon ocksa -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 9:23 am
Miku och jag går från tunnelbanestationen till henne. Miku säger: Nu måste du känna dig hemma! Miku pekar på en pytteliten snöhög
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 10:12 am
lingonsylt Miku sover, jag ligger brevid och har nästan somnat. Miku vaknar. Miku går upp och dricker Julmust Miku: Var är mina såna där man öppnar dörrar med? Jag: Nycklar? Miku: Var är mina nycklar?! Eller vad heter det? såna där man låser dörrar med? Miku: Pennor! Det går några sekunder sen slår hon mig på benet Miku: Ge mig mina glasögon då! Fattar du dåligt? stare Jag: -förvirrad och glad över att ha en så virrig flickvän- heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 10:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 10:55 am
Mikusagi lingonsylt Miku och jag går från tunnelbanestationen till henne. Miku säger: Nu måste du känna dig hemma! Miku pekar på en pytteliten snöhög xd F?r som inte vet, Lingon kommer fr宠Norrland.Västernorrlandslän, Ångermanland, Örnsköldsvik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 11:17 am