|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 12:14 pm
Welkom allemaal =D Net op tijd voor het grote halloween event!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:02 am
Dashinator "nog meer mensen van zoetermeer"? er zijn er pas 2...3. En welkom allemaal :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:15 am
Lorraaa Dashinator "nog meer mensen van zoetermeer"? er zijn er pas 2...3. En welkom allemaal :] oh ja, sorry... het zijn er past 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 6:10 am
tell de mensen uit groningen (de provincie) die actief zijn.......... het valt wel mee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 6:23 am
2... of 3... ook rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:55 am
Hallo ♥ Ik ben Neo MOF, 17 jaar oud. Ik kom uit Limburg ♫ Ik houd veel van Japan, geschiedenis, anime & manga, Japanse mode (bijv. Decora-Kei, Fairy-Kei, Lolita). baii baii ♪
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 11:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:16 am
Hallo allemaal ! [ dat klinkt best wel dom... xP ]
Ik ben Amy [ Ik heb eigenlijk 2 namen.. maar ik vertel alleen maar mijn eerste naam !! Ik haat mijn 2e naam T-T, ik kijk wel of ik mijn 2e naam hier ook zet !! 3nodding ] ik ben 14 jaar, mijn verjaardag is op 13 Mei ennn... ik ben emo ! Niet denken dat ik zo'n depressief meisje ben... stare Ik ben juist veel te vrolijk voor een emo. xD Ben ik jong voor een emo ? Vet veel mensen zeggen dat.. burning_eyes Mijn droom is... om rond te reizen, en om een fotograaf te worden ! :3 Ik hou erg van : foto's maken, anime tekenen/kijken, manga lezen, op Gaia [ ik ben een beetje [boel] verslaafd aan gaia... sweatdrop ], muziek luisteren, piano spelen, dwarsfluit spelen en viool spelen, actie/horrorfilms, kijken naar de regen en lopen in de regen [ klinkt raar hé ? ] & afspreken met vrienden !
Ik HAAT : roze [ behalve neonroze ], school, mijn leraren, irritante en kinderachtige mensen, de dokter, prikken, romantische films [ daar ben ik echt allergisch voor.. xP ], en ik haat het als je mij vertelt wat ik moet doen !! scream scream Ik ben bang voor : grote dikke harige spinnen, 's nachts in het bos lopen O.O, en bliksem ! rolleyes
Wil je meer weten ? Vraag maar ! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:26 am
Haha nou Neo: Welkom! 8D
En same to you Amy! Welkomheid! Ik vraag me trouwens af of ik je ooit ben tegengekomen in towns. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:54 am
dank je ! whee En ja ! Ik ben je 2 of 3 x in Towns tegen gekomen ! xP. Toen zat je bij een groep nederlanders weet je nog wel ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:06 am
Amy_Darkstar dank je ! whee En ja ! Ik ben je 2 of 3 x in Towns tegen gekomen ! xP. Toen zat je bij een groep nederlanders weet je nog wel ? jaa klopt! Gezellig dat je nu ook bij de guild komt! :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|