|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:31 am
-faints- Ben ik een avondje niet online krijgen we allemaal nieuwe actievlingen in de guild! <33 Welkom allemaal!
Dat ik nog vele malen verast mag worden c;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:06 am
ik denk the time has come
ik moet actief worden :3
my name is : Dirk lekker nederlandse naam ik ben nu innmiddels 20 jaartjes en woon in Haarlem :3 dat is dicht bij amsterdam >_>
i liek anime en manga
t is wel wennen om op gaia nederlands te praten razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:09 am
Welkom dirk!
Raar he x3 Ik moet ook altijd even schakelen, maar hoe actiever je wordt hoe meer je eraan gewend raakt :3
Je naam doet me vermoeden dat je zowel Naruto als Bleach volgt... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:16 am
death note <3 bleach niet echt naruto <3
ben nu al 3 jaar bezig met naruto razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:21 am
A natuurlijk, Death Note heeft ook Shinigami's xD Tja, ik ben niet zo'n Death Note fan, maar weet er wel iets van.
3 jaar met bijlezen/kijken of al 3 jaar aan het volgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:23 am
3 jaar naruto volgen razz klinkt narutard :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:26 am
Don't worry, hier zit er nog eentje xD Ik gelof dat ik die serie nu al een goede 5 jaar volg ^_^;
Maar het is niet mijn favouriete serie. Dat is en blijft voorlopig One Piece :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:36 pm
Kheb dus echt nog nooit anime gekeken. En btw, nog wat over mezelf, kben 14 jaar oud rofl ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 12:46 pm
Welkom bij de club! En het maakt niets uit als je niet zoveel anime hebt gezien. ^_^ Wat zijn je hobbies? Buiten Gaia dan c;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 11:01 pm
helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
edit: sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 1:17 am
Beetje hyper? Of misschien super enthousiast? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 7:17 am
Wel nieuw, maar oud member. Nooit echt actief geweest binnen deze guild. It's a shame.
Dus bij deze een introduction; - Ik ga schuil onder de naam Sanne. - Mijn ID-bewijs zegt dat ik 19 jaar ben. - Mijn ouders hebben mij een huis gegeven in Hoogeveen, waar ik met mijn broertje, zusje en ouders uiteraard woon. - Mijn hersennen willen graag grafisch vormgever worden en studeren dit. - Mijn handen schilderen, tekenen en schrijven graag. - Mijn oren genieten van drum&bass/funk/oude hiphop/metalcore/punk/electronica. - Mijn sociale blok in mijn hersennen is gigantisch, maar ondervoed op het moment. - Verder neemt mijn lichaam mij graag mee naar festivals/concerten/kleine optredens.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 8:18 am
Dat is nog eens een originele introductie! Welkom (terug?) bij de guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 12:27 pm
Waah! Zoveel nieuwe oude leden =D Welkome allemaal!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|